Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00141327/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu do manometrii przełyku wysokiej rozdzielczości HRM z oprzyrządowaniem na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PCZ SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220638287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceynowy, 7
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pczkartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczkartuzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pczkartuzy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu do manometrii przełyku wysokiej rozdzielczości HRM z oprzyrządowaniem na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-409f27ad-77a3-427f-84fb-569ccc64c9af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141327
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.350.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do manometrii przełyku wysokiej rozdzielczości HRM z oprzyrządowaniem na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach.
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem sprzedaż, załadunek, transport oraz doręczenie i instalację przedmiotu zamówienia, objętego daną Częścią zamówienia, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, a także ubezpieczenie na okres do czasu podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń Protokołu zdawczo-odbiorczego, szkolenie personelu Zamawiającego, przekazanie nieograniczonej czasowo licencji na oprogramowanie służące do eksploatacji sprzętu i jego akcesoriów (jeżeli licencja jest konieczna) oraz uwzględnia wszelkie rabaty, upusty i marże a także obejmuje serwis i przeglądy techniczne sprzętu w okresie gwarancji.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – zestawienie parametrów wymaganych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222959,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222959,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222959,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDTRONIC POLAND Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222959,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Prowadzenie specjalistycznej terapii metodą Tomatis'a w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla ZDP w Kartuzach - III, w zakresie dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej na gorąco
- Wynajem koparko ładowarki z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025/2026
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych powiatu kartuskiego
- Zakup sprzętu komputerowego do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie 2 rejonów Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2025-2026.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zakup i dostawa Rezonansu stochastycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.''
- Zakup wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Pracowni Elektroterapii Serca - zestawy do usuwania elektrod
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zad inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa i adaptacja budynku na potrzeby utworzenia Praskiego Centrum RE-START - etap II" - wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne.
- Dostawa osprzętu do koagulacji oraz narzędzi chirurgicznych i do zabiegów laparoskopowych dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/16 TP/2025
- "Modernizacja infrastruktury wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy jakości i dostępności świadczeń onkologicznych w Szpitalu Powiatowym im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Sp. z o. o."
- Dostawa toru wizyjnego do obrazowania w 2D/3D
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.