eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kąty Wrocławskie › Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta Kąty Wrocławskie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta Kąty Wrocławskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932141549

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 maja 85

1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgmkwr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgmkwr.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta Kąty Wrocławskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2925804-9f09-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html zamowienia@zgmkwr.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone zostały w SWZ w pkt XII

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisane w SWZ w pkt IV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta Kąty
Wrocławskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu oczyszczania jezdni
i chodników na terenie miasta Kąty Wrocławskie w okresie od dnia podpisania umowy do
31 grudnia 2022 r. polegające na:
- zamiataniu jezdni, chodników, placów, parkingów i przystanków autobusowych (w tym niedopuszczanie do
zarastania chwastami),
- zbieraniu odpadów z jezdni, chodników, placów, parkingów i przystanków autobusowych (codzienny
obchód),
- wykonywaniu czynności porządkowych powstałych w następstwie zdarzeń losowych (burze, wypadki
drogowe i inne),
- opróżnianiu koszy ulicznych na odpady przy wszystkich ciągach komunikacyjnych, na placach, parkingach
oraz na przystankach autobusowych (za wyjątkiem placów zabaw) z częstotliwością zapewniającą
niedopuszczenie do ich przepełnienia, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, przy czym ścisłe centrum miasta, tj.
Rynek i ulice przyległe 3 razy w tygodniu
- obsługa dystrybutorów „psia stacja” przy wszystkich ciągach komunikacyjnych (materiał do uzupełnienia
stacji zapewnia Zamawiający),
- utrzymaniu w należytym stanie technicznym i higienicznym koszy ulicznych na odpady i ich otoczenia,
dystrybutorów „psia stacja” i ich otoczenia oraz ławek i ich otoczenia, zlokalizowanych w ciągach
komunikacyjnych, na placach, parkingach oraz na przystankach autobusowych (bieżąca kontrola stanu
technicznego i zgłaszanie uszkodzeń, drobne naprawy i mycie w miarę potrzeb).
Oczyszczanie jezdni polega na:
a) usunięciu wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, tworzywa sztuczne, szkło, piasek, niedopałki
papierosów, odchody zwierząt itp.),
b) chemicznym lub mechanicznym usunięciu darni, chwastów i trawy rosnących przy krawężnikach
(uschnięte chwasty należy usunąć),
c) w miejscach niedostępnych dla zamiatarki, z uwagi na parkujące samochody, Wykonawca będzie
zobowiązany do ręcznego usunięcia nieczystości.
Oczyszczanie chodników, placów, przystanków i parkingów polega na:
a) usunięciu wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, tworzywa sztuczne, szkło, piasek, niedopałki
papierosów, odchody zwierząt itp.) z całej powierzchni chodników, placów, przystanków i parkingów,
b) chemicznym lub mechanicznym usunięciu darni, chwastów i trawy (uschnięte chwasty należy usunąć),
c) przycinaniu odrostów drzew i krzewów wrastających w obręb chodników, utrudniających
przemieszczanie się pieszych.
Opróżnianie koszy ulicznych obejmuje również:
a. porządkowanie terenu wokół koszy - w promieniu 2 m.
b. w przypadku przepełnienia kosza, w trybie interwencyjnym, tj. w ciągu …….godzin od powiadomienia
Wykonawcy przez Zamawiającego w przypadku zaistnienia takiej okoliczności, opróżnienie i
uprzątnięcie zanieczyszczeń wokół kosza
5
Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac.
W trakcie obowiązywania umowy odpady o odpowiednich kodach będą przekazywane do przedsiębiorcy,
który uzyskał zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do
przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie gospodarowania takimi odpadami (karty przekazania
odpadów i inne).
Opłaty za zagospodarowanie i utylizację odpadów powstałych podczas wykonywania usługi, ponosi
Wykonawca ze środków własnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podjęcia czynności porządkowych będących następstwem zdarzeń losowych od ich zaistnienia i otrzymania powiadomienia od Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie:
- usługi polegające na utrzymaniu w czystości jezdni i chodników w zakresie określonym jako
przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł.
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy przedłożyć wykaz usług wykonanych lub
wykonywanych z wyszczególnieniem wartości zadania wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały
wykonane w sposób należyty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie 3 miesięcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w granicach określonych w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ).
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 Wykonawca zwróci się do Zamawiającego, wskazując okoliczności leżące u podstaw wniosku o zmianę oraz ich wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Strony przeprowadzą negocjacje w sprawie warunków zmiany. Zmiana wymaga zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-17 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.