Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00191335/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli, wyposażenia, tabliczek, żaluzji oraz zewnętrznych elementów architektury do placówek oświatowych Powiatu Polickiego - Dostawa zewnętrznych elementów architektury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Policach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811762713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914328100
1.5.8.) Numer faksu: 913178900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@policki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d4a733a-bc2b-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli, wyposażenia, tabliczek, żaluzji oraz zewnętrznych elementów architektury do placówek oświatowych Powiatu Polickiego - Dostawa zewnętrznych elementów architektury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d4a733a-bc2b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043959/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Pomoce dydaktyczne w ramach projektu RPZP.08.06.00-32-K052/18
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający prowadził uprzednio postępowanie EK.272.15.2022, które w części IV zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2, tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu jako, że ich treść była niezgodna z warunkami zamówienia. W postępowaniu zostały złożone dwie oferty w zastrzeżonym terminie przez Wykonawców PH ENERGIA S.C. oraz TRONUS POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. W rozdziale XVI ust. 1 SWZ wskazano, że Wykonawca będzie związany ofertą do dnia 6 grudnia 2022 r. W modyfikacji treści specyfikacji warunków zamówienia z dnia 4 listopada 2022 r. wydłużono termin składania ofert i tym samym wydłużono termin związania ofertą do dnia 9 grudnia 2022 r. Obaj Wykonawcy: Tronus Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oraz PH ENERGIA S.C. w złożonych ofertach błędnie oświadczyli, że są związani niniejszymi ofertami do dnia 06.12.2022 r. Wobec tego obie oferty podlegały odrzuceniu jako niezgodne z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EK.272.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do jednostek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Policki pomocy edukacyjnych obejmujących zróżnicowane pomoce dydaktyczne oraz elementy wyposażenia pracowni zawodowych dla celów edukacyjnych. Dostawa obejmuje dostawę zewnętrznych elementów architektury.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151100-6 - Stojaki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113600-3 - Ławki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Spawalniczy Stanisław Pankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811762713
7.3.4) Miejscowość: Kiełpiny 39
7.3.5) Kod pocztowy: 87-337
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STAROSTWO POWIATOWE W POLICACH
jakie przetargi wygrała firma
STAROSTWO POWIATOWE W POLICACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15INNE PRZETARGI Z POLIC
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Powiatu Polickiego w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), numer naboru: FERC.02.02-CS.01-001/23
- ROZBIÓRKA I BUDOWA NOWEGO MURU OPOROWEGO WZDŁUŻ STADIONU PRZY UL. PIASKOWEJ 97 W POLICACH W FORMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- "Przebudowa istniejącego budynku służby zdrowia przy ul. Siedleckiej 2a w Policach, administrowanego przez ZGKIM w Policach, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami tow."
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - sprzęt kwatermistrzowski
- Odnowa Parku Górnego w Szczawnicy
- Naprawa ławek w Parku Skaryszewskim, będących w administrowaniu Zarządu Zieleni m.st. Warszawy w części realizowana z BO " 1000 drzew i ławki dla Warszawy na tysiąclecie Królestwa Polskiego
- "Nowe życie budynku strażnicy OSP wraz z zagospodarowaniem terenu w Ruchocinku"
- Poprawa dostępności do obiektów dziedzictwa poprzez odrestaurowanie ruin pałacu i utworzenie miejsca będącego atrakcją turystyczną w Bychawie.
- Budowa pergoli na terenie Cmentarza Komunalnego Wartogłowiec w Tychach - II postępowanie
więcej: Ławki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.