eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milówka › Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MILÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 123

1.5.2.) Miejscowość: Milówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmilowka@milowka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milowka.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.milowka.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f4dc4ed-a50e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016255/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087798/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8931599,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
Przebudowa dróg gminnych.
1) Przedmiotem zamówienia w ramach części I, będącej częścią projektu: Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych jest modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Milówka. Przebudowa dróg gminnych w 27 zadaniach:
1.1 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej (boczna od ul. Łęgowej) w Milówce na działce nr ewid. 4268/3.
1.2 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Limbowa w Milówce na działce nr ewid. 502.
1.3 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Milówce (boczna od ul. Jagiellońskiej) na działce nr ewid. 7795.
1.4 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Milówce (Przed Leśnym Grodem) na działce nr ewid. 5292.
1.5 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej odnoga od ul. Pod Syberią w Milówce na działce nr ewid. 3891.
1.6 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Milówce na działkach nr ewid. 7786, 3753.
1.7. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Milówce na działce nr ewid. 7780.
1.8 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej (boczna od ul. Grunwaldzkiej) w Milówce na działce nr ewid. 446.
1.9 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Kasztanowa w Milówce na działce nr ewid. 355/2.
1.10 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Przemysłowa w Milówce na działce nr ewid. 840/4.
1.11 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Nieledwi na dz. nr ewid. 2342.
1.12 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Malinowa w Nieledwi na dz. nr ewid. 779.
1.13 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Widokowa w Nieledwi na dz. nr ewid. 6969.
1.14 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej „Za Potokiem” w Lalikach na dz. nr ewid. 2074.
1.15 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Szarem na dz. nr ewid. 9238.
1.16 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Szarem na dz. nr ewid. 644/6 (naprzeciw Wojciuchowego Potoku).
1.17. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Szarem na dz. nr ewid. 9242.
1.18 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej „Rakockie Koło” w Szarem na dz. nr ewid. 9201.
1.19 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Beskidzka (poza Starą Plebanią) w Kamesznicy na dz. nr ewid. 14478/1.
1.20 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Spacerowa w Kamesznicy na dz. nr ewid. 14472.
1.21 Przebudowa drogi gminnej „Kolonia Wojtasówka” w Kamesznicy na dz. nr ewid. 13145/4.
1.22 Przebudowa drogi gminnej „Fajkówka – Do Kurowskich” w Kamesznicy na dz. nr ewid. 13988/1, 13717/2, 13717/1.
1.23 Przebudowa drogi gminnej „Kaczmarze” w Nieledwi na działce nr ewid. 4689/1, 4528, 4670.
1.24 Przebudowa drogi gminnej ul. Piekarska w Milówce na dz. nr ewid. 4027, 4138/6, 4141/4.
1.25 Przebudowa drogi gminnej ul. Wiosenna na dz. nr ewid. 4142/9 w miejscowości Milówka.
1.26 Przebudowa drogi gminnej „Hazukówka” na dz. nr ewid. 2408 w miejscowości Nieledwia.
1.27 Przebudowa drogi gminnej „boczna od ul. Targowej” na dz. nr ewid. 4316 w miejscowości Milówka.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
- organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robot,
- wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu,
- uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi wydanego w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania wraz z poniesieniem opłat za jej wydanie i zajęcie pasa drogowego,
- zapewnienie dojść do posesji w czasie prowadzonych robót,
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
- organizację terenu budowy,
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
- i inne, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu szczegółowego realizacji inwestycji, zwanego dalej „Harmonogramem” nie później niż 2 dni robocze przed podpisaniem umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska.

Wspólny Słownik Zamówień:
45 233 100 – 0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45 233 120 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
45 233 220 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45 111 300 – 1 Roboty rozbiórkowe
45 232 452 – 5 Roboty odwadniające

Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: przedmiar robót, Projekt Uproszczony, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, przedmiarem robót, Projektem Uproszczonym, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, Projektem Umowy, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji i odbioru określają:
a) Projekt techniczny – załącznik nr 10 do SWZ,
b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 9
b) Przedmiar robót - załącznik nr 8 do SWZ.
Roboty realizowane będą na podstawie :
- dokumentacji projektowej,
- prawa budowlanego,
- sztuki budowlanej,
- zaleceń Zamawiającego
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków szczegółowy opis znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 5259925,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II
Remont dróg gminnych.
1) Przedmiotem zamówienia w ramach części II, będącej częścią projektu: Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych jest modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Milówka. Remont dróg gminnych w 16 zadaniach:
2.1 Remont drogi gminnej ul. Kaflarska w miejscowości Milówka:
a) odcinek nr 1 na działkach nr ewid. 1096 i 3062/1.
b) odcinek nr 2 na działce nr ewid. 3305.
2.2 Remont drogi gminnej ul. Kolejowa w miejscowości Milówka na działce nr ewid. 1096.
2.3 Remont drogi gminnej ul. Tartaczna w miejscowości Milówka, odcinek nr 1 na działce nr ewid. 7572.
2.4 Remont drogi gminnej ul. Tartaczna w miejscowości Milówka, odcinek nr 2 na działkach nr ewid. 6401/1, 6395 oraz 6408.
2.5 Remont drogi gminnej ul. Tartaczna w miejscowości Milówka odcinek nr 3 na dz. nr ewid. 6428.
2.6 Remont drogi gminnej Stańcówka w miejscowości Laliki odcinek nr 1 na dz. nr ewid. 3609 oraz 3740 (granica z Lasami Państwowymi).
2.7 Remont drogi gminnej ul. Stańcówka w odcinek 2 w miejscowości Laliki na dz. nr ewid 3612 oraz 3749 (granica z Lasami Państwowymi).
2.8 Remont drogi gminnej Kotłówka w miejscowości Laliki na dz. nr ewid. 3008 oraz 2998 (granica początku drogi).
2.9 Remont drogi gminnej ul. Pod Jabłonie w miejscowości Kamesznica:
a) odcinek nr 1 na dz. nr ewid. 14691/8 oraz 14690 (granica drogi).
b) odcinek nr 2 na dz. nr ewid. 14690, 14689 oraz 14691/8 (granica drogi).
2.10 Remont drogi gminnej Pietraszka w miejscowości Nieledwia:
a) odcinek 1 na dz. nr ewid. 4621 oraz 4614 (granica drogi).
b) odcinek 2 na dz. nr ewid. 4285 w miejscowości Nieledwia. Długość odcinka wynosi 77,00 mb, szerokość 2,70 mb.
2.11 Remont drogi gminnej Szare Suche odcinek nr 1 w miejscowości Szare na dz. nr ewid. 9408, 4061/86 (granica działki).
2.12 Remont drogi gminnej Szare Suche odcinek nr 2 w miejscowości Szare na dz. nr ewid. 9408, 9109/5 (granica drogi).
2.13 Remont drogi gminnej Zorek w miejscowości Kamesznica na dz. nr ewid. 14011/172.
2.14 Remont drogi gminnej ul. Stroma w miejscowości Milówka na dz. nr ewid. 4792.
2.15 Remont drogi gminnej ul. Piekarska w miejscowości Milówka (obok PSZOK) na dz. nr ewid. 4023.
2.16 Remont drogi ul. Łęgowa w miejscowości Milówka na dz. nr ewid. 4260.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
- opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
- organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robot,
- wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu,
- uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi wydanego w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania wraz z poniesieniem opłat za jej wydanie i zajęcie pasa drogowego,
- zapewnienie dojść do posesji w czasie prowadzonych robót,
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
- organizację terenu budowy,
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
- i inne, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu szczegółowego realizacji inwestycji, zwanego dalej „Harmonogramem” nie później niż 2 dni robocze przed podpisaniem umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska.

Wspólny Słownik Zamówień:
45 233 220 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45 233 120 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg

Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: przedmiar robót, Projekt Uproszczony, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, przedmiarem robót, Projektem Uproszczonym, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, Projektem Umowy, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji i odbioru określają:
a) Projekt techniczny – załącznik nr 10 do SWZ,
b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 9
b) Przedmiar robót - załącznik nr 8 do SWZ.
Roboty realizowane będą na podstawie :
- dokumentacji projektowej,
- prawa budowlanego,
- sztuki budowlanej,
- zaleceń Zamawiającego
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków szczegółowy opis znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 4384735,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III
Odbudowa i przebudowa mostów w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia w ramach części III, będącej częścią projektu: Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych jest:
3.1 Odbudowa uszkodzonego mostu w ciągu drogi gminnej nr 9221 w miejscowości Szare w km 0+010 most zlokalizowany jest na działkach nr 1739/1 i 9393.
3.2 Przebudowa obiektu mostowego zlokalizowanego w ciągu drogi gminnej „Do Wyciągu” w miejscowości Kamesznica na działce nr ewid. 14761/3.
3.3 Przebudowa obiektu mostowego zlokalizowanego w ciągu drogi gminnej ul. Piłsudskiego w miejscowości Milówka, na działkach nr ewid. 1409, 1591/3, 1591/2 oraz 1603.

Prace powyższe planuje się zlecić Wykonawcy w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, poprzez wykonanie dokumentacji projektowej odrębnie dla każdej lokalizacji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie wcześniej wykonanej dokumentacji przy zachowaniu wszelkich wymogów prawa budowlanego i warunków technicznych.

