Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00116699/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00136972/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostępny samorząd w Gminie Kłoczew” wraz z robotami towarzyszącymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁOCZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Długa 67
1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kloczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7bec629-b831-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostępny samorząd w Gminie Kłoczew” wraz z robotami towarzyszącymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7bec629-b831-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021677/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostępny Samorząd Gminy Kłoczew w ramach projektu " Dostępny Smorząd - granty"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
7. Zadanie dofinansowanie jest w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116699
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I - Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnychZakres robót obejmuje:
a) Montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Gminy – opis w załączonej dokumentacji
b) Montaż platformy schodowej do referatu podatkowego o min. parametrach technicznych:
• Platforma pionowa typu Kali B;
• Udźwig 380 kg – ( 3 osoby);
• Napęd śrubowy;
• Prędkość podnoszenia 0,06 m/s;
• Ilość przystanków 2 ( wejścia przystankowe pod kątem 180 st.);
• Wysokość podnoszenia – m 2460 mm;
• Wymiary podestu jezdnego – 900 mm – 1400 mm;
• Zewnętrzne wymiary urządzenia – 1310 x 1520 mm
• Wysokość barierek i bramek – 1100 mm;
• Szerokość w świetle bramki – 900 mm – wychylne, jednoskrzydłowe, ręcznie otwierane;
• Zasilanie – 230 V z falownikiem;
• Silnik – moc 1,5 kW;
• Wykonanie – konstrukcja platformy samonośna bez szybu z elementów stalowych ocynkowanych, malowanych na kolor RAL 9006, obudowa zespołu napędowego
i szafy sterowanej płytami z blachy ocynkowanej malowanej na kolor RAL 9006, bramki ( furtki) i barierki stalowe, cynkowane, malowane na kolor RAL 9006 – wypełnione poliwęglanem komorowym bezbarwnym, podłoga podestu jezdnego z blachy aluminiowej ryflowanej, rampa najazdowa z blachy ryflowanej;
• Opuszczanie awaryjne – ręczne za pomocą korby;
• Dyspozycja platformą – na platformie i na przystankach – trzymając przyciśnięty przycisk;
• Kontrola dostępu – pilot aktywujący platformę (1 szt.)
• Zgodność urządzenia – Dyrektywa Maszynowa 2006/42/WE; Certyfikat Zgodności TUV SUD
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.5.) Wartość części: 178700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Wymiana i korekta oświetleniab) Wymiana grzejników i parapetów okiennych
c) Korekta wysokości schodów wraz z wymianą barierki klatki schodowej
d) Wymianę istniejących posadzek gresowych
e) Wykonanie sufitów podwieszanych
f) Wykonanie nowych okładzin ścian, malowanie ścian i sufitów
g) Budowę pochylni na parterze budynku
h) Wymiana drzwi wewnętrznych
i) Wymiana drzwi zewnętrznych
opis w załączonej dokumentacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III- Wyposażenie urzędua) Montaż domofonów do Urzędu Gminy, referatu podatkowego i Centrum Usług Wspólnych o min. parametrach technicznych:
• Możliwość regulacji jasności podświetlenia.
• Konfigurowalna sygnalizacja dźwiękowa. Sygnalizację można wyłączyć zupełnie, lub ustawić jeden z trzech poziomów głośności.
• Do modułu można podłączyć zewnętrzny przycisk, który spowoduje zachowanie się modułu w taki sposób, jak podczas przyłożenia zaprogramowanego klucza – tzw. przycisk otwarcia (przycisk listonosza).
• Istnieje możliwość konfiguracji ustawień modułu, dodawania, usuwania i edytowania kluczy/kart oraz kodów poprzez przycisk programowania PROG, klucz MASTER lub oprogramowanie na PC.
• Dane techniczne:
System: 4+n
Ilość przycisków: 1
Ilość użytkowników: jeden
Wymiary bez ramki: 157 x 67 x 20 mm (wys. x szer. x gł.)
Wymiary z ramką: 176 x 87 x 23 mm
Wymiar etykiety: 30 x 70 mm
Materiał: stal nierdzewna
Temp. pracy: -20°C ÷ +45°C
• Zasilacz
• Unifon o minimalnych parametrach technicznych:
1C, KW-560C
komunikacja z panelem zewnętrznym (poprzez monitor)
łączność interkomowa z monitorem
możliwość sterowania elektrozamkiem
przyciski dotykowe
przycisk funkcji dodatkowych (wbudowany przekaźnik)
sposób obsługi głośnomówiący
min. liczba przewodów 4 przewody pomiędzy monitorem i unifonem
max. liczba paneli zewnętrznych obsługa 2 paneli bramowych (poprzez monitor)
max. liczba monitorów / unifonów wywoływanych z 1 przycisku 1 unifon, współpraca z: KW-4HP/DC, KW-E351C, KW-560C, KW-703C, KW-705C
zasilanie unifonu 13,5-15VDC, 0,2A zasilacz zewnętrzny dołączony do unifonu
WARUNKI PRACY temperatura: -10 ~ +50°C, wilgotność: < 90%
wymiary 47x174x19,5 mm
b) Zakup i montaż tablic z informacją pisaną i piktograficzną - opis w załączonej dokumentacji
c) Zakup tablicy informacyjnej z planem tyflograficznym budynku - opis w załączonej dokumentacji
d) Zakup powiększalnika z monitorem o minimalnych parametrach technicznych:
Monitor LCD z regulacją wysokości oraz odchylenia
Powiększenie: fabrycznie od 3 x do 74 x
Kamera HD (720p)
Autofokus
10 trybów wysokokontrastowych: czarno/biały, biało/czarny, czarno/zielony, zielono/czarny, czarno/żółty, żółto/czarny, niebiesko/żółty, żółto/niebieski, czarno/czerwony, czerwono/czarny.
Poziome podkreślenie
Zaślepki pionowe i poziome
Oświetlenie pulpitu LED
Kontrola Jasności
Ruchomy pulpit z blokadą
Prosty panel kontrolny
Wymiary
• Szerokość: 40cm
• Wysokość: 65 cm (ekran maksymalnie wysunięty)
• Głębokość: 55 cm
• wymiary pulpitu: 42,5 cm x 38 cm
• Waga 15, kg
Zakup i montaż mebli recepcja, krzesła, stoły i elementy dekoracyjne. -
opis w załączonej dokumentacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 32552110-1 - Telefony bezprzewodowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32552600-3 - Domofony
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Paweł Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385173914
7.3.3) Ulica: Agatowa, 11/9
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-571
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Paweł Stępień
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Paweł Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI KŁOCZEW
więcej: przetargi KŁOCZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.