eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 127

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-898

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 440 42 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@warszawa.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.warszawa.so.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce4374fb-cfb9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00147359/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa - sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), kontroli dostępu (KD), telewizji przemysłowej (CCTV)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce4374fb-cfb9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.warszawa.so.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platformą, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl;
2) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: rzp@warszawa.so.gov.pl jednakże ta forma komunikacji nie dotyczy składania ofert; 3) Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1797) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/;
4) Pozostałe informacje zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/OG/6/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa - sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), kontroli dostępu (KD), telewizji przemysłowej (CCTV) w siedzibie Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usunięcia awarii, usterki, uszkodzenia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i naprawy awaryjnej systemów bezpieczeństwa - kontroli dostępu (KD) i telewizji przemysłowej (CCTV) w obiekcie najmowanym przez Sąd Okręgowy w Warszawie przy ul. Płockiej 5A w Warszawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usunięcia awarii, usterki, uszkodzenia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zam. ubiegać się mogą Wyk., którzy spełniają warunki dot.:
1)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. Zam. uzna warunek za spełniony, jeżeli Wyk. wykaże, że posiada, w zakresie części I i II - aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995), W przypadku Wyk. ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać ci z Wyk. , którzy będą wykonywać czynności, co do których wymagana jest ww. koncesja. Z tym, że w sytuacji, gdy każdy z konsorcjantów zamierza realizować usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że posiada ww. koncesję.
2)sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Zam. uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wyk. wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia:-w zakresie części I - na sumę co najmniej 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),- w zakresie części II - na sumę co najmniej 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100),W przypadku Wyk. ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wyk. mogą spełniać łącznie;
3)zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zam. uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wyk. wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje: w zakresie części I: - co najmniej 2 (dwie) usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa w zakresie sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), kontroli dostępu (KD), telewizji przemysłowej (CCTV), w budynku użyteczności publicznej* o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m2 każda, przy czym każda z usług obejmuje wszystkie wskazane systemy,
lub -co najmniej 2 (dwie) usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa w zakresie sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), w budynku użyteczności publicznej* o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m2 każda, - co najmniej 2 (dwie) usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa w zakresie kontroli dostępu (KD), w budynku użyteczności publicznej* o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m2 każda, - co najmniej 2 (dwie) usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa w zakresie telewizji przemysłowej (CCTV), w budynku użyteczności publicznej* o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m2 każda,
a także wykaże, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku Wyk. ubiegających się wspólnie o udzielenie zam. ww. warunek muszą spełniać ci z Wyk., którzy będą wykonywać czynności, co do których wymagane jest ww. doświadczenie. W sytuacji, gdy każdy z konsorcjantów zamierza realizować usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 (jedną) usługę obejmującą swoim zakresem usługę konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych wszystkich systemów bezpieczeństwa tj. w zakresie sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), kontroli dostępu (KD), telewizji przemysłowej (CCTV), w budynku użyteczności publicznej* o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m2 każda lub co najmniej 1 (jedną) usługę z każdego ww. zakresu odpowiadającą warunkowi udziału w postępowaniu (łącznie 3 usługi w budynku użyteczności publicznej* o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m2 każda).
w zakresie części II: - co najmniej 2 (dwie) usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa w zakresie kontroli dostępu (KD) i telewizji przemysłowej (CCTV), w budynku użyteczności publicznej* o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 każda, przy czym każda z usług obejmuje wszystkie wskazane systemy,
lub - co najmniej 2 (dwie) usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa w zakresie kontroli dostępu (KD), w budynku użyteczności publicznej* o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 każda, - co najmniej 2 (dwie) usługi konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych systemów bezpieczeństwa w zakresie telewizji przemysłowej (CCTV), w budynku użyteczności publicznej* o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 każda, a także wykaże, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
* Zgodnie § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225) przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
W przypadku Wyk. ubiegających się wspólnie o udzielenie zam. ww. warunek muszą spełniać ci z Wyk., którzy będą wykonywać czynności, co do których wymagane jest ww. dośw. W sytuacji, gdy każdy z konsorcjantów zamierza realizować usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 (jedną) usługę obejmującą swoim zakresem usługę konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych wszystkich systemów bezpieczeństwa tj. w zakresie kontroli dostępu (KD) i telewizji przemysłowej (CCTV), w budynku użyteczności publicznej* o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 każda lub co najmniej 1 (jedną) usługę z każdego ww. zakresu odpowiadającą warunkowi udziału w postępowaniu (łącznie 2 usługi w budynku użyteczności publicznej* o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 każda).
