Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00133646/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych oraz hydraulicznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10700491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych oraz hydraulicznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f86f4ca-3aa8-4205-9c87-e11eb60efa68
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133646
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/6/25/MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych.2. Dostawy będą wykonywane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
3. Ilości i rodzaj asortymentu określono w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2.1 – 2.2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).
4. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
5. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w Formularzach asortymentowo – cenowych, załącznik nr 2.1 – 2.2 do SWZ, są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 70% wartości umowy, co nie może stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy.
7. Oferowany towar musi być fabrycznie nowy (I gatunek), dopuszczony do obrotu i użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dostarczony asortyment musi spełniać wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w SWZ.
8. Zamawiany towar dostarczany do Zamawiającego musi posiadać minimum 24 miesięczny termin ważności, czyli przydatności do użycia.
9. W przypadku, gdy gwarancja producenta jest dłuższa niż określona w pkt. 8. obowiązuje okres gwarancji udzielonej przez producenta.
10. Towar ma być dostarczany w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które gwarantują pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu.
11. Asortyment musi być dostarczany w jednostkach miary, opakowaniach ilościowo/liczbowych wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym. Za zgodą Zamawiającego wielkość opakowania może ulec zmianie przy zachowaniu ceny jednostkowej podanej w Formularzu asortymentowo – cenowym.
12. Wszystkie materiały muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania.
13. Do dostarczanych produktów Wykonawca winien załączyć karty charakterystyk, stosowne świadectwa/certyfikaty lub inne ewentualne wymagane prawem certyfikaty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie dostarczonego produktu do obrotu na terytorium Polski.
14. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualną treścią Rozporządzenia (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE.
15. Dostawy towaru następować będą partiami na podstawie składanego każdorazowo zamówienia określającego ilość oraz asortyment poszczególnych dostaw, a także miejsce docelowe, w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę przesłanego za pośrednictwem maila zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar (wraz z atestem, certyfikatem zgodności z PN lub aprobatą techniczną) na własny koszt i własnym transportem do jednostek wskazanych w zamówieniu.
16. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia wniesienia dostarczonych towarów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego w jego siedzibie.
17. Zamawiający w celu skalkulowania kosztów dostawy przewiduje, że:
50% zamawianego asortymentu dostarczona będzie do jednostek Policji mieszczących się na terenie Łodzi,
50% zamawianego asortymentu Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do jednostek Miejskich / Powiatowych Policji wskazanych w pkt. 18.
Zamawiający zastrzega, że podział procentowy dostaw do miejsc zamówienia będzie uwarunkowany bieżącymi potrzebami jednostek i zmiana ich wartości nie stanowi podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
18. Wykaz potencjalnych miejsc dostaw i ich adresy:
Wydziały Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz Zarządy BSWP i CBŚP:
• ul. Lutomierska 108/112 Łódź,
• OPP w Łodzi, ul. Pienista 71 (magazyn WIiR KWP w Łodzi),
• ul. Stokowska 21/25 (magazyny Wydziałów GMT KWP w Łodzi),
WRD KWP w Łodzi z/s w Sosnowcu 25a, k/Strykowa,
Ośrodek Szkolenia Policji w Łodzi z/s w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2,
Komenda Miejska Policji w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30,
• I KP KMP w Łodzi, ul. Sienkiewicza 28/30,
• II KP KMP w Łodzi, ul. Ciesielska 27,
• III KP KMP w Łodzi, ul. Armii Krajowej 33,
• IV KP KMP w Łodzi, ul. Kopernika 29/31,
• V KP KMP w Łodzi, ul. Organizacji WiN 60,
• VI KP KMP w Łodzi, ul. Wysoka 45,
• VII KP KMP w Łodzi, ul. 3 Maja 43,
• VIII KP KMP w Łodzi, ul. Wólczańska 250.
Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Szkolna 30/38,
Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Sobieskiego 69,
Komenda Powiatowa Policji w Bełchatowie, ul. 1-go Maja 7,
Komenda Powiatowa Policji w Brzezinach, ul. Konstytucji 3-go Maja 5,
Komenda Powiatowa Policji w Kutnie, ul. Toruńska 14,
Komenda Powiatowa Policji w Opocznie, Al. Dąbrówki 1,
Komenda Powiatowa Policji w Radomsku, ul. Piłsudskiego 56,
Komenda Powiatowa Policji w Rawie Mazowieckiej, ul. Kościuszki 23,
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2 ,
Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Wandy Panfil 44,
Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu, ul. Warszawska 22a,
Komenda Powiatowa Policji w Wieruszowie, ul. Kuźnicka 28a,
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli, ul. Spacerowa 27,
Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach, ul. Żeromskiego 18,
Komenda Powiatowa Policji w Pajęcznie, ul. 1 Maja 52,
Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach, ul. Targowa 22,
Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu, ul. Długa 58/60,
Komenda Powiatowa Policji w Łasku, ul. 9-go Maja 32/36,
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy, ul. Ozorkowskie Przedmieście 4,
Komenda Powiatowa Policji w Łowiczu, ul. Bonifraterska 12/14,
Komenda Powiatowa Policji dla powiatu łódzkiego wschodniego, ul. 11 listopada 62F, Koluszki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 520238,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych.2. Dostawy będą wykonywane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
3. Ilości i rodzaj asortymentu określono w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2.1 – 2.2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).
4. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
5. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w Formularzach asortymentowo – cenowych, załącznik nr 2.1 – 2.2 do SWZ, są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 70% wartości umowy, co nie może stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy.
7. Oferowany towar musi być fabrycznie nowy (I gatunek), dopuszczony do obrotu i użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dostarczony asortyment musi spełniać wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w SWZ.
8. Zamawiany towar dostarczany do Zamawiającego musi posiadać minimum 24 miesięczny termin ważności, czyli przydatności do użycia.
9. W przypadku, gdy gwarancja producenta jest dłuższa niż określona w pkt. 8. obowiązuje okres gwarancji udzielonej przez producenta.
10. Towar ma być dostarczany w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które gwarantują pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu.
11. Asortyment musi być dostarczany w jednostkach miary, opakowaniach ilościowo/liczbowych wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym. Za zgodą Zamawiającego wielkość opakowania może ulec zmianie przy zachowaniu ceny jednostkowej podanej w Formularzu asortymentowo – cenowym.
12. Wszystkie materiały muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania.
13. Do dostarczanych produktów Wykonawca winien załączyć karty charakterystyk, stosowne świadectwa/certyfikaty lub inne ewentualne wymagane prawem certyfikaty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie dostarczonego produktu do obrotu na terytorium Polski.
14. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualną treścią Rozporządzenia (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE.
15. Dostawy towaru następować będą partiami na podstawie składanego każdorazowo zamówienia określającego ilość oraz asortyment poszczególnych dostaw, a także miejsce docelowe, w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę przesłanego za pośrednictwem maila zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar (wraz z atestem, certyfikatem zgodności z PN lub aprobatą techniczną) na własny koszt i własnym transportem do jednostek wskazanych w zamówieniu.
16. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia wniesienia dostarczonych towarów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego w jego siedzibie.
17. Zamawiający w celu skalkulowania kosztów dostawy przewiduje, że:
50% zamawianego asortymentu dostarczona będzie do jednostek Policji mieszczących się na terenie Łodzi,
50% zamawianego asortymentu Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do jednostek Miejskich / Powiatowych Policji wskazanych w pkt. 18.
