eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świątki › "Rozbudowa sieci wodociągowej Kalisty, gmina Światki - Etap III" współfinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci wodociągowej Kalisty, gmina Światki – Etap III” współfinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIĄTKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 87

1.5.2.) Miejscowość: Świątki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-008

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 896169232

1.5.8.) Numer faksu: 896169822

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiatki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa sieci wodociągowej Kalisty, gmina Światki – Etap III” współfinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f96f818a-d0f2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00336471/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wodociąg Kalisty Kłobia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.swiatki.pl/?c=179

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@swiatki.pl.


2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać́ konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń́ oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

5. Za datę̨ przekazania oferty, wniosków, zawiadomień́, dokumentów elektronicznych, oświadczeń́ lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń́ oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik
do niniejszej SWZ. Dane postepowanie można wyszukać́ również̇ na Liście.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świątki – Sławomir Kowalczyk;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Świątki jest Pan Tomasz Trzciałkowski, Tel. 511793443, Email: kontakt@idpo.pl, Zespół abi.olsztyn.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Rozbudowa sieci wodociągowej Kalisty, gmina Światki – Etap III” współfinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, znak postępowania: ROS.271.5.2022, prowadzonym w trybie podstawowym.

3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

8. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROS.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu „Rozbudowa sieci wodociągowej Kalisty, gmina Światki – Etap III” współfinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Niniejsze opracowani jest wydzieleniem fragmentu sieci wodociągowej z dokumentacji projektowej pn. ,,Rozbudowa sieci wodociągowej Kalisty gm. Świątki-(opr. INSTAL-PROJEKT Piotr Gołąb, 09.2016).
Niniejsze opracowanie dla Etapu 3 w rozpatrywanym fragmencie sieci nie zmienia żadnych parametrów inwestycji w stosunku do opracowania podstawowego co umożliwia realizację robót budowlanych na podstawie ważnego zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Olsztynie z 2016 roku. Odcinki sieci wodociągowej usytuowane w pasie drogi wojewódzkiej realizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych w Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie z 2016 - dokumentacji pn. ,,Rozbudowa sieci wodociągowej Kalisty gm. Świątki – odcinki sieci wodociągowej realizowane w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 530 Ostróda-Łukta-Dobre Miasto”-(opr. INSTAL-PROJEKT Piotr Gołąb, 09.2016).
Podczas realizacji Etapu 3 należy spełnić wszystkie wytyczne i wymagania zawarte w projekcie podstawowym jak i w załączonych do niego warunkach, decyzjach, uzgodnieniach i opinii geotechnicznej. Sieci i przyłącza Etapu 3 wykonywać zgodnie z załączonym opisem technicznym i załączonymi rysunkami nr 1-5.

Etap 3 swym zakresem obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej w poniższym zakresie:
- sieć wodociągowa – rury PE -Ø110 - długość L=1897m
- sieć wodociągowa – rury PE -Ø90 - długość L=56m
- sieć wodociągowa – rury PE -Ø63 - długość L=38m
- hydrant przeciwpożarowy dn80 z zasuwą - 7 szt.
- zasuwa dn 100 – 4szt.
- zasuwa dn 80 – 1szt.
- przeciski pod drogą wojewódzką Ø219 x 8 - długość L=30+23m
Teren objęty opracowaniem Etapu 3 stanowią działki ewidencyjne :
Własność Skarb Państwa / PGL Lasy Państwowe-Nadleśnictwo Dobrocin – dz. nr: 5-510
Własność prywatna – dz. nr: 5-421, 5-371, 5-373, 5-672, 5-374, 5-423, 5-422, 5-679, 5-190/10, 5-190/3, 5-190/6, 5-190/5, 5-190/4, 5-190/2, 5-190/1, 5-190/13, 5-190/7, 5-190/8, 5-680, 5-693, 5-696, 5-694, 5-693
Własność Gmina Świątki – dz. nr: 5-673, 5-424,
Własność Województwo Warmińsko-Mazurskie / ZDW w Olsztynie: dz. nr: 5-590

Zamówienie dotyczy jedynie i wyłącznie wykonania sieci wodociągowej. Wykonanie przyłączy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków (art. 15 ust. 2 stanowi, że realizację budowy przyłączy do sieci oraz studni wodomierzowej, pomieszczenia przewidzianego do lokalizacji wodomierza głównego i urządzenia pomiarowego zapewnia na własny koszt osoba ubiegająca się o przyłączenie nieruchomości do sieci.) zostanie wykonane na własny koszt właścicieli nieruchomości.

