eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wawrzeńczyce"Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w okresie 03.03.2025 r. - 10.03.2025r."



Ogłoszenie z dnia 2025-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w okresie 03.03.2025 r. – 10.03.2025r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawrzeńczyce 57

1.5.2.) Miejscowość: Wawrzeńczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-125

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@igwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igwa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w okresie 03.03.2025 r. – 10.03.2025r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-199b57fe-3f3d-415c-89b9-d1c427979d06

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045844/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie dwóch linii komunikacyjnych na terenie gminy w ramach Rządowego Funduszu Przewozów Autobusowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udziela niniejszego zamówienia na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: ze względu na przedłużającą się procedurę udzielenia zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025” uniemożliwiającą rozpoczęcia świadczenia usługi od dnia 03.03.2025r. a jednocześnie realizowania usługi od wskazanego dnia z uwagi na dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Przewozów Autobusowych - konieczne jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki do czasu rozstrzygnięcia zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w okresie 03.03.2025 r. – 10.03.2025r. Zadanie zostanie zrealizowane dzięki współfinansowaniu ze środków Funduszu Rozwoju Przewozów Autobusowych o charakterze użyteczności publicznej, na podstawie umowy o dopłatę zawartej pomiędzy Gminą Igołomia-Wawrzeńczyce a Wojewodą Małopolskim.
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie regularnych usług transportowych, zgodnie z ustalonym z Zamawiającym rozkładem jazdy. Przedmiot zamówienia świadczony będzie na dwóch trasach, wchodzących w zakres dwóch części przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższym zapisem.
I część przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na linii T1: Złotniki - Żydów- Dobranowice- Złotniki:
1) Okres świadczenia usług od dnia 03.03.2025 r. do dnia 10.03.2025 r.;
2) Linia funkcjonująca od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach od około godziny 5:00 do 19:00 (szczegółowe godziny odjazdów do ustalenia z Zamawiającym (Operatorem), ilość kursów 6 dziennie).
3) Planowana liczba (częstotliwość) przejazdów na linii komunikacyjnej w okresie obowiązującym umową: 36.
4) Długość linii komunikacyjnej w obydwu kierunkach – 27,0 km
5) Liczba wzkm (od 03 marca do 10 marca 2025 r.) – ok. 972 wozokilometrów (dalej wzkm).
6) Lista przystanków komunikacyjnych na trasie linii: Złotniki OSP; Złotniki Krzyżówka; Złotniki dk79; Wawrzeńczyce Euro; Wawrzeńczyce Hektary Górne; Żydów Zbiornik Wodny; Żydów Sklep; Żydów-Stręgoborzyce; Stręgoborzyce OSP; Stręgoborzyce przez wieś; Rudno Górne sklep; Rudno Górne Vega skup; Dobranowice brzoza; Dobranowice OSP; Dobranowice Kościół; Dobranowice Poborowice; Dobranowice granica; Wawrzeńczyce Kolonia; Wawrzeńczyce Gmina; Wawrzeńczyce Wygon; Wawrzeńczyce pod dębem; Wawrzeńczyce koło łowieckie; Wawrzeńczyce Ścieszczany; Wawrzeńczyce Ośrodek Zdrowia; Złotniki OSP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 4500,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w okresie 03.03.2025 r. – 10.03.2025r. Zadanie zostanie zrealizowane dzięki współfinansowaniu ze środków Funduszu Rozwoju Przewozów Autobusowych o charakterze użyteczności publicznej, na podstawie umowy o dopłatę zawartej pomiędzy Gminą Igołomia-Wawrzeńczyce a Wojewodą Małopolskim.
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie regularnych usług transportowych, zgodnie z ustalonym z Zamawiającym rozkładem jazdy. Przedmiot zamówienia świadczony będzie na dwóch trasach, wchodzących w zakres dwóch części przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższym zapisem.
II część przedmiotu zamówienia obejmuje realizację zadania pn.: Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na linii T2: Odwiśle - Tropiszów- Pobiednik Mały- Odwiśle.
1) Przewidywany okres świadczenia usług od dnia 03.03.2025 r. do dnia 10.03.2025 r.;
2) Linia funkcjonująca od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach od około godziny 5:00 do 19:00 (szczegółowe godziny odjazdów do ustalenia z Zamawiającym (Operatorem), ilość kursów 6 dziennie).
3) Planowana liczba (częstotliwość) przejazdów na linii komunikacyjnej w okresie obowiązującym umową: 36
4) Długość linii komunikacyjnej w obydwu kierunkach – 21,5 km
5) Liczba wzkm (od 03 marca do 10 marca 2025 r.) – ok. 774 wozokilometrów (dalej wzkm).
6) Lista przystanków komunikacyjnych na trasie linii: Odwiśle świetlica wiejska; Odwiśle kapliczka-boisko; Odwiśle lasek; Igołomia Wiarusy; Igołomia Rynek; Igołomia Wygon; Tropiszów Zagórze I; Tropiszów Zagórze II; Tropiszów Szkoła; Tropiszów sklep; Tropiszów Las; Pobiednik Wielki I; Pobiednik Wielki II; Pobiednik Wielki zbiornik; Pobiednik Mały WTZ; Pobiednik Mały krzyżowka; Pobiednik Mały tablica; Pobiednik Mały OSP; Koźlica Dom Ludowy; Koźlica Sklep; Igołomia- Koźlica Igołomska; Igołomia Kościół- krzyżówka; Igołomia Rynek; Igołomia Antex; Odwiśle lasek; Odwiśle kapliczka-boisko; Odwiśle świetlica wiejska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 3583,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ BUS Okrajek Dariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821702137

7.3.4) Miejscowość: Wola Gruszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-107

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4723,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-03 do 2025-03-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ BUS Okrajek Dariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821702137

7.3.4) Miejscowość: Wola Gruszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-107

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4172,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-03 do 2025-03-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.