eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiBudowa PSZOK - punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Obornikach przy ul. Łukowskiej 6.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa PSZOK - punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Obornikach przy ul. Łukowskiej 6.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630218613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkim-oborniki.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne i mieszkaniowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa PSZOK - punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Obornikach przy ul. Łukowskiej 6.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d9219e5-5305-4141-b578-f06dce6b6618

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566708

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2024.PN.03.RK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa punktu selektywnego zbierania odpadów (PSZOK) wraz z niezbędną infrastrukturą, na nieruchomości położonej w Obornikach ul. Łukowska 6.
2. Nieruchomość zabudowana jest budynkami, których część zostanie rozebrana na potrzeby inwestycji.
3. Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów obejmuje budowę lub remont następujących obiektów kubaturowych:
1) Budynek A: budynek socjalno-biurowy przeznaczony do obsługi formalnej mieszkańców oraz będący miejscem pracy pracowników. W budynku znajduje się węzeł sanitarny, pomieszczenie socjalne, szatnie, pom. biurowe, pom. monitoringu. Budynek o prostokątnej, jednokondygnacyjnej bryle wykonany w technologii kontenerowej z dachem płaskim, powierzchnia zabudowy 80,00 m2.
2) Budynek B: budynek podzielono na części: punkt przyjmowania, wymiany i naprawy rzeczy używanych przeznaczony dla mieszkańców, magazyny zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów niebezpiecznych i zapasowych kontenerów i pojemników, garaż dla sprzętów. Budynek istniejący o kształcie prostokąta z dachem dwuspadowym –przeznaczony do zmiany sposobu użytkowania oraz remontu tj. wymiany poszycia na płytę warstwową, wykonanie przeszkleń, nowych bram, wykonanie podziału wewnętrznego, powierzchnia zabudowy 467,44 m2.
3) Wiaty C i D oraz boks betonowy E pełniące rolę zadaszeń dla kontenerów na poszczególne sekcje odpadów. Wiata C otwarta o wymiarach 30x6 m - konstrukcja stalowa, pokryta blachą trapezową, rzut prostokątny dach płaski, jednospadowy, powierzchnia zabudowy 180,00 m2. Wiata D otwarta o wymiarach 22x6 m - konstrukcja stalowa, pokryta blachą trapezową, rzut prostokątny dach płaski, jednospadowy, powierzchnia zabudowy 132,00 m2. Boks betonowy E o wymiarach 15x7,5 m połączony z wiatą 10x7,5 m - konstrukcja częściowo stalowa, częściowo murowana pokryta blachą trapezową, rzut prostokątny, dach płaski jednospadowy, powierzchnia zabudowy 187,50 m2.
4. Realizacja pozostałych robót związanych z obiektami budowalnymi:
- rozbiórka obiektu 1 i 2,
- wykonanie robót instalacyjnych (wod.-kan., grzewcza, klimatyzacja i wentylacja, elektryczna),
- wykonanie monitoringu wizyjnego,
- wykonanie przyłączy (wodnego, sanitarnego, kanalizacji deszczowej),
- utwardzenie terenu,
- wykonanie ogrodzenia w tym bramy i szlaban,
- dostawa i montaż wag.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7973510,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8520040,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7973510,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane PEBEROL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7640001437

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 26

7.3.4) Miejscowość: Chodzież

7.3.5) Kod pocztowy: 64-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne i elektryczne. Nazwy podwykonawców: aktualnie nieznani.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7973510,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.