Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098088/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00108266/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa kruszywa w ramach bieżącego utrzymania dróg oraz realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2023 r. – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671099
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 28A
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-330
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876194500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@elk.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://elk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz dostawa kruszywa w ramach bieżącego utrzymania dróg oraz realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2023 r. – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29ab4bcf-add3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044164/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup oraz dostawa kruszywa w ramach bieżącego utrzymania dróg oraz realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098088
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP.271.3.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa kruszywa w ramach bieżącego utrzymania dróg oraz realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2023 r.Zakres zamówienia obejmuje: załadunek, ważenie oraz transport kruszywa i jego rozładunek przez wykonawcę w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie Gminy Ełk. Podczas rozładunku wykonawca na żądanie zamawiającego zobowiązany jest rozładować we wskazanym przez zamawiającego miejscach – kruszywo na długości do 50 m drogi. Dostarczane kruszywo winno być jednorodne bez zanieczyszczeń i bez domieszek glin. Dostawy kruszywa przewidziane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18.00. Zamawiający będzie zgłaszał drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany przez wykonawcę, zapotrzebowanie na dostawę kruszywa z 1-dniowym wyprzedzeniem. Minimalna ilość kruszywa każdej frakcji (nie dotyczy pospółki i piasku płukanego) jaką wykonawca winien posiadać do dyspozycji zamawiającego wynosi 400 ton na dobę.
W przypadku zamówienia powyżej 100 ton kruszywa Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia minimum 100 ton materiału do godziny 11:00. Na dostarczone kruszywa wykonawca obowiązany jest posiadać deklaracje właściwości użytkowych na każdą z frakcji zgodnie z aktualnie obowiązującą normą PN-EN 13242+A1:2010. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych ważeń pojazdów na wadze atestowanej, w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu dostawy w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie leżało to w interesie zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639900,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639900,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639900,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-ŻWIR Jan Kitowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451003016
7.3.3) Ulica: Suwalska 6a,
7.3.4) Miejscowość: Gajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639900,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego polegającego na budowie budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Doradztwo w zakresie usług wzornictwa, usług technologicznych i informatycznych
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na trzy części
- Budowa budynku magazynowo - garażowego
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Syców do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na 2 zadania"
- Dowożenie uczniów do szkół w gminie Węgorzewo od 01.09.2025 r. do 30.06.2026 r. oraz od 01.09.2026 r. do 30.06.2027 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- "Kompleksowa organizacja wyspowego stoiska wystawienniczego "ODPOCZYWAJ NA WSI" podczas 3 imprez targowych i plenerowych odbywających się w II połowie 2025 r".
- "Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół prowadzonych na terenie Gminy Kołaczkowo od dnia 1.09.2025 r. do 26.06.2026 r. wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki na każdej trasie.
- Dowożenie dzieci do szkół na terenie Gminy Sobienie-Jeziory
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.