eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Poprawa dostępności szkół podstawowych nr 6 i nr 4 poprzez dostawę i montaż platform schodowych; część I - Szkoła Podstawowa nr 4, część II - Szkoła Podstawowa nr 6

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa dostępności szkół podstawowych nr 6 i nr 4 poprzez dostawę i montaż platform schodowych; część I – Szkoła Podstawowa nr 4, część II – Szkoła Podstawowa nr 6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 680-23-00

1.5.8.) Numer faksu: 58 680-23-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności szkół podstawowych nr 6 i nr 4 poprzez dostawę i montaż platform schodowych; część I – Szkoła Podstawowa nr 4, część II – Szkoła Podstawowa nr 6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-655ffe29-be64-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028018/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Poprawa dostępności Szkół Podstawowych nr 6 i nr 4 poprzez zakup i montaż platform schodowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128908

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 11/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Poprawa dostępności szkół podstawowych nr 6 i nr 4 poprzez dostawę i montaż platform schodowych” z podziałem na części: część I – Szkoła Podstawowa nr 4. Zakres zamówienia obejmuje:
• Część I - Szkoła Podstawowa nr 4: rozbiórkę istniejących poręczy przy schodach wewnętrznych oraz budowę wewnętrznej platformy schodowej po szynie ze stali nierdzewnej, doprowadzenie przewodów zasilających;
Prowadzone prace muszą uwzględniać zachowanie norm określonych w załączonym Modelu Dostępnej Szkoły w obszarze architektonicznym. Na etapie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać i konsultować spełnianie określonych standardów z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa rozdział 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia, opis techniczny dot. SP 4 , ul. Szkolna 1, Kościerzyna (część I), które udostępniono na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416200-7 - Wyciągi pochyłe

4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Poprawa dostępności szkół podstawowych nr 6 i nr 4 poprzez dostawę i montaż platform schodowych” z podziałem na części: część II – Szkoła Podstawowa nr 6. Zakres zamówienia obejmuje:
• Część II - Szkoła Podstawowa nr 6: rozbiórkę istniejących poręczy przy schodach wewnętrznych, doprowadzenie przewodów zasilających oraz budowę wewnętrznej platformy schodowej po szynie ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo; wymianę balustrady o długości 21 mb, utylizację materiałów rozbiórkowych.
Prowadzone prace muszą uwzględniać zachowanie norm określonych w załączonym Modelu Dostępnej Szkoły w obszarze architektonicznym. Na etapie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać i konsultować spełnianie określonych standardów z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa rozdział 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia, opis techniczny dot. SP 6, ul. Skłodowskiej-Curie 19, Kościerzyna (część II), które udostępniono na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416200-7 - Wyciągi pochyłe

4.5.5.) Wartość części: 109756,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie określonym przez Zamawiającego wpłynęły dwie oferty. Zamawiający zwiększył kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia do wartości najniżej oferty. Po dokonaniu oceny ofert cena oferty, która zdobyła największą ilość punktów przekracza tę kwotę. Wobec powyższego zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139728,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367524,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.