Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495600/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00512366/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana opraw oświetlenia drogowego na oprawy typu LED na terenie gminy Osjaków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osjaków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 26
1.5.2.) Miejscowość: Osjaków
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-320
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 842 33 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osjakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.osjakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2276d95-9f5c-4a00-9ec1-7efb3b8cbbb11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana opraw oświetlenia drogowego na oprawy typu LED na terenie gminy Osjaków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2276d95-9f5c-4a00-9ec1-7efb3b8cbbb1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237682/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wymiana opraw oświetlenia drogowego na oprawy typu LED na terenie gminy Osjaków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495600
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ:
- przeprowadzenie wizji lokalnej dla każdej lokalizacji wymienianej oprawy punktu świetlnego,
- przygotowanie dokumentacji technicznej – audytu oświetlenia drogowego objętego niniejszym postępowaniem,
- wymiana 625 sztuk nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem w oparciu o opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 1 do SWZ,
- wykonanie i przekazanie Zamawiającemu projektów fotometrycznych, badań i pomiarów wykonanej instalacji,
- zainstalowanie i uruchomienie indywidualnego systemu sterowania oświetleniem drogowym wszystkich wymienianych punktów (przez punkt oświetlenia drogowego rozumie się oprawę oświetleniową zainstalowaną na słupie), zapewnienie funkcjonowania systemu sterowania zgodnie z OPZ przez cały okres udzielonej gwarancji na zamontowane urządzenia,
- sporządzenie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń,
- przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu sterowania,
- przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi, konserwacji, dokumentacji technicznej zamontowanych urządzeń oraz kompletu kart gwarancyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1250000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Ratajczyk INSTALATORSTWO I POMIARY ELEKTRYCZNE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730183231
7.3.4) Miejscowość: Biadaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 98-260
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Ratajczyk INSTALATORSTWO I POMIARY ELEKTRYCZNE
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Ratajczyk INSTALATORSTWO I POMIARY ELEKTRYCZNE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799777,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI OSJAKÓW
- Remont odcinka drogi gminnej nr 117252E w m. Drobnice
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 117304E w miejscowości Jasień
więcej: przetargi OSJAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Rozbudowa drogi gminnej nr 180044K na odcinku I (ul. Witosa) w km od 0+003,55 do km 1+531,55 wraz ze skrzyżowaniem w km 1+531,55 w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
- "Zielone Centrum Dąbia -Budowa fontanny posadzkowej z infrastrukturą towarzyszącą"
- BZP.271.126.2025 "(...)" - przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Samochodowych w Nowym Sączu - etap drugi instalacje elektryczne".
- Budowa nowych punktów świetlnych w Gminie Górno (3 części)
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





