eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatowiec › Budowa oświetlenie drogowego na terenie gminy Opatowiec



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenie drogowego na terenie gminy Opatowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina

1.3.) Oddział zamawiającego: Opatowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010524

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Opatowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-520

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 351 80 52

1.5.8.) Numer faksu: 41 3518052

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@opatowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opatowiec.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenie drogowego na terenie gminy Opatowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f00e2b99-c789-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037539/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Opatowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141214/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1997035,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nowych linii i punktów oświetlenia drogowego na terenie Gminy Opatowiec wzdłuż drogi krajowej nr 79. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Zaprojektowanie i budowa oświetlenia na terenie Gminy Opatowiec (słupy aluminiowe zabezpieczone technologią anodowania, wysięgniki aluminiowe zabezpieczone technologią anodowania, linia kablowa, oprawa LED), w tym łącznie 139 nowych punktów świetlnych w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj” o łącznej długości ok. 5 190 metrów. Zamawiający posiada mapy do celów projektowych, warunki przyłączeniowe, zgody właścicieli gruntów oraz wstępne uzgodnienia z Generalną Dyrekcją Dróg i Autostrad. Opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozostałych niezbędnych zgód, dopuszczeni i uzgodnień leży po stronie Wykonawcy, jak również̇ uzyskanie późniejszych odbiorów i zatwierdzeń.

Wykonanie dokumentacji powykonawczej w geodezyjnym układzie odniesienia "1992", "2000/5" – format zapisu *.SHP zawierającą̨ szczegółową̨ inwentaryzację nowobudowanego oświetlenia, szaf oświetleniowych, stacji zasilających oraz linii drogowego oświetlenia.

Wszelkie prace w sąsiedztwie sieci należy wykonać́ zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami. W przypadku wystąpienia awarii spowodowanej pracami ziemnymi wszelkie koszty naprawcze i odszkodowawcze ponosi Wykonawca.
Wykonawca składając ofertę̨ ma obowiązek dokonać́ wyceny wszystkich robót oraz nakładów koniecznych dla wykonania robót zgodnie z zamówieniem.
Wykonawca składając ofertę̨ jednocześnie oświadcza, że zapoznał się̨ z zakresem prac oraz nie wnosi uwag żadnych uwag. Wszystkie pytania należy zadać́ Zamawiającemu na etapie postepowania przetargowego.
Po stronie Wykonawcy leży wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi niezbędnymi opracowaniami i uzgodnieniami oraz dokumentacji powykonawczej z pomiarami.
Wymagania odnośnie dokumentacji:
− Na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj.. Dz. U. z 2022 r., poz. 2351 z pozna. zm.) roboty budowlane w rozumieniu Ustawy art.3 ust.7 polegające na instalowaniu urządzeń́, jakimi są oprawy oświetleniowe wraz z osprzętem elektrycznym (złącza bezpiecznikowe i zaciski przyłączeniowe) oraz mechanicznym (wysięgniki), na obiektach budowlanych jakimi są̨ istniejące słupy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, nie wymagają̨ Pozwolenia na Budowę̨ według przepisów Ustawy art. 29 ust. 2 pkt 15. natomiast wymagają̨ zgłoszenia robót budowlanych w odpowiednim organie.
− Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania na każdym etapie zmian projektowych oraz przyjętych rozwiązań́ z Zamawiającym. Ewentualna dokumentacja projektowa powinna być́ sporządzona przez projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić́ pełną obsługę̨ geodezyjną oraz po zakończeniu robot budowlanych opracować́ dokumentację powykonawczą, zgodnie z zapisami umowy.
Projekt oświetlenia powinien zawierać co najmniej:
• Tablice doboru sytuacji oświetleniowych i klas oświetlenia w oparciu PN-EN 13201:2007, obliczenia parametrów projektowanego oświetlenia,
• Minimalne wymagane przez PN-EN 13201:2007 parametry oświetlenia, dla przyjętych klas oświetlenia,
• Parametry techniczne wszystkich zastosowanych urządzeń́ oświetleniowych - słupów, wysięgników i opraw, wysokość́ zawieszenia opraw, katy mocowania opraw, parametry opraw,
• Rysunki elementów oświetlenia, plany sytuacyjne, schematy, widoki rozdzielnic spójne ze schematami i zestawienia współrzędnych linii i słupów oświetleniowych,
• Instrukcje techniczne zamontowanych urządzeń́ dla potrzeb eksploatacji i konserwacji – jeżeli będzie wymagalne
• Wykonawca sporządzi taką ilość́ egzemplarzy poszczególnych opracowań́ projektowych, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień́ i decyzji oraz dla potrzeb wykonawstwa robot. Wykonanie przedmiotu zamówienia
• Uzyskanie przez Wykonawcę̨ wszelkich potrzebnych uzgodnień i pozwoleń potrzebnych do realizacji zamówienia.
• Zamawiający upoważni wskazane przez Wykonawcę̨ osoby do występowania w jego imieniu w sprawach związanych z realizacją przed odpowiednimi organami.
• Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z osobą wskazaną przez Zamawiającego wszystkich projektów oraz harmonogramu prac.
• Zakres prac oraz ilość́ materiałów wskazana we wcześniejszej części programu funkcjonalno - użytkowego są̨ wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi przez Zamawiającego do oszacowania wartości zamówienia. Zamawiający zaleca, aby Oferent dokonał wizji w terenie i zapoznał się̨ ze stanem istniejącym. Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny ofertowej w przypadku gdy rzeczywiste wielkości wynikające z projektów Bedą odbiegały od przyjętych.
• Wykonawca dołączy do projektów oświadczenie, ze jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz ze jest on kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć́.
• Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić osobom upoważnionym przez Zamawiającego dostępu na teren budowy.
• Oferta złożona przez wykonawcę̨ musi zawierać́ wycenę̨ wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania prac dodatkowych.
• W miejscach prowadzenia robot teren przywrócić do stanu poprzedniego, nawierzchnie rozbieralne, odtwarzać́ z wykorzystaniem materiału z rozbiórki, elementy uszkodzone lub zniszczone wymienić́ na nowe. Trawniki i zielenice uzupełnić́ humusem i obsiać́ trawą.
• Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do budowy zaprojektowanych instalacji oświetleniowych muszą być́ fabrycznie nowe oraz spełniać́ wymogi Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych.
• Wszystkie urządzenia muszą posiadać́ znak bezpieczeństwa CE oraz spełniać́ wymagania obowiązujących norm i przepisów, w szczególności wymagania w zakresie ochrony przeciwporażeniowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.