Og³oszenie z dnia 2023-04-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00078433/01 - Og³oszenie z dnia 2023-02-02
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA I POLEPSZENIE EFEKTYWNO¦CI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW GMINNYCH W ¦WINICACH WARCKICH PRZY UL. SZKOLNA 1 I UL. SZKOLNA10”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WINICE WARCKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019533
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winice Warckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 632881074
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swinicewarckie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swinice.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://sidaspzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„MODERNIZACJA I POLEPSZENIE EFEKTYWNO¦CI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW GMINNYCH W ¦WINICACH WARCKICH PRZY UL. SZKOLNA 1 I UL. SZKOLNA10”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c035b537-a2ec-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00166249
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00053652/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Modernizacja i polepszenie efektywno¶ci energetycznej budynków gminnych w ¦winicach Warckich przy ul. Szkolna 1 i ul. Szkolna 10
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00078433
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK-ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1884452,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie czê¶æ 1Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa, remont oraz docieplenie budynku Urzêdu Gminy ¦winice Warckie wraz z remontem wewnêtrznych instalacji sanitarnych oraz elektrycznych.
Adres budynku:
Urz±d Gminy ¦winice Warckie
ul. Szkolna 1
99 - 140 ¦winice Warckie
Dzia³ka nr ewidencyjny: 109/2,
Obrêb ewidencyjny: 0022 ¦winice Osiedle,
Jednostka ewidencyjna: 10047_2 ¦winice Warckie,
Za³o¿enia projektowe:
Na podstawie specyfikacji technicznej i przeprowadzonej inwentaryzacji wraz z ocen± stanu technicznego oraz audytu energetycznego zakresem robót objêto:
- zapewnienie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych poprzez monta¿ platformy
przyschodowej przy g³ównym wej¶ciu,
- remont murków oporowych przy wje¼dzie do gara¿y,
- czê¶ciowa przebudowê pomieszczeñ sanitarnych w poziomie parteru obejmuj±c±:
- wydzielenie wêz³a sanitarnego dla osób niepe³nosprawnych,
- wydzielenie pomieszczenia socjalnego,
- budowê ¶cianek dzia³owych,
- czê¶ciowe zamurowania,
- wykonanie nowej posadzki wraz z warstwami,
- monta¿ stolarki drzwiowej,
- docieplenie budynku z robotami towarzysz±cymi obejmuj±ce:
- docieplenie ¶cian piwnic oraz fundamentowych z wykonaniem izolacji pionowej,
- docieplenie ¶cian zewnêtrznych,
- wykonanie izolacji pionowej ¶cian piwnic,
- wymianê stolarki okiennej,
- wymianê stolarki drzwiowej zewnêtrznej,
- wymiana parapetów zewnêtrznych, obróbek blacharskich oraz orynnowania,
- wymianê parapetów wewnêtrznych,
- remont balkonów,
- remont zadaszeñ,
- remont schodów zewnêtrznych,
- roboty towarzysz±ce,
W zakresie zagospodarowania terenu:
- czê¶ciow± wymianê istniej±cych nawierzchni utwardzonych,
- remont murków oporowych,
W zakresie bran¿y sanitarnej:
- wymianê olejowego kot³a centralnego ogrzewania,
- remont instalacji centralnego ogrzewania,
- monta¿ pompy ciep³a o mocy 16 kW,
- modernizacja instalacji c.w.u,
- modernizacja kanalizacji sanitarnej,
W zakresie bran¿y elektrycznej:
- wymianê opraw o¶wietleniowych na energooszczêdne,
- instalacjê elektryczn± wewnêtrzn±,
- instalacjê fotowoltaiczn± o mocy 10,5 kWp,
Projektem objêto przebudowê, remont oraz docieplenie budynku wraz z robotami towarzysz±cymi, w my¶l § 9 pkt. 4 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie, odleg³o¶ci od obiektów s±siaduj±cych jak i od granic dzia³ki objêtego opracowaniem budynku pozostaj± bez zmian.
