eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłomniceDostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników zajęć w Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach



Ogłoszenie z dnia 2021-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników zajęć w Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W KŁOMNICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363278228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 18A

1.5.2.) Miejscowość: Kłomnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-270

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3473188

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cis@klomnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.klomnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników zajęć w Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-568985e6-f9d7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00120279/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników zajęć w Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny). Oś priorytetowa" IX Włączenie społeczne, poddziałanie 9.1.5. Program aktywnej integracji osób i grup zagrozonych wykluczeniem społecznym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144467/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CIS.OR.510.122.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 163730,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników zajęć w Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach o łącznej wartości nominalnej 153 600,00 PLN w następujących ilościach:

nominał bonu: 8,00zł
ilość: 19 200,00 szt
wartość 153 600,00 zł

Dostawa bonów będzie odbywać się co najmniej raz w miesiącu. Zakładając, iż umowa z Wykonawcą zostanie podpisana w miesiącu sierpniu 2021 można przyjąć, iż w tym miesiącu będzie również dostawa bonów. Okres realizacji zamówienia to 31.07.2023.
Zatem do skalkulowania ceny należy przyjąć: 24 dostawy.
2. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokona dostawy przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy bonów żywnościowych jest Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach, ul. Strażacka 18A, 42-270 Kłomnice
4. Zamawiający wymaga dostarczenia bonów w formie papierowej. Nie dopuszcza się dostarczenia bonów w formie elektronicznej np. kart elektronicznych.
5. Każdy bon powinien być opatrzony napisem, z którego treści będzie wynikać że na jego podstawie nie można dokonać zakupu alkoholu i wyrobów tytoniowych.
6. Zamawiający wymaga, aby realizacja bonów odbyła się w minimum 2 placówkach handlowych położonych na terenie Gminy Kłomnice.
7. Wykonawca wraz z formularzem ofertowym zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualny wykaz placówek handlowych na terenie Gminy Kłomnice, w których uczestnicy zajęć w CIS Kłomnice będą mogli realizować bony.
8. Zamawiający przewiduje, iż dostawy bonów odbywać się będą partiami, stosowanie do potrzeb Zamawiającego (nie częściej niż raz w miesiącu) na podstawie zamówień przesłanych Wykonawcy drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bony w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia na adres siedziby CIS w Kłomnicach.
9. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia bonów w przypadku stwierdzenia ich nieprawidłowości lub wad. Usunięcie wad lub uzupełnienie braków nastąpi w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
10. Dostarczone bony nie będą wymagały cięcia, stemplowania i podpisywania przez Zamawiającego.
11. Bony zawierać będą informacje o:
• rodzaju bonu – bon żywnościowy
• nazwie Zamawiającego. W przypadku możliwości zamieszczenia takiej informacji na bonie Zamawiający dopuszcza użycie skrótu „CIS w Kłomnicach”
• dacie ważności bonu
• braku możliwości zakupu artykułów alkoholowych i wyrobów tytoniowych
• wartość nominalną bonu wraz z numerem identyfikacyjnym bonu
12. Minimalny termin ważności bonów: co najmniej 2 miesiące licząc od daty dostarczenia do Centrum Integracji Społecznej
13. Bony nie mogą podlegać wymianie na gotówkę i nie może być wydawana z nich reszta.
14. Koszty wykonania i dostarczenia bonów do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Wykonawca dokona również zabezpieczeń bonów przed ich sfałszowaniem.
15. Rozliczenie bonów odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionych faktur/not księgowo-obciążeniowych częściowych w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do siedziby CIS. Faktura/nota księgowo-obciążeniowa wystawiona będzie po dostarczeniu bonów do CIS wyłącznie za dostarczone bony.
16. W przypadku stwierdzenia w dowodzie księgowym jakichkolwiek nieprawidłowości Zamawiający do czasu ich usunięcia nie dokona płatności za fakturę/notę księgowo-obciążeniową. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego odsetki za nieterminową płatność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154928,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154928,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154928,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp.zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222357343

7.3.3) Ulica: Rzymowskiego 53

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-697

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154928,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.