Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00141317/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 26kWp na dachu budynku Miejskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210022921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 4a
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@kostrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mzk.kostrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzk_kostrzyn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 26kWp na dachu budynku Miejskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24d02491-c4c7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141317
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SWZ/3/D/MZK/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach projektu zaplanowano instalację o łącznej mocy ~26,0 kWp na dachu budynku nr 3, działka nr 299/2 i 299/5, a w przypadku niewystarczającej ilości miejsca na dachu budynku nr 2, działka nr 299/8 przy ul. Mikołaja Kopernika 4A w Kostrzynie nad Odrą, w tym:
a. Sporządzenie projektu wykonawczego oraz budowę instalacji fotowoltaicznej
b. dobór, dostawę i montaż Instalacji PV
c. dostawę, instalację i konfigurację systemu umożliwiającego generowanie raportów efektów ekologicznych i energetycznych
d. uruchomienie Instalacji PV, w tym: złożenie odpowiednich zawiadomień i uzyskanie niezbędnych dokumentów umożliwiających użytkowanie Instalacji PV, wymaganych uzgodnień (w tym uzgodnienie w zakresie ochrony pożarowej) i odbiorów od operatora sieci dystrybucyjnej (OSD)
e. złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania w Państwowej Straży Pożarnej
f. opracowanie instrukcji obsługi i szczegółowej instrukcji eksploatacji oraz przeprowadzenie szkolenia dla pracowników
g. serwis w okresie gwarancyjnym
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający otrzymał trzy oferty w postępowaniu, z których dwie podlegają odrzuceniu, natomiast cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć 150.000,00 zł brutto na sfinansowanie zamówienia, cena najkorzystniejszej oferty wynosi 158.990,00 zł brutto. Z uwagi na fakt, że w postępowaniu złożono oferty z niższą ceną, Zamawiający nie widzi podstaw do zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158990 PLN
INNE PRZETARGI Z KOSTRZYNA NAD ODRĄ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Surowe"
- Budowa żłobka miejskiego nr 4 - w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029.
- "Termomodernizacja szkół na terenie Gminy Dobre - Szkoła Podstawowa w Dropiu"
- Termomodernizacja budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Termomodernizacja budynku leśniczówki TPN w Dol. Strążyskiej
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Kwalifikacje i kariera" z podziałem na III części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.