Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00115971/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Trzebnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Trzebnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-839277f7-92b5-4439-9457-a75d0307e365
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056316/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115971
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KM.272.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi dla pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Trzebnicy.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022r. poz. 1885 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2022r. poz. 1847 ze zm.).
3. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych zgodnie z poniższymi ilościami:
1) Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe – 26 000 szt.
2) Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe – 300 szt.
3) Tablice zwyczajne motocyklowo-ciągnikowe – 1 200 szt.
4) Tablice zwyczajne motorowerowe – 500 szt.
5) Tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe – 120 szt.
6) Tablice indywidualne samochodowe dwurzędowe – 30 szt.
7) Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe – 160 szt.
8) Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe – 20 szt.
9) Tablice zabytkowe motocyklowe – 20 szt.
10) Tablice zabytkowe zmniejszone – 10 szt.
11) Tablice wtórniki tablic rejestracyjnych – 1000 szt.
12) Tablice tymczasowe samochodowe zwyczajne – 100 szt.
13) Tablice zwyczajne samochodowe dodatkowe – 600 szt.
14) Tablice zwyczajne samochodowe zmniejszone – 20 szt.
15) Tablice samochodowe jednorzędowe (tło zielone) – 60 szt.
16) Tablice samochodowe dwurzędowe (tło zielone) – 20 szt.
17) Tablice motocyklowe (tło zielone) – 30 szt.
18) Tablice motorowerowe (tło zielone) – 40 szt.
19) Tablice samochodowe jednorzędowe pomniejszone (tło zielone) – 20 szt.
20) Tablice samochodowe jednorzędowe profesjonalne – 5 szt.
21) Tablice samochodowe dwurzędowe profesjonalne – 5 szt.
22) Tablice motocyklowe profesjonalne – 5 szt.
23) Tablice motorowerowe profesjonalne – 5 szt.
24) Tablice sportowe – 5 szt.
4. Zamawiający informuje, że podane wyżej ilości tablic są szacunkowe, a ilość poszczególnych tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zamówienia całej ilości oraz wszystkich rodzajów tablic w ilościach wskazanych w powyższej kalkulacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia przy czym minimalna wartość zamówienia nie przekroczy 50 % wartości umowy.
5. Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy – pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną - zamówienie do wykonania tablic rejestracyjnych z określeniem: ilości, zakresu i rodzaju tablic rejestracyjnych.
6. Wykonawca zobowiązany będzie odbierać od Zamawiającego wycofane (zużyte) tablice rejestracyjne i złomować je zgodnie z obowiązującymi przepisami, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za usługę odbierania i złomowania zużytych tablic rejestracyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział VI SWZ oraz załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787588,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792304,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787588,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTAB SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010396533
7.3.4) Miejscowość: Dołuje
7.3.5) Kod pocztowy: 72-002
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787588,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-02 do 2027-04-02INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Przebudowa części drogi powiatowej nr 1329D Domanowice - droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Budowa pumptracka w miejscowości Brochocin
- Montaż obiektów małej architektury na placu zabaw w miejscowości Rzepotowice wraz z nasadzeniami. Modernizacja placu zabaw w miejscowości Koniowo. Budowa placu zabaw w Domanowicach.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1343D ul. Chrobrego w Trzebnicy
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie turystycznej infrastruktury terenowej Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Poprawa dostępności budynku Urzędu Miasta i Gminy Kańczudze dla osób niepełnosprawnych
- Kompleksowa usługa: projektowania, druku, wykonywania i montażu elementów informacji wizualnej, w tym: folii, tablic, zewn. i wewnętrznego oznakowania graficznego na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- "Poprawa dostępności architektonicznej i komunikacyjnej w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach".
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.