Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00058395/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00067626/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w budynku WTZ, Wygoda 4”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237753
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 35
1.5.2.) Miejscowość: Wisznice
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-580
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 0 83 378 21 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wisznice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wisznice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w budynku WTZ, Wygoda 4”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2e6257b-9c9b-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026508/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w budynku WTZ, Wygoda 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Dostępny Samorząd - granty" projekt finansowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) 2014-20222.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBMG-IV.721.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego przystosowanego dla osób
niepełnosprawnych oraz wykonanie prac budowlanych w zakresie wykonania szybu dla przedmiotowego dźwigu.
2. Wszystkie pomieszczenia, instalacje i systemy związane z montażem dźwigu muszą być dostosowane do aktualnie
obowiązujących przepisów i norm branżowych ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony przeciwpożarowej, BHP
i Urzędu Dozoru Technicznego (zwanym dalej UDT).
3. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
- Dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia;
- Wykonanie szybu dźwigowego spełniającego wymagania normy PN-EN 81-20 lub równoważnej
- Dostawa nowego dźwigu osobowego
- Montaż nowego dźwigu osobowego
- Udzielenie min. 36 miesięcznej gwarancji na zainstalowany dźwig.
Uwaga: w okresie gwarancji konserwację dźwigu dokonywała będzie firma, która zrealizuje montaż dźwigu bez pobierania
dodatkowych opłat.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Załączniku Nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno – Użytkowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186960 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186960 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Przedsiębiorstwo Dźwigowe Winda-Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462503852
7.3.3) Ulica: Długa 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-346
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Szastarka
- Roboty budowlane i prace konserwatorskie polegające na konserwacji oraz rekonstrukcji ślusarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku oraz terenie Biura Terenowego ZUS przy ul. Sienkiewicza 4 w Nidzicy, w formie zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja Zespołu Szkół Rolniczych im. Stefanii Karpowicz w Krzyżewie - Etap I
- Remont Pomnika Chwały Oręża Polskiego w Koronowie wraz z budową instalacji oświetlenia
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.