eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GórzycaUsługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń należących do Parku Narodowego ,,Ujście Warty''



Ogłoszenie z dnia 2025-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń należących do Parku Narodowego ,,Ujście Warty’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Park Narodowy "Ujście Warty"

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081005974

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Chyrzyno 1

1.4.2.) Miejscowość: Górzyca

1.4.3.) Kod pocztowy: 69-113

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pnuw.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161228

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00161109

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
Zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia (Wykonawca przedmiot umowy (dotyczący zakresu określonego w ust. 1 pkt 1) będzie realizował od dnia podpisania aneksu w terminie wskazanym w § 13 - w dni robocze w godz. 14.00 - 20.00. Pracownik Wykonawcy kończący pracę o godzinie 20.00 zobowiązany jest do zamknięcia drzwi wejściowych do budynku. Drzwi wejściowe do kuchni oraz pod wieżę zostaną zamknięte o godzinie 15.30 przez pracowników Zamawiającego. Kończąc pracę o godzinie 20.00 Wykonawca jest zobligowany do zamknięcia bramy wjazdowej. Klucze do wejścia głównego do budynku oraz kod do bramy zostanie udostępniony pracownikowi Wykonawcy w uzgodnionym przez obie strony terminie. Załączenie systemu alarmowego w budynku będzie odbywało się w sposób automatyczny o godzinie 20.00”) oraz zmiana wynagrodzenia (zwiększenie wynagrodzenia)

Po zmianie:
Zamawiający dokonał zmiany wynagrodzenia ryczałtowego za cały okres realizacji umowy (o którym mowa w par. 8 ust. 1
umowy Nr A.222.5.2024 z dnia 5 marca 2024 r. ) oraz dokonał zmiany wynagrodzenia miesięcznego za miesiące od
stycznia do marca 2025 r.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.