PROGRAM U¯YTKOWY BUDYNKU:
Na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji, uzyskanych informacji oraz wpisów w ksi±¿ce obiektu budynek oddano do u¿ytkowania w 1976 r i u¿ytkowany jest zgodnie z przeznaczeniem jako obiekt u¿yteczno¶ci publicznej - budynek Administracyjno - Biurowy Urzêdu Gminy w ¦winicach Warckich.
Uwaga
Projektowany zakres robót nie ma wp³ywu na istniej±cy program u¿ytkowy budynku, który pozostaje niezmienny.
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:
Dane wielko¶ciowe istniej±cego budynku:
- ³±czna powierzchnia zabudowy 402,50 m2
- ³±czna powierzchnia u¿ytkowa 938,03 m2 w tym:
- piwnice 313,95 m2
- parter 307,49 m2
- piêtro 316,59 m2
- wysoko¶æ kondygnacji:
- piwnice 2,20 m
- parter 3,00 / 2,50 m
- piêtro 3,30 / 3,05 / 2,55 m
- strych 1,65 / 1,95 m
- ³±czna kubatura 4150,00 m3
- ilo¶æ kondygnacji nadziemnych II
- ilo¶æ kondygnacji podziemnych I
- d³ugo¶æ budynku 32,20 m
- szeroko¶æ budynku 12,50 / 13,06 m
- wysoko¶æ do kalenicy 8,62 9,35 m
- wysoko¶æ do okapu 8,38 m
- k±t nachylenia dachu 2°
Roboty budowlane realizowane bêd± w czynnym budynku u¿yteczno¶ci publicznej. Urz±d Gminy musi funkcjonowaæ nieprzerwanie przez ca³y okres realizacji robót budowlanych. Wobec powy¿szego nale¿y przewidzieæ tak± organizacjê prac remontowych, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych, zapewniæ bezpieczn± (woln± od przeszkód komunikacyjnych) i niezak³ócon± pracê Urzêdu.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Za³±cznik nr 8a do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Za³±cznik nr 9a do SWZ Przedmiar robót
Za³±cznik nr 10a do SWZ Projekt budowlany
(Przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki do SWZ nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia, maj± charakter pogl±dowy i mog± stanowiæ materia³ pomocniczy do sporz±dzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcê.)
Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ wykonania robót. Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ b³êdów, uproszczeñ lub opuszczeñ w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomiæ Zamawiaj±cego, który dokona odpowiednich zmian, poprawek czy uzupe³nieñ.
Wszystkie materia³y u¿yte do robót winny mieæ ¶wiadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydane przez uprawnione jednostki. W przypadku, gdy materia³y lub roboty nie bêd± w pe³ni zgodne z dokumentacj± projektow± lub specyfikacj± techniczn± i wp³ynie to na nie zadowalaj±c± jako¶æ elementu budowli materia³y takie bêd± niezw³ocznie zast±pione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest znaæ wszystkie przepisy wydane przez w³adze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób zwi±zane s± z robotami. Wykonawca bêdzie w pe³ni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. Ponadto do obowi±zków Wykonawcy nale¿y:
1) zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy;
2) prawid³owe wykonanie wszystkich prac zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacja techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z aktualnie obowi±zuj±cymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowi±zuj±cymi przepisami;
3) w³a¶ciwy nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i p.po¿ w trakcie wykonywania robót;
4) zapewnienie sprzêtu do wykonywanych robót spe³niaj±cego normy techniczne;
5) pokrycie wszystkich kosztów zwi±zanych z uzyskaniem ¶wiadectw na materia³y, wyroby i urz±dzenia oraz badañ laboratoryjnych wbudowanych materia³ów i wykonanych robót;
6) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, je¶li bêdzie konieczny;
7) zap³ata op³at za sk³adowanie odpadów;
8) przygotowanie obiektu i przekazanie Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej wykonanego zakresu robót do dokonania odbioru przez Zamawiaj±cego;
9) likwidacja placu budowy i zaplecza w³asnego wykonawcy bezzw³ocznie po zakoñczeniu wszystkich prac, lecz nie pó¼niej ni¿ do dnia odbioru koñcowego przedmiotu umowy;
10) usuniêcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie trwania odbioru, w niezw³ocznym terminie.
