Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00111457/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych, mieszkańców Legnicy w ramach realizacji Programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004046565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poselska 13
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767221800, wew. 1100
1.5.8.) Numer faksu: 767221831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopslegnica@mopslegnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_legnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych, mieszkańców Legnicy w ramach realizacji Programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ba9bc79-e0ad-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111457/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA.2610.TP.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 326400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej (zwanych dalej „AOON”), na rzecz mieszkańców Legnicy.
2. Usługi AOON będą świadczone w ramach Programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej - edycja 2021” w ramach Funduszu Solidarnościowego – Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej – edycja 2021 (zwanego dalej „Programem”).
3. Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej odbywać się będzie dla: - dzieci do 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji oraz - osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności wydane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego
4. Usługa asystencka obejmuje wspieranie osób z niepełnosprawnościami w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania społecznego (np. wsparcie w przemieszczaniu się m.in. do lekarza, do punktów usługowych i innych miejsc publicznych oraz asysta w tych miejscach, spędzanie czasu wolnego, w tym wsparcie podczas zajęć kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych), zawodowego (np. wsparcie w przemieszczaniu się do pracy, urzędów pracy, podmiotów aktywizujących zawodowo oraz asysta w tych miejscach i zajęciach).
5. Zakres usług świadczonych przez Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej obejmie: pomoc w przemieszczaniu się, komunikowaniu, w codziennych czynnościach, w pełnieniu ról społecznych, zgodnie z zapotrzebowaniem osób niepełnosprawnych, w tym m.in.:
1) świadczenie usług podstawowych, na które składają się:
a) pomoc w przygotowaniu do wyjścia, dojazdach w wybrane przez Uczestnika miejsce oraz powrocie (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe);
b) pomoc Uczestnikowi w zakupach – warunkiem wykonania tej usługi jest czynne uczestnictwo osoby niepełnosprawnej (asystent może pomóc przenieść zakupy o wadze jednorazowo do 5 kg),
c) pomoc w załatwieniu spraw urzędowych,
d) pomoc i towarzyszenie w korzystaniu z dóbr kultury: muzeum, teatr, kino, koncert, itp.,
e) czytanie prasy, książek lub korespondencji, osobom niezdolnym do samodzielnego czytania,
f) pomoc w pisaniu pism, listów bądź niezdolnym do samodzielnego pisania ręcznego czy komputerowego,
g) pomoc osobie niepełnosprawnej w korzystaniu z zajęć sportowych i obiektów sportowych: basen, siłownia i inne sporty;
2) świadczenie usług towarzyszących, na które składają się:
a) pomoc w ubieraniu się,
b) pomoc w czynnościach pielęgnacyjnych i higienicznych,
c) pomoc w przygotowaniu i podaniu posiłku lub napoju.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia 8160 godzin usług asystenckich, przez 13 AOON, w okresie do 5 miesięcy od podpisania umowy nie dłużej niż do 23.12.2021 r.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość:
1) zmiany ilości godzin w ilości 30% w stosunku do wyżej wykazanych ilości godzin - z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne,
2) zmiany ilości AOON świadczących usługi asystenckie w okresie realizacji zamówienia
8. Odbiorcami wsparcia AOON będzie co najmniej 17 osób z niepełnosprawnościami, w tym 1 dziecko w wieku do 16 roku życia, z których co najmniej 2 posiadać będzie niepełnosprawność w stopniu umiarkowanym lub równoważnym, a co najmniej 14 będzie posiadać niepełnosprawność w stopniu znacznym lub równoważnym.
9. Wykonawca będzie zobowiązany do pozostawania w gotowości do świadczenia usług asystenckich w danym miesiącu kalendarzowym, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, zgodnie z harmonogramem wynikającym z rzeczywistych, ustalonych z odbiorcami usługi asystenckiej potrzeb (zwanymi dalej „Uczestnikami”).
10. Limit godzin usług asystenta przypadających na:
1) 1 uczestnika Programu wynosi nie więcej niż 60 godzin zegarowych miesięcznie;
2) 1 dziecko niepełnosprawne z ww. wskazaniami, a w przypadku opiekunów dorosłych osób niepełnosprawnych legitymujących się znacznym stopniem niepełnosprawności, którego rodzice lub osoby spokrewnione pobierają świadczenie pielęgnacyjne (tj. zrezygnowali ze świadczenia pracy) wynosi nie więcej niż 30 godzin zegarowych miesięcznie;
3) 1 uczestnika Programu, w tym na 1 dziecko niepełnosprawne, dotyczy także osób niepełnosprawnych, które korzystają z usług asystenta w ramach innych programów/projektów, tj. łączna liczba godzin usług asystenta dla wszystkich programów/projektów nie może wynosić więcej niż 60 godzin zegarowych miesięcznie.
11. Pod opieką AOON w tym samym czasie będzie pozostawać tylko 1 uczestnik Programu.
12. Wykonawca umożliwi osobie niepełnosprawnej samodzielny wybór osoby, która będzie świadczyć usługi asystenta. Wykonawca zobowiązany będzie otrzymać od Uczestnika oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 1 do umowy o braku pokrewieństwa z AOON, który będzie świadczył usługi w ramach Programu.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Gwarant-Tomczyk Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390927890
7.3.3) Ulica: Rynek 3A
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-23INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Muzealnej.
- "Oznakowanie poziome" - Odnawianie oznakowania poziomego na terenie m. Legnicy.
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- Remont pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Jaworze.
- Remont drogi powiatowej nr 2175D ul. Nowodworska i ul. Zamiejska w Legnicy.
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sąsiedzkie realizowane w ramach projektu pn.: "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RMR)"
- Asystent seniora - część X
- Asystent seniora - część IX
- Asystent seniora - część VIII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 31 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 01.06.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Asystent seniora - część VII
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.