eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokDostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego



Ogłoszenie z dnia 2025-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 46 52 942

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e819aa2-372a-4de2-bb12-a0bb707627ae

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e819aa2-372a-4de2-bb12-a0bb707627ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031263/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 1 i nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pod nazwą: „Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Powiatu Sanockiego do potrzeb kształcenia zawodowego” nr FEPK.05.01-IZ.00-0057/23. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach FEP 2021-2027, na podstawie Umowy o dofinansowanie Projektu nr FEPK.05.01-IZ.00-0057/23 z dnia 28.08.2024 roku..

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099186

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.272.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 272377,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni kortów przy Zespole Szkół nr 5 w Sanoku.
Zakres remontu nawierzchni kortów przy Zespole Szkół nr 5 w Sanoku.
Działka nr 136/7 położona jest w Sanok przy ul. Sadowa 21 na terenie Zespół Szkół nr 5 w Sanoku im. Ignacego Łukasiewicza ul. Sadowa 21 działka przeznaczona jest pod lokalizację usług oświaty (szkoły, przedszkola) z obiektami i urządzeniami towarzyszącymi. Działka objęta zamierzeniem jest ogrodzona i zabudowana budynkami Zespołu Szkół wraz z istniejącą infrastrukturą techniczną: przyłącza energetyczne, gazowe, telekomunikacyjne, kanalizacyjne i wodociągowe. Ponadto działka ta zabudowana jest kompleksem boisk: jednym boiskiem sportowym o nawierzchni z poliuretanu oraz kortem tenisowym o nawierzchni naturalnej z mączki ceglanej, nie kolidującymi z projektowaną inwestycją. Nawierzchnia boiska - kortu tenisowego znajduje się obecnie w złym stanie technicznym, uniemożlwiającym jego użytkowanie.
Dojazd na teren działki od strony ulicy Sadowej. Lokalizacja kompleksu sportowego zapewnia bezpieczny i łatwy dojazd do obiektu.
Sposób zagospodarowania .
W części istniejącego kompleksu boisk planuje się remont nawierzchni kortów, polegającej na wymianie warstw konstrukcyjnych oraz zmianie samej nawierzchni z naturalnej na syntetyczną.
Zaprojektowano boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej .
Wymiary kortu: 35,5 x26,5 m powierzchnia: 940 m2
Projektuje się podbudowę pod nawierzchnię z następujących warstw zaczynając od góry:
- warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0-4mm) o gr. 4cm,
- warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 0-31,5mm) o gr. 6 cm
- warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5-63mm) o gr. 8cm,
- warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 10cm,
- grunt rodzimy zagęszczony
Na tak przygotowane podłoże ułożona zostanie trawa syntetyczna o wysokości włókna 60 mm i parametrach określonych poniżej.
Kort należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x1 OOcm układanych na ławie z betonu B15 z oporem. Na powierzchni kortu należy wyprofilować spadki o wartości min. 0,4 %.
Kort docelowo wyposażony będzie w dwa słupki tenisowe siatkę tenisowa z taśmą centralną, za kortami wykonane będą osłony.
Charakterystyka remontowej nawierzchni kortów
PRZEZNACZENIE, ZAKRES I WARUNKI STOSOWANIA
Trawa syntetyczna , wypełniona piaskiem i granulatem gumowym SBR. System jest stosowany bez dodatkowych mat elastycznych.
Wykładzina typu trawa syntetyczna przeznaczona jest do wykonywania nawierzchni sportowych na zewnątrz budynków, na otwartej przestrzeni obiektów sportowych lub rekreacyjnych oraz w halach sportowych.
Wykładzinę ułożoną i zamocowaną zgodnie z instrukcją producenta należy zasypać suszonym i sortowanym piaskiem kwarcowym oraz granulatem gumowym SBR.
Frakcje warstw wypełnienia zgodne z zaleceniami producenta danego typu trawy syntetycznej.
WYMAGANE PARAMETRY TRAWY SYNTETYCZNEJ Poniżej podano minimalne wymagania dla trawy syntetycznej. Dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych, o parametrach zgodnych (lub wyższych) z poniższymi:
- wysokość włókna: minimum 60 mm,
- rodzaj włókna: monofil
- ilość pęczków : minimum 8 400 szt /m2
- ilość włókien: minimum 100 800 szt /m2
- ciężar włókna: minimum 12 800 Dtex
Ponadto, włókno trawy musi być wykonane w 100% z polietylenu

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370178,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U Skrijka Piotr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370357480

7.3.3) Ulica: Hłomcza

7.3.4) Miejscowość: Mrzygłód

7.3.5) Kod pocztowy: 38-503

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.