Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00146826/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00167340/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00176115/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-03
- 2025/BZP 00179380/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w miejscowości Nowy Dwór w formule „zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebnica
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161178
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00146826
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów infrastruktury sportowej i towarzyszącej, zgodnej z założeniami ,,Programu budowy kompleksów sportowych Orlik 2024’’, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego SWZ, zwanego dalej „PFU”.
2. W zakres zamówienia wchodzi opracowanie kompletu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem kompletu wymaganych uzgodnień oraz wybudowanie na ich podstawie kompleksu sportowego, w którego skład będą wchodzić:
a) Boisko piłkarskie o wymiarach pola gry 32,0 x 19,0 m i nawierzchni z trawy syntetycznej,
b) Boisko wielofunkcyjne o wymiarach pola gry 32,0 x 19,0 i nawierzchni poliuretanowej,
c) Zaplecze sanitarno – szatniowe,
d) Oświetlenie boisk i terenu wokół boisk,
e) Zagospodarowanie terenu, w szczególności dojście do boisk i budynku sanitarno – szatniowego, stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci.
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy:
a) wykonać niezbędną inwentaryzację istniejących warunków technicznych w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót;
b) sporządzić dokumentację projektową w zakresie niezbędnym do pozyskania pozwolenia na budowę,
c) wykonać roboty budowlane wymienione i opisane w PFU zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
d) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nowopowstałych obiektów.
UWAGA!
1) Zamawiający informuje, że w miejscu planowanej budowy kompleksu sportowego znajduje się siłownia terenowa, którą należy przenieść w miejsce, które zostanie uwzględnione w Projekcie Zagospodarowania Terenu.
2) Działka o numerze ewidencyjnym 105/16 AM -1 , na której będzie prowadzona inwestycja, jest objęta obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, uchwalonym uchwałą nr XXIII/238/16 z dnia 28 grudnia 2016r.
3) Zaprojektowane oraz wbudowane w ramach przedmiotowego zamówienia nawierzchnie boisk muszą spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w PFU. Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych, musi przedstawić Zamawiającemu, wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów w zakresie parametrów nawierzchni oraz podbudowy systemowej dla boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni systemowej, które zostały ujęte w PFU.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz PFU stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów infrastruktury sportowej i towarzyszącej, zgodnej z założeniami ,,Programu budowy kompleksów sportowych Orlik 2024’’, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego SWZ, zwanego dalej „PFU”.
2. W zakres zamówienia wchodzi opracowanie kompletu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem kompletu wymaganych uzgodnień oraz wybudowanie na ich podstawie kompleksu sportowego, w którego skład będą wchodzić:
a) Boisko piłkarskie o wymiarach pola gry 32,0 x 19,0 m i nawierzchni z trawy syntetycznej,
b) Boisko wielofunkcyjne o wymiarach pola gry 32,0 x 19,0 i nawierzchni poliuretanowej,
c) Zaplecze sanitarno – szatniowe,
d) Oświetlenie boisk i terenu wokół boisk,
e) Zagospodarowanie terenu, w szczególności dojście do boisk i budynku sanitarno – szatniowego, stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci.
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy:
a) wykonać niezbędną inwentaryzację istniejących warunków technicznych w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót;
b) sporządzić dokumentację projektową w zakresie niezbędnym do pozyskania pozwolenia na budowę,
c) wykonać roboty budowlane wymienione i opisane w PFU zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
d) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nowopowstałych obiektów.
UWAGA!
1) Zamawiający informuje, że w miejscu planowanej budowy kompleksu sportowego znajduje się siłownia terenowa, którą należy przenieść w miejsce, które zostanie uwzględnione w Projekcie Zagospodarowania Terenu.
2) Działka o numerze ewidencyjnym 105/16 AM -1 , na której będzie prowadzona inwestycja, jest objęta obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, uchwalonym uchwałą nr XXIII/238/16 z dnia 28 grudnia 2016r.
3) Zaprojektowane oraz wbudowane w ramach przedmiotowego zamówienia nawierzchnie boisk muszą spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w PFU. Wykonawca przed podpisaniem umowy, musi przedstawić Zamawiającemu, wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów w zakresie parametrów nawierzchni oraz podbudowy systemowej dla boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni systemowej, które zostały ujęte w PFU.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz PFU stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-31 11:15
Po zmianie:
2025-04-03 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-31 11:30
Po zmianie:
2025-04-03 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-29
Po zmianie:
2025-05-02
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO NR FENX.06.01-IP.03-0001/23 PN.: "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżek rowerowych w Gminie Czerniejewo - w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego [PFU]
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Budowa kancelarii podwójnej dla Leśnictw Terespol i Bedlenki.
- Budowa bieżni lekkoatletycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Stargardzie.
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn : "Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1381K (ul. Partyzantów) z drogą wojewódzką nr 977 w Tuchowie"".
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.