eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › "ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI WISŁAWKA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU NA KANCELARIĘ LEŚNICTWA Z ZAPLECZEM SOCJALNYM ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117685 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI WISŁAWKA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU NA KANCELARIĘ LEŚNICTWA Z ZAPLECZEM SOCJALNYM ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krotoszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250027755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiewiórowskiego 70

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 725 32 68

1.5.8.) Numer faksu: +48 62 725 34 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krotoszyn@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krotoszyn.poznan.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI WISŁAWKA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU NA KANCELARIĘ LEŚNICTWA Z ZAPLECZEM SOCJALNYM ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f777c07-e5fe-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):a) W
postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 8.9.),
zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz
do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia opublikowanego w BZP lub numerem postępowania
wskazanym w SWZ. b) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą
poczty elektronicznej, email: krotoszyn@poznan.lasy.gov.pl .c) Dokumenty elektroniczne składane są
przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający
dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w lit b) adres
email.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415)..11. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w
języku polskim.12. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o wszelkiej
zmianie adresu poczty elektronicznej podanego w ofercie.13. Zamawiający nie przewiduje zebrania
wykonawców.14. Komunikacja z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu komunikacji
elektronicznej odbywa się na numery telefonów podane w SWZ. Komunikacja ustna dotyczy informacji
o których mowa w art. 61 ust. 2 PZP

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 28.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osóbfizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływutakichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochroniedanychosobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”)
Zamawiającyinformuje, iżadministratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo
Krotoszyn.Administrator wyznaczył InspektoraOchrony Danych Osobowych Pani Agnieszka Sikora,z
którym w sprawach dotyczących przetwarzaniadanych osobowych możnaskontaktować się za
pośrednictwem poczty elektronicznej podadresemiod@rodo.pl lub telefonicznie pod numerem + 48 605
236 634 .28.5. Dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z prowadzeniemniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego
rozstrzygnięciem, jakrównież, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu
zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania
postępowania oudzielenie zamówienia i jego archiwizacji.28.10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje
dotyczącedanych osobowych nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany.28.11. Osoba, której
dotycząpozyskane w związku z prowadzeniem niniejszegopostępowania dane osobowe, ma prawo:1)
dostępudo swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym wsytuacji, gdy
wykonanieobowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłkuZamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego
postępowania oudzielenie zamówienia publicznego;2) do sprostowana swoich danych osobowych –
zgodnie z art. 16RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia
danych osobowych, októrym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z PZP oraz niemoże naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do
żądania od Zamawiającego – jakoadministratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesupublicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie
ogranicza przetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego;4)wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w
przypadku uznania, iżprzetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych
osobowych, w tym przepisyRODO.28.12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem
ustawowym określonymwprzepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.28.13. Osobie,
której dane osobowezostały pozyskane przez Zamawiającego w związku zprowadzeniem niniejszego
postępowania oudzielenie zamówienia publicznego nieprzysługuje:1) prawo do usunięcia danych
osobowych, o czymprzesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,2) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którymmowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec
przetwarzania danychosobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 296375,53 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku leśniczówki wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na kancelarię leśnictwa z zapleczem socjalnym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w sposób określony w umowie i projekcie budowlanym wraz z załącznikami do nich.
Obiekt jest wolnostojący, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony.
Dach główny części istniejącej symetryczny dwuspadowy o kącie nachylenia połaci 48° z lukarnami przekrytymi dachami o takich samych parametrach, połacie pokryte dachówką ceramiczną.
Budynek w stanie projektowanym założony będzie na prostokątnym rzucie. Projektowana rozbudowa od strony zachodniej założona będzie na planie prostokąta, parterowa, przekryta stropodachem płaskim o kącie nachylenia 2%, wykończonym płytkami ceramicznymi, użytkowanym jako taras dostępny z poddasza – części mieszkalnej budynku.
Projektuje się zmianę sposobu użytkowania części budynku na kancelarię leśnictwa z pomieszczeniami towarzyszącymi, umożliwiającymi samodzielne funkcjonowanie kancelarii.
Projektuje się również przebudowę w części istniejącej budynku – wyburzenia ścian działowych, zmiany układu otworów okiennych i drzwiowych, prace remontowe i wykończeniowe.
Projektowane główne wejście do budynku (do kancelarii leśnictwa) od strony południowej, wejścia do części mieszkalnej od strony południowej (główne) oraz od strony północnej (dodatkowe). Obiekt wyposażony jest w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej oraz elektryczną. Projektuje się odprowadzenie ścieków bytowych z projektowanych przyborów sanitarnych za pośrednictwem istniejącej w budynku instalacji ks do istn. przydomowej oczyszczalni ścieków. Projektuje się również przebudowę i rozbudowę pozostałych istniejących instalacji z zasilaniem z dotychczasowych źródeł oraz wyposażenie budynku w instalację odgromową (szczegóły wg opisu branżowego instalacji elektrycznej).

DANE OGÓLNE – STAN PROJEKTOWANY:
kubatura – 841 m3
powierzchnia zabudowy – 141,92 m2
powierzchnia użytkowa – 158,17 m2
długość całkowita – 17,03 m
szerokość całkowita – 9,22 m
ilość kondygnacji nadziemnych – 2
wysokość budynku: w kalenicy – 8,62 m
w okapie – 3,98 m wys. części nowoprojektowanej - 3,62 m

Adres budynków: Gliśnica, gmina Odolanów
dz. nr 1272 obręb Gliśnica [0003],
j.e. Odolanów – obszar wiejski [301703_5]

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany „ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU NA KANCELARIĘ LEŚNICTWA Z ZAPLECZEM SOCJALNYM ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ /kat. I, XVI/” opracowany przez MTM PROJEKT Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Tomasz Musielak z/s w Miliczu wraz ze wszystkimi załącznikami oraz umowa.

UWAGA: W zakresie zaopatrzenia w energię i ciepło zamawiający określa, że przedmiotem zamówienia jest wyłącznie wariant projektowany, tym samym przedmiotem zamówienia nie jest wariant alternatywny wskazany w projekcie budowlanym.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót budowlanych oraz spełnienia wszystkich świadczeń wynikających z tej dokumentacji projektowej i umowy, które stanowią załączniki do SWZ.
Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie
w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Gwarancja – waga kryterium 30%.
3) Doświadczenie osoby, skierowanej do realizacji zamówienia jako Kierownik budowy – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Doświadczenie osoby, skierowanej do realizacji zamówienia jako Kierownik budowy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku o wartości brutto minimum 220.000,00 zł . Przez wykonanie roboty rozumie się wykonanie jej na podstawie jednej umowy, nie dopuszcza się sumowania mniejszych umów.
b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
- co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia albo inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe jakie mają złożyć Wykonawcy wraz z ofertą:
1) W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 10 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe jakie mają złożyć Wykonawcy wraz z ofertą:
1) W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane - minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku o wartości brutto minimum 220.000,00 zł brutto - z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

3000

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-04 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-31

2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.