eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz"ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH, SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA TERENIE MIASTA RACIBORZA"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH, SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA TERENIE MIASTA RACIBORZA"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RACIBORZU

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Realizacji Świadczeń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003457272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4152650

1.5.8.) Numer faksu: 32 4190659

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ops-raciborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-raciborz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ops-raciborz.pl/zamowienia-publiczne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH, SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA TERENIE MIASTA RACIBORZA"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e0c54ba-f5ce-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011993/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Raciborza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137805/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAR 2211.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia w postępowaniu jest:
1.1 Świadczenie usług: opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych i usług specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Raciborza wskazanych przez Zamawiającego, zwanych dalej: „klientami” .
1.2 Pobieranie odpłatności od klientów.
1.3 Szacunkowa ilość godzin usług w okresie od 1 października 2021 do 31 grudnia 2021 r. przedstawia się następująco:
1) usługi opiekuńcze - 4082 godzin
2) usługi specjalistyczne – 3060 godzin
3) usługi specjalistyczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi - 628 godzin
1.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (w tym zmniejszenia i/lub zwiększenia) ilości godzin poszczególnych rodzajów usług, o których mowa w ust.1.3 w następujących przypadkach:
1) zmiany ilości klientów korzystających z poszczególnych rodzajów usług wymienionych w ust.1.3,
2) zmiany zakresu poszczególnych rodzajów usług, o których mowa w ust.1.3 z jakich korzystają klienci,
3) zmiany ilości godzin usług, o których mowa w ust.1.3 przyznanych klientom, z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia umownego Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust.1 umowy oraz liczba godzin poszczególnych rodzajów usług wyniesie minimalnie:
a) usługi opiekuńcze – 40% wymiaru godzinowego o którym mowa w ust. 1.3, pkt.1),
b) usługi specjalistyczne – 40% wymiaru godzinowego o którym mowa w ust.1.3 pkt.2),
c) usługi specjalistyczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi – 40% wymiaru godzinowego o którym mowa w ust.1.3 pkt.3)
4) braku zabezpieczenia w planie finansowym Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu spowodowanym brakiem zwiększenia planu finansowego zgodnie z wnioskowanym zapotrzebowaniem ,
1.5 Zmiany, o których mowa w ust.1.4 powodujące zmniejszenie wynagrodzenia nie skutkują powstaniem żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy wobec Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za usługi w ilości wskazanej w ust.1.4.

1.6 Przez godzinę usługi należy rozumieć 60 min. faktycznego jej wykonywania na rzecz klienta i nie obejmuje czasu niezbędnego na dojazd lub dojście do miejsca zamieszkania klienta lub innego miejsca, w którym klient się znajduje ze względu na rodzaj wykonywanej usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty"
Uzasadnienie faktyczne:
Do postępowania przystąpił jeden Wykonawca, złożył ofertę na kwotę 258145,00 zł brutto. Na realizacje przedmiotowego zamówienia przeznaczono środki w kwocie 222 000,00 zł brutto. Z uwagi na brak możliwości finansowych na zabezpieczenie w/w przedmiotu zamówienia w cenie złożonej oferty zachodzi konieczność unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258145,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258145,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.