Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00109472/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00126112/01 - Wynik z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DZP.261.11.2025 Świadczenie usługi druku offsetowego i dystrybucji czasopism FRSE: „Europa dla Aktywnych” (i wydania specjalnego) i „Języki Obce w Szkole” oraz dodatku „Twój Eurodesk”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393032
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142a
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@frse.org.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frse.org.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161864
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00126112
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
W postępowaniu Zamawiający udzielił zamówienia maksymalnie 2 Wykonawcom, których oferty zostały uznane za najkorzystniejsze. Drugim z nich jest:
KOLUMB KRZYSZTOF JAŃSKI,
ul. Kaliny 7, 41-506 Chorzów
NIP: PL 9541300474
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
592056,00
Po zmianie:
1238,58
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
1322160,00
Po zmianie:
2005,06
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
592056,00
Po zmianie:
1238,58
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
PHH HOTELE Sp. z o.o.,
Po zmianie:
TOP DRUK sp. z o.o.,sp.k,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica Przed zmianą:
Żwirki i Wigury 1J
Po zmianie:
Nowogrodzka 151A,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość Przed zmianą:
Warszawa
Po zmianie:
Łomża
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy Przed zmianą:
00-906
Po zmianie:
18-400
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo Przed zmianą:
mazowieckie
Po zmianie:
podlaskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
6762278406
Po zmianie:
7182141097
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy Przed zmianą:
2025-02-28
Po zmianie:
2025-03-21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
592056,00
Po zmianie:
268500,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2025-03-01
Po zmianie:
2025-03-21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2026-02-28
Po zmianie:
2026-08-21
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa biuletynu Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2026 roku oraz Projekt, druk i dostawa kalendarza na 2027 rok.
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 roku
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (3 części)"
- Dostawa koszulek wraz z nadrukiem dla potrzeb Gdyńskie Centrum Sportu w związku z organizacją Gdyńskiego Biegu Urodzinowego
- Kompleksowa usługa druku materiałów informacyjno-edukacyjnych, publikacji, książek, podręcznika wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku dla ROPS w Lublinie z podziałem na 2 części
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