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materia³y – minimum 36 miesiêcy - maksymalnie 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego robót.
Warunki gwarancyjne
1) Wykonawca zobowi±zany bêdzie udzieliæ na przedmiot zamówienia gwarancji, na opisanych poni¿ej warunkach.
2) Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji na przedmiot umowy na ilo¶æ miesiêcy zaoferowan± przez Wykonawcê w ofercie. Wykonawca podaje okres udzielonej gwarancji w pe³nych miesi±cach: 36, 48 lub 60.
3) Okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji.
4) Zamawiaj±cy ¿±da minimalnego okresu udzielonej gwarancji 36 miesiêcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36-miesiêczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzglêdniony w umowie.
5) Bieg okresu gwarancji rozpoczyna siê:
a) w dniu nastêpnym licz±c od daty odbioru koñcowego;
b) dla wymienianych materia³ów wbudowanych w ramach umowy z dniem ich wymiany.
6) Zamawiaj±cy mo¿e dochodziæ roszczeñ z tytu³u gwarancji na zasadach przewidzianych w ustêpach poprzedzaj±cych, tak¿e po okresie udzielonej gwarancji, je¿eli zg³osi³ wadê przed up³ywem tego okresu.
Je¿eli Wykonawca nie usunie wad w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym, to Zamawiaj±cy mo¿e zleciæ usuniêcie ich osobie trzeciej, na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad bêd± pokrywane w pierwszej kolejno¶ci z zatrzymaniem kwoty bêd±cej zabezpieczeniem nale¿ytego wykonania umowy
UWAGA!!! Zamawiaj±cy informuje, ¿e d³ugo¶æ udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca, który zaproponuje najd³u¿szy okres gwarancji ale nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesiêcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ró¿nych okresów rêkojmi i gwarancji (okres rêkojmi i gwarancji ma byæ taki sam). Okresy rêkojmi i gwarancji jako¶ci stanowi± kryterium oceny ofert.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
44220000-8 - Stolarka budowlana
44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
44420000-0 - Wyroby stosowane w budownictwie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1481718,18 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie czê¶æ 2Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest remont budynku o¶rodka zdrowia w ¦winicach Warckich
ADRES OBIEKTU
ul. Szkolna 10,
99-140 ¦winice Warckie
Numer dzia³ki: 130/9
Obrêb: ¦winice Osiedle
Jednostka ewidencyjna: 10047_2 ¦winice Warckie
Planowane prace polegaæ bêd± na wykonaniu w obiekcie robót budowlanych polegaj±cych na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowi±cych bie¿±cej konserwacji, przy czym dopuszcza siê stosowanie wyrobów budowlanych innych ni¿ u¿yto w stanie pierwotnym.