Roboty liniowe wykonywane będą zgodnie z uwzględnianiem istniejącego uzbrojenia terenu oraz warunkami sytuacyjno-wysokościowymi.
Włączenia do istniejących sieci PVC zlokalizowanej na działce oznaczonej nr 510 obręb Kalisty, gmina Świątki wykonać poprzez trójniki z żeliwa sferoidalnego, kołnierzowe, odpowiednio Ø80 i Ø100 zabezpieczone przed rozłączeniem, uzbrojone na odejściu w zasuwy żeliwne kołnierzowe, wodociągowe PN-16, Ø 100 z łącznikami kołnierzowymi do rur PE Ø110. Zasuwy z uszczelnieniem miękkim, trzpieniem teleskopowym obudowanym rurą PP lub PE. Trzpienie zakończyć w skrzynkach żeliwnych do zasuw, zabezpieczonych przed osiadaniem typowymi elementami żelbetowymi zamontowanymi na równi z terenem. Pod elementy żelbetowe stosować podsypkę żwirową gr. 20cm. Lokalizację zasuw odpowiednio oznakować.

Projektowaną sieć wodociągową wykonać z rur ciśnieniowych dla wody PE-100 SDR 17, Ø90 i Ø110 dla ciśnienia PN-10, łączonych poprzez zgrzewanie. Rurociągi układać na głębokości od 1,7 do 1,8 m w gruncie rodzimym, na wyrównanym dnie wykopu pozbawionym kamieni, na podsypce piaskowej gr. 10cm z zastosowaniem obsypki piaskowej min.15cm ponad wierzch rurociągu. Pod rowami melioracyjnymi i drogowymi zachować głębokość przykrycia min. 1,5m. (przemarzanie gruntu 1,2m)
W trakcie prowadzenia robót ziemnych sprawdzać zgodność rodzaju występujących gruntów z gruntami wykazanymi w opinii geologicznej.
Na napotkanych odcinkach gruntów nienośnych dokonać wymiany gruntu na piasek grubości 15cm i ławę żwirową gr. 20cm. Nadsypka z piasku gr.15cm ponad wierzch rury.
Zasypka wykopów warstwowa, gruntem rodzimym. Uzyskać zagęszczenie zasypywanych wykopów do 90% wartości Proctora w drogach i 80% w gruntach rolnych. Zmiany kierunku, trójniki, kształtki – systemowe PE-100, SDR 17, PN-10 dostawcy rurociągu, łączone j.w.
Armatura odcinająca: zasuwy żeliwne kołnierzowe, wodociągowe, PN-16, Ø80 i Ø100 z uszczelnieniem miękkim i łącznikami kołnierzowymi do rur PE Ø90 i Ø110.
Zasuwy uzbrojone w przedłużony trzpień osłonięty rurą PE, obudowę do zabudowy w ziemi
i skrzynkę żeliwną. Trzpienie armatury umieścić w skrzynce żeliwnej, na równi z terenem. Dla zabezpieczenia przed osiadaniem, na równi z terenem skrzynkę obłożyć elementem żelbetowym. Pod elementy żelbetowe stosować podsypkę żwirow gr.20cm. Korpus armatury ocieplić 30 cm warstwą keramzytu granulowanego przykrytą pasem folii gr. 0,5 mm.
Hydranty stosować nadziemne, łamane, Ø 80, z żeliwa sferoidalnego gł. 1,7 m, osadzone na kolanie stopowym z przedłużką poziomą i cokołem kolanowym. Kolumna hydrantu i rura nasadowa zabezpieczone farbą epoksydową czerwoną, dzwon z dwoma wyprowadzeniami do węży. Hydranty odcięte od sieci zasuwami kołnierzowymi j.w. Ø80, z łącznikiem kołnierzowym do rur PE Ø90. Na równi z terenem, na obwodzie hydrantów, na podsypce piaskowej gr. 20cm montować, elementy osłonowe, żelbetowe, z otworem. Przy armaturze stosować bloki oporowe i podporowe wykonane z betonu B-15 zgodnie z BN-81/9192-05 oraz warunkami dostawcy rurociągów. Nad rurociągami sieci ułożyć taśmę ostrzegawczą
z wtopionym drutem sygnalizacyjnym.
Lokalizację armatury i hydrantów oznaczyć tabliczkami informacyjnymi na słupkach stalowych ocynkowanych lub na stałych (bliskich) elementach istniejącej zabudowy stanowiącej zagospodarowanie
Rurociągi po wykonaniu wypłukać, poddać próbie ciśnieniowej 1,1MPa i wydezynfekować.
Wodę z wybudowanego wodociągu przed użytkowaniem poddać badaniom laboratoryjnym
w celu stwierdzenia przydatności do spożycia.
Całość prac wykonać zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych, uzgodnieniami oraz wymaganiami dostawcy rurociągów
i obowiązującymi przepisami.
Przekroczenie dróg nieutwardzonych - gruntowych prywatnych i gminnych wykonać na rozkop połówkowy z zastosowaniem rur ochronnych PE100-SDR-17- zgodnie z częścią graficzną.
Przekroczenie dróg asfaltowych (utwardzonych) wojewódzkich wykonać przeciskiem stosując rury przeciskowe stalowe bez szwu wg. PN/H-74219 Ø219x8, na głębokości min. 1,5m licząc od niwelety jezdni do górnej krawędzi rury osłonowej. Rurę osłonową zastosować na całej szerokości przekroczenia. Zabrania się wykonywania podkopów pod nawierzchnią jezdni. Komory przeciskowe należy usytuować poza pasem drogowym drogi wojewódzkiej
i powiatowej.
Przekroczenie rowów wykonać rozkopem lub przeciskiem w rurach ochronnych PE 100, SDR 17 – zgodnie z częścią graficzną.
Przekroczenie terenów podmokłych wykonać za pomocą przewiertów sterowanych z rur PE – 100, SDR 17 Ø110, PN – 10 łączonych przez zgrzewanie czołowe.
Skrzyżowania z kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi zabezpieczyć stosując rury osłonowe dwudzielne dł. 2 m na każde skrzyżowanie (rura na istniejącym kablu).
Skrzyżowania z rurociągami gazowymi zabezpieczyć stosując rury osłonowe dwudzielne dł. 2 m na skrzyżowanie (rura na istniejącym gazociągu).
Rurociągi wodociągowe PE Ø110 umieszczać w rurach ochronnych i przeciskowych Ø200. Ø225 na płozach PEHD dla rur Ø110/200, Ø110/225. Końce rur przeciskowych i osłonowych uszczelnić oraz uzbroić w manszety Ø110 / 200, Ø110 / 225.
Zamawiający dopuszcza wykonanie sieci wodociągowej z rur PE-RC - Ø 110 bez podsypki piaskowej.
Projekt budowlany wraz z kompletem dokumentacji dostępny w Urzędzie Gminy w Świątkach
Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania określony został w Załącznikach nr 7, nr 8, nr 9 w których znajdują się przedmiary robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna. Załączniki stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

