Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00115423/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
- 2025/BZP 00126980/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa naprawy bieżącej, awaryjnej i konserwacji urządzeń drukujących sprzętu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jedn. wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 WOG na rok 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.przetargi2@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa naprawy bieżącej, awaryjnej i konserwacji urządzeń drukujących sprzętu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jedn. wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 WOG na rok 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44bba986-0cc4-47db-bdfa-83015226d48f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083866/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa naprawy bieżącej, awaryjnej i konserwacji urządzeń drukujących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/z/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest usługa naprawy bieżącej, awaryjnej i konserwacji urządzeń drukujących sprzętu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podczas weryfikacji ofert pod względem spełnienia wymogów formalno-prawnych oraz merytorycznych i rachunkowych stwierdzono niepoprawność, polegającą na nie ujęciu w formularzu cenowym jednej ze składowej ceny, tj. wartości części zamiennych, które miały by być użyte w trakcie napraw.Powoduje to, że otrzymane oferty są niekompletne, a co za tym idzie nie spełniają warunków udziału w postępowaniu i nie podlegają ocenie.
Unieważnienie postępowania
W związku z tym, działając na podstawie art. 255 pkt.6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 r., poz. 1320 t.j.) Zamawiający unieważnia postępowanie.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Po otwarciu ofert nie można modyfikować opisu kryteriów w SWZ.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni na odcinku drogi wojewódzkiej nr 186
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.