eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych przez RIPOK od Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych przez RIPOK od Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BOCHEŃSKIE ZAKŁADY USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850344135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 20 Stycznia 46

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146118019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzuk@bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bzuk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6028e6e5-bd06-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Miejski transport autobusowy, usługi komunalne, remontowo budowlane, cmentarne, administrowanie budynkami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych przez RIPOK od Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6028e6e5-bd06-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZUK/ZP/003/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 592592,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) od Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni. Odpady będą odbierane przez stację RIPOK z pojazdów, za pomocą których Zamawiający samodzielnie i na jego koszt będzie dostarczał odpady do stacji przetwarzania odpadów samochodami typu „śmieciarka” przystosowanymi do transportu zmieszanych odpadów komunalnych. Całkowita szacunkowa ilość odpadów przewidziana do odbioru w trakcie realizacji zamówienia wynosi około 1 000 Mg.

W związku z tym, że ilość odpadów komunalnych uzależniona jest od bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega, że ilość odpadów podana w niniejszym punkcie jest ilością szacunkową (orientacyjną) podaną w celu prawidłowego określenia wartości zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie według faktycznej ilości odebranych odpadów.
Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający zastrzega, iż siedziba RIPOK do której będą dostarczane odpady (punkt odbioru) nie może znajdować się w odległości większej niż 70 km od siedziby Zamawiającego.
2. Odpady będą dostarczane w godzinach pracy RIPOK.
3. Wynagrodzenie za odebrane odpady będzie płatne przez Zamawiającego przelewem na wskazany przez Wykonawcę numer konta, na podstawie wystawionej faktury VAT.
4. Fakturowanie odbywać się będzie w okresach miesięcznych, z odroczonym terminem płatności.
5. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dokumenty określające wagę odebranych odpadów, tzw. „kwity wagowe”.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia bez ponoszenia konsekwencji finansowych.
7. Odpady będą zagospodarowane zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 640008,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 645840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS KRAKÓW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792587750

7.3.3) Ulica: Półłanki 64

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-740

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 645840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.