Dane techniczne – bez zmian w stosunku do stanu istniej±cego:
a) ilo¶æ kondygnacji naziemnych - 3 (w tym piwnica);
b) metoda realizacji - tradycyjna;
c) dach (bez zmian) – p³aski;
Dane powierzchniowe – bez zmian w stos do stanu istniej±cego:
a) powierzchnia zabudowy: ok. 290,90m²;
b) wysoko¶æ elewacji: ok.9,30m -9,95 (budynek niski);
ZAKRES PRAC:
- demonta¿ wszystkich mo¿liwych elementów wyposa¿enia zamocowanych na elewacji (instalacja odgromowa, klimatyzatory, szyldy itp.) – do ponownego monta¿u po wykonaniu prac na
elewacjach;
- wymiana obróbek blacharskich na zadaszeniach nad schodami na elewacji tylnej;
- demonta¿ krat okiennych;
- wykonanie nowych krat od wewn±trz na wskazanych oknach piwnicznych (3szt.);
- wymiana drabiny zewnêtrznej na dach;
- wymiana wszystkich okien i parapetów wewnêtrznych i zewn. oraz drzwi zewnêtrznych i bram;
- zamurowanie otworu okiennego na elewacji bocznej (po³udniowej);
- wykucie otworu i monta¿ kratki wentylacyjnej na elewacji tylnej;
- wymiana ok³adziny schodów zewnêtrznych frontowych (2 biegi i podest);
- naprawa schodów zewnêtrznych na elewacji tylnej (2 biegi ze spocznikami) i wykonanie ok³adziny z p³ytek;
- oczyszczenie balustrad schodów zewnêtrznych na elewacji tylnej, balustrad przy zje¼dzie do gara¿u;
- oczyszczenie i renowacja pochylni dla osób z niepe³nosprawno¶ciami przy wej¶ciu g³ównym do budynku;
- oczyszczenie murów, ewentualne uzupe³nienie ubytków tynków zewnêtrznych;
- wykoñczenie coko³u (¶ciany do wysoko¶ci ok. 1-80-2,00m) i policzków wszystkich biegów schodów zewn. tynkiem dekoracyjnym;
- malowanie elewacji powy¿ej linii coko³u;
- ewentualna naprawa, odmalowanie o¶cie¿y wewn±trz pomieszczeñ (po wymianie okien i drzwi);
- udro¿nienie wpustów kanalizacyjnych i monta¿ nowych kratek najazdowych;
- wymiana 4 lamp terenowych;
- zagospodarowanie terenu wokó³ budynku: odtworzenie utwardzeñ terenu (opaski przy budynku, doj¶cia i dojazdu) po wcze¶niejszym demonta¿u istniej±cych utwardzeñ;
- renowacja wskazanego do pozostawienia utwardzenia z kostki betonowej (czyszczenie, lokalne
odtworzenie);
- prace porz±dkowe, odtworzenie powierzchni zielonych (trawników) ewentualnie zniszczonych podczas prac budowlanych;
Roboty budowlane realizowane bêd± w czynnym budynku u¿yteczno¶ci publicznej. o¶rodek zdrowia musi funkcjonowaæ nieprzerwanie przez ca³y okres realizacji robót budowlanych. Wobec powy¿szego nale¿y przewidzieæ tak± organizacjê prac remontowych, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych, zapewniæ bezpieczn± (woln± od przeszkód komunikacyjnych) i niezak³ócon± pracê o¶rodka zdrowia.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Za³±cznik nr 8b do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Za³±cznik nr 9b do SWZ Przedmiar robót
Za³±cznik nr 10b do SWZ Projekt budowlany
(Przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki do SWZ nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia, maj± charakter pogl±dowy i mog± stanowiæ materia³ pomocniczy do sporz±dzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcê.)
Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ wykonania robót. Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ b³êdów, uproszczeñ lub opuszczeñ w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomiæ Zamawiaj±cego, który dokona odpowiednich zmian, poprawek czy uzupe³nieñ.
Wszystkie materia³y u¿yte do robót winny mieæ ¶wiadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydane przez uprawnione jednostki. W przypadku, gdy materia³y lub roboty nie bêd± w pe³ni zgodne z dokumentacj± projektow± lub specyfikacj± techniczn± i wp³ynie to na nie zadowalaj±c± jako¶æ elementu budowli materia³y takie bêd± niezw³ocznie zast±pione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest znaæ wszystkie przepisy wydane przez w³adze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób zwi±zane s± z robotami. Wykonawca bêdzie w pe³ni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. Ponadto do obowi±zków Wykonawcy nale¿y:
1) zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy;
2) prawid³owe wykonanie wszystkich prac zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacja techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z aktualnie obowi±zuj±cymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowi±zuj±cymi przepisami;
3) w³a¶ciwy nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i p.po¿ w trakcie wykonywania robót;
4) zapewnienie sprzêtu do wykonywanych robót spe³niaj±cego normy techniczne;
5) pokrycie wszystkich kosztów zwi±zanych z uzyskaniem ¶wiadectw na materia³y, wyroby i urz±dzenia oraz badañ laboratoryjnych wbudowanych materia³ów i wykonanych robót;
6) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, je¶li bêdzie konieczny;
7) zap³ata op³at za sk³adowanie odpadów;
8) przygotowanie obiektu i przekazanie Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej wykonanego zakresu robót do dokonania odbioru przez Zamawiaj±cego;
9) likwidacja placu budowy i zaplecza w³asnego wykonawcy bezzw³ocznie po zakoñczeniu wszystkich prac, lecz nie pó¼niej ni¿ do dnia odbioru koñcowego przedmiotu umowy;
10) usuniêcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie trwania odbioru, w niezw³ocznym terminie.