4)zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
w zakresie części I i II: a)co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawnienia określone w Rozp. Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. poz. 1392) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, z min. 2-letnim doświadczeniem zawodowym, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym: - dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
b)co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawnienia określone w Rozp. Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. poz. 1392), uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, z min. 2-letnim doświadczeniem zawodowym, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym: - dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
c)co najmniej 2 (dwiema) osobami, posiadającymi uprawnienia do instalowania i konserwacji systemów alarmowych wykonanych w klasie SA3 dla obiektów zaliczonych do klasy zagrożeń Z3, wg normy PN-93 E 08390/14 (Systemy alarmowe – Wymagania ogólne) zastąpionej PN-EN 50131-1-2009, potwierdzone aktualnym w okresie wykonywania umowy świadectwem (certyfikatem) odbytego szkolenia w ww. zakresie,
d)co najmniej 2 (dwiema) osobami posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego oraz legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczania technicznego wystawioną przez przedsiębiorcę wykonującego działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób, i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995),
w zakresie części I: e)co najmniej 2 (dwiema) osobami, z których każda posiada min. 2-letnie doświadczenie w zakresie systemów, o których mowa w ppkt. ea) i eb) oraz: ea) potwierdzoną (zaświadczeniem) znajomość w zakresie obsługi i konserwacji systemów: -monitoringu wizyjnego (CCTV), -sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), - kontroli dostępu (KD), eb) potwierdzone (certyfikatem lub zaświadczeniem) przeszkolenie w zakresie obsługi systemu BMS,
w zakresie części II: e)co najmniej 2 (dwiema) osobami, z których każda posiada min. 2-letnie doświadczenie oraz potwierdzoną (zaświadczeniem) znajomość w zakresie obsługi i konserwacji systemów: - monitoringu wizyjnego (CCTV), - kontroli dostępu (KD). Ciąg dalszy w Sekcji IX

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust.3 pkt 1 lit. b SWZ, a w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – również oświadczenia tego podmiotu o aktualności informacji zawartych w jego oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust.3 pkt 1 lit. b SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:
a)aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) wymaganej w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SWZ, odpowiednio w zakresie części I i II,
b)dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną odpowiadającą wymaganiom określonym w Rozdziale IV ust. 1 pkt 2 SWZ, odpowiednio w zakresie części I i II,
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c)wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających wymaganiom określonym w Rozdziale IV ust. 1 pkt 3 SWZ, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, zakresu zamówienia, dat wykonania (daty rozpoczęcia i zakończenia wykonywania zamówienia) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały lub są wykonywane, na wzorze stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, a także załączenia dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, odpowiednio w zakresie części I i II,
Dowodami w powyższym zakresie są: - referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, z zastrzeżeniem, że w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w tirecie pierwszym.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy,
d)wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz ze wskazaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, spełniających wymagania określone w Rozdziale IV ust. 1 pkt 4 SWZ, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, odpowiednio w zakresie części I i II.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 1 lit. a i b SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2)Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
3)Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. Z tym, że w sytuacji, gdy każdy z konsorcjantów zamierza realizować usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że posiada wymaganą koncesję.
4)W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają przedmiotową usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane. W sytuacji, gdy każdy z konsorcjantów zamierza realizować usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że zrealizował w zakresie:
a)części I - co najmniej 1 (jedną) usługę obejmującą swoim zakresem usługę konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych wszystkich systemów bezpieczeństwa tj. w zakresie sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), kontroli dostępu (KD), telewizji przemysłowej (CCTV), w budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m2 każda lub co najmniej 1 (jedną) usługę z każdego ww. zakresu odpowiadającą warunkowi udziału w postępowaniu (łącznie 3 usługi w budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m2 każda).
b)części II - co najmniej 1 (jedną) usługę obejmującą swoim zakresem usługę konserwacji, bieżącej eksploatacji i napraw awaryjnych wszystkich systemów bezpieczeństwa tj. w zakresie kontroli dostępu (KD) i telewizji przemysłowej (CCTV), w budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 każda lub co najmniej 1 (jedną) usługę z każdego ww. zakresu odpowiadającą warunkowi udziału w postępowaniu (łącznie 2 usługi w budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 każda).
