eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązów › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu Miejskim w Wiązowie - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu Miejskim w Wiązowie – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 37

1.5.2.) Miejscowość: Wiązów

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713931136

1.5.8.) Numer faksu: 713931136 w.13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bartosz@wiazow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wiazow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu Miejskim w Wiązowie – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06380a57-b72d-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021846/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu Miejskim w Wiązowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115877/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu Miejskim w Wiązowie.
Moc instalacji 40kWp, Zamawiający dopuszcza również moc instalacji 40,04 kWp.
Moc przyłączeniowa budynku wynosi 41 kW.
Dostawa obejmuje m.in.:
1. demontaż oraz utylizację istniejącej instalacji solarnej (10 sztuk);
2. wykonanie prac polegających na uszczelnieniu otworów po zdemontowanej konstrukcji by nie doszło do uszkodzenia pokrycia dachowego i zalania pomieszczeń;
3. wykonanie naprawy wszystkich ubytków, dziur oraz braku szczelności w pokryciu dachowym by nie dochodziło do zalania pomieszczeń;
4. dostawę oraz montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu – dach Miejskiego Przedszkola. Instalacja fotowoltaiczna z systemem optymalizacji. Optymalizator na wszystkich modułach. Optymalizatory o mocy nie mniejszej niż 440W. Można zastosować optymalizatory podwójne.
Minimalny prąd zwarciowy optymalizatora (Isc) 14.A;
5. dostawę i montaż konstrukcji pod moduły PV. Całość konstrukcji powinna być wykonana ze stali kwasoodpornej oraz aluminium. Każdy punkt mocowania konstrukcji powinien byś przytwierdzony do krokwi budynku za pomocą śrub z gwintem podwójnym ze stali kwasowej. Śruby nie powinny być krótsze niż 250mm.
6. dostawę i montaż fabrycznie nowych, nie starszych niż z 2021 roku modułów PV, (minimum 25 lat gwarancji na produkt oraz 25 lat gwarancji na liniowy spadek mocy. Odporność na uszkodzenia mechaniczne 2400Pa i obciążenie śniegiem 5400Pa.);
7. dostawę i montaż fabrycznie nowych nie starszych niż z 2021 roku falowników/ inwerterów. Moc falownika nie mniejsza niż 33.3 kW. Po wyłączeniu falownika na dachu nie powinno być napięcia wyższego niż 50V (napięcie bezpieczne);
8. ułożenie tras kablowych, uziemienia i kabli od paneli PV do inwertera oraz przewodów od inwertera do rozdzielnicy elektrycznej. Orientacyjna odległość od miejsca planowanego montażu inwertera do miejsca wpięcia (rozdzielnicy głównej obiektu) – ok. 40 m. Wykonawca przed przystąpieniem do prac zobligowany jest do sprawdzenia odległości oraz stanu technicznego rozdzielnicy głównej;
9. montaż rozdzielnicy na potrzeby fotowoltaiki;
10. wyposażenie rozdzielnicy w rozłącznik bezpiecznikowy, ochronnik przeciwprzepięciowy, wyłącznik nadprądowy;
11. wykonanie prób instalacji oraz sprawdzenie prawidłowego działania aparatury;
12. uruchomienie układu i regulacje;
13. wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych wymagane odpowiednimi przepisami;
14. zabezpieczenie instalacji przed przepięciami i wyładowaniami atmosferycznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Uziemienia powinno się dokonać przewodem miedzianym o przekroju 16 mm2 lub większym lub zgodnie z instrukcją producenta modułów fotowoltaicznych. Podłączenie do zacisków PE w rozdzielnicy elektrycznej jest niezalecane ze względu na ewentualne wprowadzenie przepięcia do rozdzielni. Na obiekcie jest instalacja odgromowa. Natomiast instalacja fotowoltaiczna winna mieć własne uziemienie.
15. podłączenie falownika do sieci Internet oraz instalacja/konfiguracja oprogramowania służącego do podglądu pracy falownika na wskazanym urządzeniu. Jeśli jest to wymagane (spowodowane zbyt niskim sygnałem) zaleca się instalacje dodatkowego routera WIFI, aby poprawić funkcjonowanie sieci bezprzewodowej. Koszty routera, podłączenia oraz koszty osobowe pokrywa Wykonawca.
16. wykonanie instalacji zewnętrznych w rurach karbowanych (Peszel lub równoważnych) lub odpornych na UV. Instalacje wewnętrzne powinny być prowadzone w rurkach Peszel bezhalogenowych. Po zakończeniu montażu powinny zostać zrobione pomiary całej instalacji fotowoltaicznej. Instalacje powinien odebrać certyfikowany instalator OZE. Montaż instalacji powinien zostać uzgodniony z biegłym rzeczoznawcą do spraw p.poż. Instalacja powinna zostać zgłoszona do państwowej straży pożarnej.
17. wykonanie niezbędnych otworów i przepustów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń;
18. uszczelnienie otworów i przepustów montażowych, by nie doszło do uszkodzenia pokrycia dachowego, powodującego szkody w pomieszczeniach;
19. szkolenie osób zarządzających obiektem i użytkownika z obsługi i użytkowania instalacji fotowoltaicznych wykonanych w ramach niniejszego postępowania;
20. wykonanie dokumentacji zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej regionalnego OSD. Czynności związane z wymianą licznika nie będą miały znaczenia dla prawidłowego odbioru robót;
21. przestrzeganie przepisów BHP dotyczących bezpieczeństwa pracy na dachach;
22. zabezpieczenie terenu wykonywania prac barierkami, aby uniknąć uszkodzeń spowodowanych spadającymi elementami konstrukcji;
23. przestrzeganie przepisów podczas pracy na dachu (wykorzystanie szelek bezpieczeństwa, rusztowań, barierek itp.), aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo dla osób montujących konstrukcję i osób trzecich mogących przebywać w najbliższym otoczeniu wykonywanych prac;
24. przed rozpoczęciem prac montażowych na budynku muszą zostać przeprowadzone obliczenia konstrukcji dachu, budynek musi być poddane analizie pod kątem obciążalności. W razie wątpliwości należy zasięgnąć porady fachowego doradcy (rzeczoznawcy, statyka budowlanego). Koszt obliczeń konstrukcji dachu pokrywa Wykonawca.
25. przy montażu konstrukcji fotowoltaicznej należy stosować się do zaleceń i wskazówek producenta;
26. maksymalny czas reakcji przystąpienia do wykonania czynności serwisowych przez Wykonawcę, licząc od momentu zgłoszenia awarii lub usterki przez Zamawiającego (e-mail lub telefonicznie) – 24 h;
27. wartość straty wytworzonej energii, która wynikła z tytułu powstałej awarii instalacji fotowoltaicznej będzie pokrywana przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170847,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170847,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZenitSolar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971864902

7.3.3) Ulica: Plac Solny 14/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-062

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

demontaż obecnej instalacji solarnej, montaż konstrukcji oraz modułów fotowoltaicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170847,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.