Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00188996/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-01
- 2022/BZP 00193241/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
- 2022/BZP 00248516/01 - Wynik z dnia 2022-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: Adabas, ITIL, Microsoft, PostgreSQL, SAP, Vmware (znak: 993200/271/26/2022),
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szamocka 3, 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-748
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatDZP@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: Adabas, ITIL, Microsoft, PostgreSQL, SAP, Vmware (znak: 993200/271/26/2022),
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41ba209a-a9be-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00251155/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.14 Zakup szkoleń informatycznych w Centrali ZUS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/zus3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe warunki zostały określone w pkt 1.5. SWZ tj.: SKŁADANIE OFERTY, PRZEKAZYWANIE INFORMACJI, OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW W POSTĘPOWANIU ORAZ KOPII ODWOŁAŃ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zostały określone w pkt. 12 SWZ tj.:
KLAUZULA INFORMACYJNA - ART. 13 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 993200/271/26/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Adabas – obejmuje 3 tematy szkoleń.
1. 001-73E - Adabas, Natural, Predict (Mainframe) System Administration lub równoważne – 2 osoby.
2. 107-73E - Adabas System Administration (Mainframe) lub równoważne – 2 osoby.
3. 105-73E - Adabas Fundamentals lub równoważne – 2 osoby.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną
i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 4 osoby (z prognozowanych 6).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Łączna liczba dni szkoleniowych przeprowadzonych przez trenera (który będzie realizował daną część zamówienia), z zakresu tematycznego dla danej części zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (DT) .
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – ITIL – obejmuje 1 temat szkolenia:
1. ITIL® 4 Foundation lub równoważne – 5 osób.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 3 osoby (z prognozowanych 5).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Łączna liczba dni szkoleniowych przeprowadzonych przez trenera (który będzie realizował daną część zamówienia), z zakresu tematycznego dla danej części zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (DT) .
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Microsoft – obejmuje 8 tematów szkoleń:
1. MS-900T01 - Microsoft 365 Fundamentals lub równoważne – 7 osób.
2. MS-101T00 - Microsoft 365 Mobility and Security lub równoważne – 8 osób.
3. MS-500T00 - Microsoft 365 Security Administration (wersja A) lub równoważne – 8 osób.
4. AZ- 900T00 - Podstawy platformy Microsoft Azure lub równoważne – 8 osób.
5. MS-20768 - Programowanie modeli danych SQL lub równoważne – 2 osoby.
6. MS-20765 - Provisioning SQL Databases 2017 lub równoważne – 4 osoby.
7. DP-080T00 - Szkolenie MS SQL poziom podstawowy lub równoważne – 1 osoba.
8. WS-011T00 - Windows Server 2019 Administration lub równoważne – 6 osób.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną
i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 26 osób (z prognozowanych 44).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Łączna liczba dni szkoleniowych przeprowadzonych przez trenera (który będzie realizował daną część zamówienia), z zakresu tematycznego dla danej części zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (DT) .
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – PostgreSQL – obejmuje 2 tematy szkoleń:
1. EDB02 - Advanced PostgreSQL Administration lub równoważne – 16 osób.
2. EDB01 - Foundations of PostgreSQL Administration lub równoważne – 21 osób.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną
i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 22 osoby (z prognozowanych 37).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Łączna liczba dni szkoleniowych przeprowadzonych przez trenera (który będzie realizował daną część zamówienia), z zakresu tematycznego dla danej części zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (DT) .
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – SAP – obejmuje 1 temat szkolenia:
1. BOW310 - SAP BusinessObjects Web Intelligence– Report Design I lub równoważne – 8 osób.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną
i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 5 osób (z prognozowanych 8).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Łączna liczba dni szkoleniowych przeprowadzonych przez trenera (który będzie realizował daną część zamówienia), z zakresu tematycznego dla danej części zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (DT) .
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – VMware – obejmuje 3 tematy szkoleń:
1. VMW_HIA8 - VMware Horizon 8: Infrastructure Administration lub równoważne – 4 osoby.
2. VMW_VSANMO7 - VMware vSAN: Management and Operations [V7] lub równoważne – 4 osoby.
3. VMW_VSANT7 - VMware vSAN: Troubleshooting [V7] lub równoważne – 4 osoby.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną
i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 7 osób (z prognozowanych 12).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Łączna liczba dni szkoleniowych przeprowadzonych przez trenera (który będzie realizował daną część zamówienia), z zakresu tematycznego dla danej części zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (DT) .
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. WYSOKOŚĆ WADIUMWykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
1. Dla Części I – Adabas: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).
2. Dla Części II – ITIL – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla tej części zamówienia.
3. Dla Części III – Microsoft: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100).
4. Dla Części IV – PostgreSQ: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100).
5. Dla Części V – SAP – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla tej części zamówienia.
6. Dla Części VI – VMware: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100).
2. FORMA WADIUM
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1. pieniądzu,
2. gwarancjach bankowych,
3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.4.1.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia. Zasady dotyczące składania oraz formy oświadczenia określone w pkt 4.4.1.1. SWZ stosuje się.2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wymagane jest złożenie pełnomocnictwa określającego jego zakres, podpisanego przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą;
3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie
o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp w sposób i na warunkach określonych opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-02 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-02 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamówienie na usługi społeczne - art. 359 pkt 2) ustawy Pzp. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty 750 000 EURO.2. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy, zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Podstawy wykluczenia: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie: art. 108 ustawy Pzp, art. 10 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów" - III
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla uczniów" w ramach projektu pn.: "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 ...." - II
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES) w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.