79342311-6 - Usługi ankietowania zadowolenia klientów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi za cały przedmiot zamówienia (Gr)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury(T)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotę - nie mniejsza niż 500.000,00 zł;
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie wodociągu o długości nie mniejszej niż 1,5 km, wraz z hydrantami i przejściami (przewiertami) przez drogi.
b) wykaże, że do realizacji zamówienia skieruje co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 r., poz. 220) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczącymi uznawania kwalifikacji, w specjalności:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia warunków udziału:
2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowe:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł;
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ, oraz załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;

b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale XX ust. 1 pkt 2) lit. b), wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł

2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.

3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Jonkowie oddz. w Świątkach nr rachunku
63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty
w postępowaniu: „Rozbudowa sieci wodociągowej Kalisty, gmina Światki – Etap III” współfinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”

5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium
w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.

8. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo
i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.

9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
w wysokości 5% wartości umowy brutto podanej w ofercie,

2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed terminem podpisania umowy.

3. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Jonkowie oddz. w Świątkach nr rachunku 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 z dopiskiem: zabezpieczenie należytego wykonania umowy w postępowaniu: „Rozbudowa sieci wodociągowej Kalisty, gmina Światki – Etap III” współfinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

5. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

6. Zabezpieczenie wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w ust. 3 pkt 2)-5) należy przekazać Zamawiającemu w oryginale w postaci elektronicznej.
7. Treść gwarancji zabezpieczającej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo
i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania umowy.

8. Zamawiający zwraca 70% kwoty zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania, że zamówienie zostało należycie wykonane.
9. Zamawiający pozostawia na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady
lub gwarancji kwotę 30% zabezpieczenia.
10. Kwota, o której mowa w ust. 9, zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający w oparciu o art. 442 ust. 1 Pzp udzieli Wykonawcy zaliczkę w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto wykonawcy o którym mowa w ust.1.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do
umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający działając w oparciu o art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje zmiany umowy
Zmiany umowy określone zostały w paragrafie 15 umowy -załącznik nr 6
Projektowane postanowienia umowy dotyczące przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 6 do
SWZ stanowiącego projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-02 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Identyfikator miniPortalu eb942282-67d7-480c-acda-7cd8a5c86dff

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-02 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.