eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kąty Wrocławskie › Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta Kąty Wrocławskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta Kąty Wrocławskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932141549

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 maja 85

1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgmkwr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgmkwr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta Kąty Wrocławskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2925804-9f09-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079425/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 327350,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta Kąty
Wrocławskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu oczyszczania jezdni
i chodników na terenie miasta Kąty Wrocławskie w okresie od dnia podpisania umowy do
31 grudnia 2022 r. polegające na:
- zamiataniu jezdni, chodników, placów, parkingów i przystanków autobusowych (w tym niedopuszczanie do
zarastania chwastami),
- zbieraniu odpadów z jezdni, chodników, placów, parkingów i przystanków autobusowych (codzienny
obchód),
- wykonywaniu czynności porządkowych powstałych w następstwie zdarzeń losowych (burze, wypadki
drogowe i inne),
- opróżnianiu koszy ulicznych na odpady przy wszystkich ciągach komunikacyjnych, na placach, parkingach
oraz na przystankach autobusowych (za wyjątkiem placów zabaw) z częstotliwością zapewniającą
niedopuszczenie do ich przepełnienia, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, przy czym ścisłe centrum miasta, tj.
Rynek i ulice przyległe 3 razy w tygodniu
- obsługa dystrybutorów „psia stacja” przy wszystkich ciągach komunikacyjnych (materiał do uzupełnienia
stacji zapewnia Zamawiający),
- utrzymaniu w należytym stanie technicznym i higienicznym koszy ulicznych na odpady i ich otoczenia,
dystrybutorów „psia stacja” i ich otoczenia oraz ławek i ich otoczenia, zlokalizowanych w ciągach
komunikacyjnych, na placach, parkingach oraz na przystankach autobusowych (bieżąca kontrola stanu
technicznego i zgłaszanie uszkodzeń, drobne naprawy i mycie w miarę potrzeb).
Oczyszczanie jezdni polega na:
a) usunięciu wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, tworzywa sztuczne, szkło, piasek, niedopałki
papierosów, odchody zwierząt itp.),
b) chemicznym lub mechanicznym usunięciu darni, chwastów i trawy rosnących przy krawężnikach
(uschnięte chwasty należy usunąć),
c) w miejscach niedostępnych dla zamiatarki, z uwagi na parkujące samochody, Wykonawca będzie
zobowiązany do ręcznego usunięcia nieczystości.
Oczyszczanie chodników, placów, przystanków i parkingów polega na:
a) usunięciu wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, tworzywa sztuczne, szkło, piasek, niedopałki
papierosów, odchody zwierząt itp.) z całej powierzchni chodników, placów, przystanków i parkingów,
b) chemicznym lub mechanicznym usunięciu darni, chwastów i trawy (uschnięte chwasty należy usunąć),
c) przycinaniu odrostów drzew i krzewów wrastających w obręb chodników, utrudniających
przemieszczanie się pieszych.
Opróżnianie koszy ulicznych obejmuje również:
a. porządkowanie terenu wokół koszy - w promieniu 2 m.
b. w przypadku przepełnienia kosza, w trybie interwencyjnym, tj. w ciągu …….godzin od powiadomienia
Wykonawcy przez Zamawiającego w przypadku zaistnienia takiej okoliczności, opróżnienie i
uprzątnięcie zanieczyszczeń wokół kosza
5
Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac.
W trakcie obowiązywania umowy odpady o odpowiednich kodach będą przekazywane do przedsiębiorcy,
który uzyskał zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do
przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie gospodarowania takimi odpadami (karty przekazania
odpadów i inne).
Opłaty za zagospodarowanie i utylizację odpadów powstałych podczas wykonywania usługi, ponosi
Wykonawca ze środków własnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210857,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217591,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210857,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy KOM BŁYSK Sylwia Kołcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961427703

7.3.3) Ulica: Czysta 5c/5

7.3.4) Miejscowość: Gniechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-080

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210857,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.