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materia³y – minimum 36 miesiêcy - maksymalnie 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego robót.
Warunki gwarancyjne
1) Wykonawca zobowi±zany bêdzie udzieliæ na przedmiot zamówienia gwarancji, na opisanych poni¿ej warunkach.
2) Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji na przedmiot umowy na ilo¶æ miesiêcy zaoferowan± przez Wykonawcê w ofercie. Wykonawca podaje okres udzielonej gwarancji w pe³nych miesi±cach: 36, 48 lub 60.
3) Okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji.
4) Zamawiaj±cy ¿±da minimalnego okresu udzielonej gwarancji 36 miesiêcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36-miesiêczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzglêdniony w umowie.
5) Bieg okresu gwarancji rozpoczyna siê:
a) w dniu nastêpnym licz±c od daty odbioru koñcowego;
b) dla wymienianych materia³ów wbudowanych w ramach umowy z dniem ich wymiany.
6) Zamawiaj±cy mo¿e dochodziæ roszczeñ z tytu³u gwarancji na zasadach przewidzianych w ustêpach poprzedzaj±cych, tak¿e po okresie udzielonej gwarancji, je¿eli zg³osi³ wadê przed up³ywem tego okresu.
Je¿eli Wykonawca nie usunie wad w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym, to Zamawiaj±cy mo¿e zleciæ usuniêcie ich osobie trzeciej, na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad bêd± pokrywane w pierwszej kolejno¶ci z zatrzymaniem kwoty bêd±cej zabezpieczeniem nale¿ytego wykonania umowy
UWAGA!!! Zamawiaj±cy informuje, ¿e d³ugo¶æ udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca, który zaproponuje najd³u¿szy okres gwarancji ale nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesiêcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ró¿nych okresów rêkojmi i gwarancji (okres rêkojmi i gwarancji ma byæ taki sam). Okresy rêkojmi i gwarancji jako¶ci stanowi± kryterium oceny ofert.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego
44220000-8 - Stolarka budowlana
44210000-5 - Konstrukcje i czê¶ci konstrukcji
44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 402734,49 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2127592,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2127592,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2127592,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana CEGBUD Krzysztof Skonieczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681050923
7.3.3) Ulica: Chlebów 48
7.3.4) Miejscowo¶æ: Turek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKONIECZNY KRZYSZTOF FIRMA BUDOWLANA " CEGBUD "
jakie przetargi wygra³a firma
SKONIECZNY KRZYSZTOF FIRMA BUDOWLANA " CEGBUD "
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2127592,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
do udzia³u w postêpowaniu dla czê¶ci 2 nie z³o¿ono ¿adnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace zabezpieczaj±ce ¶ciany fundamentowe przyziemia budynku pa³acu w za³o¿eniu pa³acowo-parkowym w Mordach
- Aktywne place zabaw 2025 - Aktywny Plac Zabaw znajduj±cy siê przy Klubie Dzieciêcym "Mi¶ Uszatek" w Czerniejewie - Aktywny Plac Zabaw znajduj±cy siê przy Klubie Dzieciêcym "Kolorowy Domek" w ¯ydowie
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Baranowie. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Bo¿ej Woli. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Dostawa oraz monta¿ wiat przystankowych wraz z utwardzeniem powierzchni gruntu w ci±gu drogi powiatowej nr 3224L "dr. kraj. 17 - Udrycze - Kolonia Dêbowiec
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.