eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Przebudowa i remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Płock w 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Płock w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO PŁOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610021978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bielska 24

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242627774

1.5.8.) Numer faksu: 242634280

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plock@lodz.lsy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://plock.lodz.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plock.lodz.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Płock w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d79bef5-e077-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056249/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie remontów i przebudowy dróg leśnych w Nadleśnictwie Płock 2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110852/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 390525,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w Leśnictwie Brody, ur. Nakwasin oddz. 139

Przedmiotowe zadanie dotyczy przebudowy drogi leśnej nr 06-12-0161 ur. Nakwasin zlokalizowanej w Leśnictwie Brody (adres leśny 06-12-1-05-139). Długość drogi: 352,00 m. Trasa drogi przebiega w istniejącym pasie ograniczonym drzewostanem na terenie Nadleśnictwa Płock, Leśnictwo Brody w oddziale 139. Droga posiada nawierzchnie gruntową, miejscowo utwardzoną kruszywem łamanym, odkształconą z licznymi wypłukaniami oraz zastoiskami wodnymi. Teren wzdłuż drogi jest skoleinowany, częściowo nierówny. Droga leży w terenie równinnym ze zmiennym nachyleniem podłużnym.
Założenia do projektu:
• prędkość projektowa Vmax = 30 km/h,
• szerokość korony drogi 5,00 m,
• szerokość jezdni 3,50 m,
• szerokość poboczy 2 x 0,75 m,
Minimalne nachylenie skarp: 1:1,5
Prace polegają na wykonaniu konstrukcji nawierzchni drogi leśnej o następujących warstwach:
• Warstwa nawierzchni z mieszanki klińcowo-żwirowej 0/31,5 – 10cm
• Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa betonowego 0/63 – 20cm
• Warstwa odsączająca z pospółki 0/31,5 – 15cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 187926,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Remont utrzymaniowy drogi leśnej Poręby L48P w Leśnictwie Podgórze, oddz. 188, 188/189 i 190/191 - odcinek "B"
UWAGA: CZEŚĆ 2 ZAMÓWIENIA MOŻE BYĆ REALIZOWANA W TERMINIE OD 15.09.2021 ZE WZGLĘDU NA CZYNNIKI PRZYRODNICZE.

Przedmiotowe zadanie dotyczy remontu odcinka „B” drogi leśnej Poręby zlokalizowanej w Leśnictwie Podgórze dł. 703 m. Trasa drogi przebiega w istniejącym pasie ograniczonym drzewostanem na terenie Nadleśnictwa Płock, Leśnictwo Podgórze w następujących oddziałach: 188, 189, 190, 191 (adres leśny: 06-12-1-06-188,189,190,191). Droga leśna o nawierzchni gruntowej zaczyna się i kończy w pasie działek leśnych. Droga posiada nawierzchnię gruntową, doziarnioną pospółką, odcinkami wzmocnioną warstwą pospółki lub kruszywa łamanego o zmiennej grubości. Szerokość pasa jezdni wynosi 2,70 – 3,20 m, z obustronnym zdegradowanym („górującym” od 0 do 20 cm) poboczem gruntowym o szerokości po ok. 0,50 m. Teren wzdłuż drogi jest skoleinowany, częściowo nierówny. Droga posiada odwodnienie w złym stanie technicznym nadające się do odtworzenia. Okresowo droga jest całkowicie nieprzejezdna.
Prace polegają na odtworzeniu nawierzchni drogi leśnej przy użyciu mieszanki klińcowo-żwirowej 0/31,5 (0/63) o grubości 20 cm w km od 0+000,00 do km 0+703,00
Skład mieszanki klińcowo-żwirowej:
• pospółka 0/31,5 (0/63): 45-55%
• kliniec 5/25 z przekruszenia skał twardych: 35-50%
• kruszywo z recyklingu (destrukt betonowy lub asfaltowy): do 20%

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 202599,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141681,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253025,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141681,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo MIK Roboty Ziemne i Drogowe Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Budowlane i Transportowe Miklewska Katarzyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010385235

7.3.4) Miejscowość: Kossobudy

7.3.5) Kod pocztowy: 09-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141681,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141155,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299436,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141155,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo MIK Roboty Ziemne i Drogowe Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Budowlane i Transportowe Miklewska Katarzyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010385235

7.3.4) Miejscowość: Kossobudy

7.3.5) Kod pocztowy: 09-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141155,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-15 do 2021-12-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.