Zamawiający zastrzega, że podział procentowy dostaw do miejsc zamówienia będzie uwarunkowany bieżącymi potrzebami jednostek i zmiana ich wartości nie stanowi podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
18. Wykaz potencjalnych miejsc dostaw i ich adresy:
Wydziały Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz Zarządy BSWP i CBŚP:
• ul. Lutomierska 108/112 Łódź,
• OPP w Łodzi, ul. Pienista 71 (magazyn WIiR KWP w Łodzi),
• ul. Stokowska 21/25 (magazyny Wydziałów GMT KWP w Łodzi),
WRD KWP w Łodzi z/s w Sosnowcu 25a, k/Strykowa,
Ośrodek Szkolenia Policji w Łodzi z/s w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2,
Komenda Miejska Policji w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30,
• I KP KMP w Łodzi, ul. Sienkiewicza 28/30,
• II KP KMP w Łodzi, ul. Ciesielska 27,
• III KP KMP w Łodzi, ul. Armii Krajowej 33,
• IV KP KMP w Łodzi, ul. Kopernika 29/31,
• V KP KMP w Łodzi, ul. Organizacji WiN 60,
• VI KP KMP w Łodzi, ul. Wysoka 45,
• VII KP KMP w Łodzi, ul. 3 Maja 43,
• VIII KP KMP w Łodzi, ul. Wólczańska 250.
Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Szkolna 30/38,
Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Sobieskiego 69,
Komenda Powiatowa Policji w Bełchatowie, ul. 1-go Maja 7,
Komenda Powiatowa Policji w Brzezinach, ul. Konstytucji 3-go Maja 5,
Komenda Powiatowa Policji w Kutnie, ul. Toruńska 14,
Komenda Powiatowa Policji w Opocznie, Al. Dąbrówki 1,
Komenda Powiatowa Policji w Radomsku, ul. Piłsudskiego 56,
Komenda Powiatowa Policji w Rawie Mazowieckiej, ul. Kościuszki 23,
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2 ,
Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Wandy Panfil 44,
Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu, ul. Warszawska 22a,
Komenda Powiatowa Policji w Wieruszowie, ul. Kuźnicka 28a,
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli, ul. Spacerowa 27,
Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach, ul. Żeromskiego 18,
Komenda Powiatowa Policji w Pajęcznie, ul. 1 Maja 52,
Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach, ul. Targowa 22,
Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu, ul. Długa 58/60,
Komenda Powiatowa Policji w Łasku, ul. 9-go Maja 32/36,
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy, ul. Ozorkowskie Przedmieście 4,
Komenda Powiatowa Policji w Łowiczu, ul. Bonifraterska 12/14,
Komenda Powiatowa Policji dla powiatu łódzkiego wschodniego, ul. 11 listopada 62F, Koluszki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
44163100-1 - Rury
4.5.5.) Wartość części: 132652,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zachodzi konieczność unieważnienia postępowania w trybie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, która to wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. W zaistniałym stanie faktycznym wada w postaci wystąpienia problemów technicznych związanych z działaniem platformazakupowa.pl i naruszenia przepisów ustawy Pzp jest nieusuwalna. Wada stanowi uchybienie proceduralne, które nie może być w żaden sposób skorygowane przez zamawiającego w toku prowadzonego postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności. Wada powoduje nieważność umowy w sprawie zamówienia publicznego, o której mowa w art. 457 ust. 1 pkt 1 i art. 459 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zachodzi konieczność unieważnienia postępowania w trybie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, która to wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. W zaistniałym stanie faktycznym wada w postaci wystąpienia problemów technicznych związanych z działaniem platformazakupowa.pl i naruszenia przepisów ustawy Pzp jest nieusuwalna. Wada stanowi uchybienie proceduralne, które nie może być w żaden sposób skorygowane przez zamawiającego w toku prowadzonego postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności. Wada powoduje nieważność umowy w sprawie zamówienia publicznego, o której mowa w art. 457 ust. 1 pkt 1 i art. 459 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
- Dostawa materiałów budowlanych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu do miejscowości Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów, Jawidz na 2025 rok.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANO-TECHNICZNYCHNA NA ROK 2025/2026
- Obsługa w zakresie robót ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku 2025
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- D/18/2025/A1 Sukcesywny zakup materiałów ogólnobudowlanych oraz paneli i wykładzin na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.