eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa mebli w ramach projektu UTWORZENIE BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI DLA WŁÓKIENNICTWA I TEKSTYLIÓW



Ogłoszenie z dnia 2025-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli w ramach projektu UTWORZENIE BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI DLA WŁÓKIENNICTWA I TEKSTYLIÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365274690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 115

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-542

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cez.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c70544df-d992-4015-8921-eaf8a8294c22

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli w ramach projektu UTWORZENIE BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI DLA WŁÓKIENNICTWA I TEKSTYLIÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c70544df-d992-4015-8921-eaf8a8294c22

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094036/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa mebli w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy – czyli wsparcia z europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility – RRF) ustanowionego rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. (Dz.U. UE L 57 z 18.02.2021).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139316

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/BCU/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa mebli w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy – czyli wsparcia z europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility – RRF) ustanowionego rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. (Dz.U. UE L 57 z 18.02.2021).
Lp. Nazwa Liczba sztuk Maksymalna liczba sztuk dodatkowych przy wykorzystaniu prawa opcji
1 stół montażowy 2
2 regał magazynowy 4
3 wieszaki do szatni 10 20
4 szafa schowkowa metalowa 6 20
5 wyspa recepcyjna 1
6 biurko komputerowe 20
7 fotele komputerowe 20
8 biurko prowadzącego z kontenerkiem 2
9 fotel dla prowadzącego 2
10 szafa meblowa – rodzaj 1 2
11 szafa meblowa – rodzaj 1 2
12 biurko audytorium dla prowadzącego 1
13 fotel dla prowadzącego 1
14 krzesła 100 20
15 biurko audytorium dla prowadzącego 1
16 fotel dla prowadzącego 1
17 ławki pojedyncze 110

3.2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w dokumencie pn. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
3.3. Wspólny słownik zamówień (CPV):


Kody CPV
Główny kod
39130000-2 Meble biurowe
Pozostałe kody:
39131000-9 Regały biurowe
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
39113000-7 Różne siedziska i krzesła

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39131000-9 - Regały biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „Ustawą”, Zamawiający informuje, że postępowanie w niniejszej sprawie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 pzp tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę.
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 118 818,00 zł brutto. Ceny oferty najkorzystniejszej - LCG Sp. z o.o. Zaleskiego 22, 43-400 Cieszyn ( 126036,00 zł) przekracza w/w kwotę i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości oferty najkorzystniejszej.
Zamawiający nie wykluczył żadnego wykonawcy.
Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy CESAR GROUP SP. Z O.O. na podstawie art. 226 ust 1 pkt 8 pzp - ponieważ oferta zawiera rażąco niską cenę. W dniu 21 marca 2025 r. Zamawiający wezwał wykonawcę do wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny, bowiem cena jego oferty jest o ponad 30 % niższa od średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert złożonych w niniejszym postepowaniu. Wykonawca na wezwanie zamawiającego w terminie do dna 25.03.2025 r. nie udzielił żadnej odpowiedzi, a tym samym nie obalił domniemania, że jego oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny.
Powyższe uzasadnia unieważnienie niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237524,51 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.