5)W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zam. przewiduje możliwość zm. post. zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wyk., w zakresie: 1)cz. I: w zakresie przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy z powodu: a)wystąpienia okoliczności warunkujących ograniczenie/zmianę możliwości i/lub celowości wykonywania usługi w uzgodnionym zakresie i/lub we wskazany sposób, w szczególności w przypadku zm., ograniczenia lub wyłączenia z bieżącego użytkowania części objętych usługą systemów, b)modernizacji lub rozbudowy systemów podlegających usłudze,2)cz. II w zakresie: a)przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy z powodu: aa)wystąpienia okoliczności warunkujących ograniczenie/zmianę możliwości i/lub celowości wykonywania usługi w uzgodnionym zakresie i/lub we wskazany sposób, w szczególności w przypadku zm., ograniczenia lub wyłączenia z bieżącego użytkowania części objętych usługą systemów, ab) modernizacji lub rozbudowy systemów podlegających usłudze, b)terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku zm. lokalizacji lub nieprzedłużenia/wypowiedzenia umowy najmu powierzchni. 2.W przypadku zm., o której mowa w ust. 1 wynagr. Wyk. zostanie obliczone proporcjonalnie do wielkości zam. 3.Zam. przewiduje możliwość zm. post. zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wyk. w zakresie wys. wynagr. w przypadku zm.:1)stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,2)wys. min. wynagr. za pracę albo wys. min. stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o min. wyn. za pracę (Dz. U. z 2020 r., poz. 2207), 3)zasad podlegania ubezp. społ. lub ubezp. zdrowotnemu lub wys. stawki składki na ubezp. społ. lub ubezp. zdrowotne, 4)zasad gromadzenia i wys. wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 46) - jeżeli zm. te będą miały wpływ na koszty wyk. zam. przez Wyk. 4.Zm. wys. wynagr., na podstawie ust. 3 obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zm., o których mowa odpowiednio w ust. 3 pkt 1-4. Wyk. najpóźniej w terminie 30 dni od wejścia w życie zm., o których mowa w ust. 5 pkt 2-4, złoży ośw., o którym mowa w ust. 9. W przypadku niezłożenia ośw. w tym terminie, zm. wys. wynagr. obowiązywać będzie od dnia jego złożenia. 5.W wypadku zm., o której mowa w ust. 3 pkt 1, wartość netto wynagr. Wyk. nie zmieni się, a wartość brutto wynagr. zostanie wyliczona z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT. 6.W przypadku zm., o której mowa w ust. 3 pkt 2, wynagr. Wyk. ulegnie zm. adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wyk. wynikającego ze zwiększenia wynagr. osób bezpośrednio wykonujących zam. do wys. aktualnie obowiązującego min. wynagr., z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu min. wynagr. 7.W przypadku zm., o której mowa w ust. 3 pkt 3, wynagr. Wyk. ulegnie zm. adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wyk., jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zm., przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagr. osób bezpośrednio wykonujących zam. na rzecz Zam. 8.W przypadku zm., o której mowa w ust. 5 pkt 4, wynagr. Wyk. ulegnie zm. adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wyk. jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zm., przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagr. osób bezpośrednio wykonujących zam. na rzecz Zam.
Ciąg dalszy w Sekcji IX

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-17 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ciąg dalszy z Sekcji V ust. 5.4)
Zam. nie dopuszcza możliwości łączenia w/w uprawnień, o których mowa w lit. a i b, ww. funkcje muszą pełnić dwie różne osoby. Dopuszcza natomiast możliwość łączenia uprawnień, o których mowa w lit. a i b z uprawnieniami, o których mowa w lit. c, d, e.
W przypadku Wyk. ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wyk. mogą spełniać łącznie.
W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.334).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonego oświadczenia Wyk., o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz podmiotowych środków dowodowych wymaganych w postępowaniu.
Ciąg dalszy z Sekcji VII ust. 7.4)
9.Wprowadzenie zm. wys. wynagr., o której mowa w ust. 3 pkt 2-4 wymaga uprzedniego złożenia przez Wyk. ośw. o wys. dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zm. wraz z wykazaniem ich wys. Wyk. zobowiązany jest do wykazania w jaki sposób ww. zmiany wpłynęły na wys. wynagr. Wyk., w szczególności do złożenia wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie płacy min., kalkulacji kosztów pracy ww. pracowników wraz z podaniem obecnego wynagr. oraz wynagr. przed zm. Zam. zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez Wyk. dok. potw. zasadność złożenia takiego ośw. oraz dowodów potw. wzrost kosztów odnoszących się bezpośrednio do realizowanego zam.10.Stosownie do treści art. 439 ust. 1 i 2 ustawy Zam. przewiduje możliwość zm. wys. wynagrodzenia należnego Wyk. w przypadku zm. ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zam. na zasadach określonych w projektowanych post. umowy.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia podpisania umowy, z tym, że w zakresie: 1)części I, przez okres 24 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od dnia 2.06.2023 r. 2)części II, przez okres 15 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od dnia 3.06.2023 r.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw wykluczenia, określonych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.).
W zakresie cz. I i II Zam. na wniosek Wyk. udostępni do wglądu, od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu do dnia otwarcia ofert,
dokumentację techniczną powykonawczą/wykaz systemów. W tym celu Wykonawca powinien przesłać wniosek drogą elektroniczną na adres: rzp@warszawa.so.gov.pl lub za pośrednictwem platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl - szczegółowe informacje znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio w zakresie cz. I i II.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.