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie map do celów projektowych odrębnie dla każdej lokalizacji,
2) opracowanie koncepcji sposobu wykonania przebudowy mostów wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów, zakresu będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego,
3) wykonanie projektu budowlanego, odrębnie dla każdej lokalizacji, tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny, w rozumieniu przepisów aktualnie obowiązującej ustawy prawo budowlane, w ilości po 4 egzemplarze każdej lokalizacji, w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej (format pdf) wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami, projekt budowlany wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 ze zm.) wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi umożliwiającymi otrzymanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót,
4) Opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru zaprojektowanych robót budowlanych i instalacyjnych w ilości 3 egzemplarze w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454),
5) dokonanie zgłoszenia robót bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami,
6) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót mają być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454),
7) zapewnienie kierownika budowy,
8) wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego,
9) uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia,
10) Przedmiot zamówienia obejmuje:
- opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
- organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robot,
- wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu,
- uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi wydanego w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania wraz z poniesieniem opłat za jej wydanie i zajęcie pasa drogowego,
- zapewnienie dojść do posesji w czasie prowadzonych robót,
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
- organizację terenu budowy,
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
- i inne, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla niniejszej części opisany został w Programach Funkcjonalno Użytkowych, które stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu szczegółowego realizacji inwestycji, zwanego dalej „Harmonogramem” nie później niż 2 dni robocze przed podpisaniem umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska.

Wspólny Słownik Zamówień:
45 000 000 – 7 Roboty budowlane
45 221 100 – 3 Roboty budowlane w zakresie mostów
45 111 000 – 8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45 200 000 – 9 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45 233 120 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
45 233 222 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45 233 223 – 8 Wymiana nawierzchni drogowej
71 322 000 – 1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45 220 000 – 5 Roboty inżynieryjne i budowlane
71 310 000 -4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71 320 000 – 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji i odbioru określają:
a) Program Funkcjonalno -Użytkowy – załącznik nr 8
Roboty realizowane będą na podstawie :
- dokumentacji projektowej,
- prawa budowlanego,
- sztuki budowlanej,
- zaleceń Zamawiającego
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków szczegółowy opis znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1146705,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV
Remont mostów.
Przedmiotem zamówienia w ramach części IV, będącej częścią projektu: Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych jest:

4.1 Remont obiektu mostowego w ciągu drogi gminnej ul. Cępieli w miejscowości Nieledwia. Remont polega na wykonaniu prac naprawczych podmytych przyczółków, remoncie umocnień stożków nasypu, wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego el. stalowych, uzupełnieniu powierzchni betonowych, wykonaniu izolacji pomostu wraz z ułożeniem nawierzchni z asfaltobetonu oraz montażu barieroporęczy.
4.2 Remont obiektu mostowego w ciągu drogi gminnej ul. Potokowa w miejscowości Milówka. Remont polega na wymianie zniszczonych/wyeksploatowanych elementów zniszczonego pomostu oraz najazdów do obiektu i ma na celu przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych i eksploatacyjnych mostu. Remont będzie obejmować pomost czyli płytę żelbetową zespoloną z dźwigarami prefabrykowanymi żelbetowymi oraz umocnienie przyczółków po obu stronach mostu.
4.3 Remont obiektu mostowego w ciągu drogi gminnej „Naprzeciw OSP” w miejscowości Szare. Remont polega na wymianie zniszczonych/wyeksploatowanych elementów zniszczonego pomostu oraz najazdów do obiektu i ma na celu przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych i eksploatacyjnych mostu. Remont będzie obejmować pomost czyli płytę żelbetową zespoloną z dźwigarami prefabrykowanymi żelbetowymi oraz umocnienie przyczółków po obu stronach mostu.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
- opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
- organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robot,
- wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu,
- uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi wydanego w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania wraz z poniesieniem opłat za jej wydanie i zajęcie pasa drogowego,
- zapewnienie dojść do posesji w czasie prowadzonych robót,
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
- organizację terenu budowy,
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
- i inne, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu szczegółowego realizacji inwestycji, zwanego dalej „Harmonogramem” nie później niż 2 dni robocze przed podpisaniem umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska.

Wspólny Słownik Zamówień:
45 111 000 – 8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45 221 111 – 3 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45 233 120 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg

Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: przedmiar robót, Projekt Budowlano - Wykonawczy. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, przedmiarem robót, Projektem Budowlano - Wykonawczym, Projektem Umowy, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji i odbioru określają:
a) Projekt Budowlano – Wykonawczy – załącznik nr 10
b) Przedmiar robót - załącznik nr 8 do SWZ.
Roboty realizowane będą na podstawie :
- dokumentacji projektowej,
- prawa budowlanego,
- sztuki budowlanej,
- zaleceń Zamawiającego
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 194502,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4090593,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8115106,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4090593,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska. S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4090593,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3525337,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6630567,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3525337,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3525337,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1511916,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5488322,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1511916,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo Jarco Przemysław Jarco

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532491567

7.3.3) Ulica: Morwowa 2

7.3.4) Miejscowość: Cisiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1511916,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308975,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406479,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308975,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo Jarco Przemysław Jarco

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532491567

7.3.3) Ulica: Morwowa 2

7.3.4) Miejscowość: Cisiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308975,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.