eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn"ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI WISŁAWKA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU NA KANCELARIĘ LEŚNICTWA Z ZAPLECZEM SOCJALNYM ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI WISŁAWKA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU NA KANCELARIĘ LEŚNICTWA Z ZAPLECZEM SOCJALNYM ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krotoszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250027755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiewiórowskiego 70

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 725 32 68

1.5.8.) Numer faksu: +48 62 725 34 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krotoszyn@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krotoszyn.poznan.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI WISŁAWKA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU NA KANCELARIĘ LEŚNICTWA Z ZAPLECZEM SOCJALNYM ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f777c07-e5fe-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296375,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku leśniczówki wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na kancelarię leśnictwa z zapleczem socjalnym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w sposób określony w umowie i projekcie budowlanym wraz z załącznikami do nich.
Obiekt jest wolnostojący, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony.
Dach główny części istniejącej symetryczny dwuspadowy o kącie nachylenia połaci 48° z lukarnami przekrytymi dachami o takich samych parametrach, połacie pokryte dachówką ceramiczną.
Budynek w stanie projektowanym założony będzie na prostokątnym rzucie. Projektowana rozbudowa od strony zachodniej założona będzie na planie prostokąta, parterowa, przekryta stropodachem płaskim o kącie nachylenia 2%, wykończonym płytkami ceramicznymi, użytkowanym jako taras dostępny z poddasza – części mieszkalnej budynku.
Projektuje się zmianę sposobu użytkowania części budynku na kancelarię leśnictwa z pomieszczeniami towarzyszącymi, umożliwiającymi samodzielne funkcjonowanie kancelarii.
Projektuje się również przebudowę w części istniejącej budynku – wyburzenia ścian działowych, zmiany układu otworów okiennych i drzwiowych, prace remontowe i wykończeniowe.
Projektowane główne wejście do budynku (do kancelarii leśnictwa) od strony południowej, wejścia do części mieszkalnej od strony południowej (główne) oraz od strony północnej (dodatkowe). Obiekt wyposażony jest w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej oraz elektryczną. Projektuje się odprowadzenie ścieków bytowych z projektowanych przyborów sanitarnych za pośrednictwem istniejącej w budynku instalacji ks do istn. przydomowej oczyszczalni ścieków. Projektuje się również przebudowę i rozbudowę pozostałych istniejących instalacji z zasilaniem z dotychczasowych źródeł oraz wyposażenie budynku w instalację odgromową (szczegóły wg opisu branżowego instalacji elektrycznej).

DANE OGÓLNE – STAN PROJEKTOWANY:
kubatura – 841 m3
powierzchnia zabudowy – 141,92 m2
powierzchnia użytkowa – 158,17 m2
długość całkowita – 17,03 m
szerokość całkowita – 9,22 m
ilość kondygnacji nadziemnych – 2
wysokość budynku: w kalenicy – 8,62 m
w okapie – 3,98 m wys. części nowoprojektowanej - 3,62 m

Adres budynków: Gliśnica, gmina Odolanów
dz. nr 1272 obręb Gliśnica [0003],
j.e. Odolanów – obszar wiejski [301703_5]

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany „ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU NA KANCELARIĘ LEŚNICTWA Z ZAPLECZEM SOCJALNYM ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ /kat. I, XVI/” opracowany przez MTM PROJEKT Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Tomasz Musielak z/s w Miliczu wraz ze wszystkimi załącznikami oraz umowa.

UWAGA: W zakresie zaopatrzenia w energię i ciepło zamawiający określa, że przedmiotem zamówienia jest wyłącznie wariant projektowany, tym samym przedmiotem zamówienia nie jest wariant alternatywny wskazany w projekcie budowlanym.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót budowlanych oraz spełnienia wszystkich świadczeń wynikających z tej dokumentacji projektowej i umowy, które stanowią załączniki do SWZ.
Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie
w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384144,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384144,35 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.