Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111347/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kamienia twardego łamanego na terenie Gminy Trzemeszno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzemeszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Henryka Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Trzemeszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-240
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@trzemeszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzemeszno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa kamienia twardego łamanego na terenie Gminy Trzemeszno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f9d4260-b579-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059785/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa kamienia twardego łamanego na terenie Gminy Trzemeszno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111347/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 292682,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa kamienia twardego łamanego (z wyłączeniem skał wapiennych) na terenie gminy Trzemeszno obejmujących następujące sołectwach:
1. lp. Sołectwo Odległość w km Rodzaj Kamienia
1 Niewolno 4 kamień twardy
2 Kamieniec 8 kamień twardy
3 Miaty 5 kamień twardy
4 Zieleń 5 kamień twardy
5 Szydłowo 10 kamień twardy
6 Ławki (Grabowo, Powiadacze) 8 kamień twardy
7 Wydartowo 6 kamień twardy
8 Cytrynowo 5 kamień twardy
9 Wymysłowo 8 kamień twardy
10 Ostrowite 11 kamień twardy
11 Gołąbki 12 kamień twardy
12 Trzemżal 7 kamień twardy
13 Miława 10 kamień twardy
14 Mijanowo 10 kamień twardy
15 Lubiń 5 kamień twardy
16 Kozłowo 7 kamień twardy
17 Kruchowo 6 kamień twardy
18 Duszno 10 kamień twardy
19 Teren miasta Trzemeszno kamień twardy
Wskazane odległości dowozu odnoszą się do siedziby Zamawiającego tj. budynku Urzędu Miejskiego
Trzemeszna.
Dostawy będą odbywać się partiami w zależności od aktualnego zapotrzebowania, na zgłoszenie Zamawiającego.
2 .Łączna ilość zamawianego tłucznia twardego wynosi 5000 ton.
Nazwa – Kruszywo o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 (Mieszanka 0/31,5)
Materiał do wykonania podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie stanowić ma kruszywo łamane uzyskane w wyniku pokruszenia surowca skalnego, otoczaków albo ziaren żwiru większych od 8mm.Kruszywo musi być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny
Materiały kamienne oferowane do przetargu muszą spełniać wymagania Normy PN-EN 13242:2002+A1:2007 w zakresie kruszyw do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym
Jednostka przystępująca do przetargu powinna mieć wprowadzony system oceny i weryfikacji stałości właściwości użytkowych – System 2+
Kruszywo musi spełniać właściwości użytkowe :
-Mrozoodporność F1
-Odporność na rozdrabnianie LA – LA35
- Zawartość pyłów F5
-Procentowa zawartość ziaren o powierzchniach powstałych w wyniku przekruszenia lub łamania kruszyw C90/3
-Uziarnienie GA75
- Wskaźnik kształtu Sl – Sl40
- Wartość kalifornijskiego wskaźnika nośności CBR - ≥ 200%
- Wskaźnik po zagęszczeniu metodą Proctora - ≥ 50%
3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
- informacja o wyrobie CE,
- deklaracja właściwości użytkowych, (DWU)
- badanie typu kruszywa, badania okresowe,
- badanie nośności kruszywa CBR,
- badanie odporności na rozdrabnianie metodą LOS ANGELES
- Badanie promieniotwórczości kruszyw zgodnie z Poradnikiem ITB nr 455/2010 oraz badanie zawartości uwalnianych metali ciężkich
Dokumenty opisane w ust. 3 stanowią przedmiotowe środki dowodowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku wystąpienia wątpliwości w przedłożonych dokumentach Zamawiający może żądać szczegółowych badań deklarowanych przez Wykonawcę, wynikających z załącznika ZKP Plan kontroli i badań kruszyw.
4. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki będą niekompletne, na podstawie art. 107 ust. 2 Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, któ- - 3 - ry powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 us.t 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), jest obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ.
Do każdej dostawy kamienia musi być załączony certyfikat jakości dostarczonego jak również badania bieżące materiału. W przypadku gdy dostarczona partia towaru nie będzie spełniała wymogów wskazanych i opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, będzie to stanowić podstawę do natychmiastowego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badania w odpowiednim laboratorium danej próbki w przypadku zgłaszanych zastrzeżeń co do jakości dostarczonej partii towaru. W sytuacji potwierdzenia niezgodności – koszty przeprowadzenia takiego badania będą obciążać Dostawcę.
Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia (5.000t) jest wielkością szacunkową
i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/-20% szacowanej ilości ton. Prognozowana ilość zużycia przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową służącą do określenia wartości przedmiotu zamówienia oraz porównania złożonych ofert i nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania przedmiotu zamówienia w czasie trwania umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu ograniczenia zużycia przez Zamawiającego przewidywanej ilości przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. ROLPAP Romuald Pogorzelczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090014064
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 48
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Romuald Pogorzelczyk P.W. ROLPAP
jakie przetargi wygrała firma
Romuald Pogorzelczyk P.W. ROLPAP
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI TRZEMESZNO
- Zakup paliwa płynnego w roku 2025 i 2026
- Zakup paliwa płynnego
- Utworzenie samorządowego muzeum w budynku Alumnatu w Trzemesznie
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W GMINIE TRZEMESZNO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ I PLACÓWEK W GNIEŹNIE, KŁECKU, MOGILNIE ORAZ STRZELNIE
więcej: przetargi TRZEMESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup masy asfaltowej"
- Zakup wraz z dostawą płyt drogowych YOMB
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Białystok w 2025 - 2028, 2 części
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C69B3 PU w ilości 160 ton w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych nr 1480B i 1605B
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla ZDP w Kartuzach - III, w zakresie dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej na gorąco
- Remont nawierzchni, elementów korpusu drogi i elementów sieci odwodnienia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad O/Białystok Rejon w Suwałkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.