eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaBudowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w miejscowości Nowy Dwór w formule "zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2025-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w miejscowości Nowy Dwór w formule „zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebnica

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1

1.4.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.4.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161178

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00146826

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów infrastruktury sportowej i towarzyszącej, zgodnej z założeniami ,,Programu budowy kompleksów sportowych Orlik 2024’’, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego SWZ, zwanego dalej „PFU”.
2. W zakres zamówienia wchodzi opracowanie kompletu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem kompletu wymaganych uzgodnień oraz wybudowanie na ich podstawie kompleksu sportowego, w którego skład będą wchodzić:
a) Boisko piłkarskie o wymiarach pola gry 32,0 x 19,0 m i nawierzchni z trawy syntetycznej,
b) Boisko wielofunkcyjne o wymiarach pola gry 32,0 x 19,0 i nawierzchni poliuretanowej,
c) Zaplecze sanitarno – szatniowe,
d) Oświetlenie boisk i terenu wokół boisk,
e) Zagospodarowanie terenu, w szczególności dojście do boisk i budynku sanitarno – szatniowego, stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci.
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy:
a) wykonać niezbędną inwentaryzację istniejących warunków technicznych w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót;
b) sporządzić dokumentację projektową w zakresie niezbędnym do pozyskania pozwolenia na budowę,
c) wykonać roboty budowlane wymienione i opisane w PFU zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
d) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nowopowstałych obiektów.

UWAGA!

1) Zamawiający informuje, że w miejscu planowanej budowy kompleksu sportowego znajduje się siłownia terenowa, którą należy przenieść w miejsce, które zostanie uwzględnione w Projekcie Zagospodarowania Terenu.
2) Działka o numerze ewidencyjnym 105/16 AM -1 , na której będzie prowadzona inwestycja, jest objęta obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, uchwalonym uchwałą nr XXIII/238/16 z dnia 28 grudnia 2016r.
3) Zaprojektowane oraz wbudowane w ramach przedmiotowego zamówienia nawierzchnie boisk muszą spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w PFU. Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych, musi przedstawić Zamawiającemu, wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów w zakresie parametrów nawierzchni oraz podbudowy systemowej dla boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni systemowej, które zostały ujęte w PFU.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz PFU stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów infrastruktury sportowej i towarzyszącej, zgodnej z założeniami ,,Programu budowy kompleksów sportowych Orlik 2024’’, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego SWZ, zwanego dalej „PFU”.
2. W zakres zamówienia wchodzi opracowanie kompletu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem kompletu wymaganych uzgodnień oraz wybudowanie na ich podstawie kompleksu sportowego, w którego skład będą wchodzić:
a) Boisko piłkarskie o wymiarach pola gry 32,0 x 19,0 m i nawierzchni z trawy syntetycznej,
b) Boisko wielofunkcyjne o wymiarach pola gry 32,0 x 19,0 i nawierzchni poliuretanowej,
c) Zaplecze sanitarno – szatniowe,
d) Oświetlenie boisk i terenu wokół boisk,
e) Zagospodarowanie terenu, w szczególności dojście do boisk i budynku sanitarno – szatniowego, stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci.
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy:
a) wykonać niezbędną inwentaryzację istniejących warunków technicznych w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót;
b) sporządzić dokumentację projektową w zakresie niezbędnym do pozyskania pozwolenia na budowę,
c) wykonać roboty budowlane wymienione i opisane w PFU zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
d) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nowopowstałych obiektów.

UWAGA!

1) Zamawiający informuje, że w miejscu planowanej budowy kompleksu sportowego znajduje się siłownia terenowa, którą należy przenieść w miejsce, które zostanie uwzględnione w Projekcie Zagospodarowania Terenu.
2) Działka o numerze ewidencyjnym 105/16 AM -1 , na której będzie prowadzona inwestycja, jest objęta obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, uchwalonym uchwałą nr XXIII/238/16 z dnia 28 grudnia 2016r.
3) Zaprojektowane oraz wbudowane w ramach przedmiotowego zamówienia nawierzchnie boisk muszą spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w PFU. Wykonawca przed podpisaniem umowy, musi przedstawić Zamawiającemu, wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów w zakresie parametrów nawierzchni oraz podbudowy systemowej dla boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni systemowej, które zostały ujęte w PFU.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz PFU stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-03-31 11:15

Po zmianie:
2025-04-03 11:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-03-31 11:30

Po zmianie:
2025-04-03 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-04-29

Po zmianie:
2025-05-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.