Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094918/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa zestawu gadżetów promocyjnych w ramach promocji projektu pn.: „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447242311
1.5.8.) Numer faksu: 447244359
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=2171671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa zestawu gadżetów promocyjnych w ramach promocji projektu pn.: „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ef879ed-a381-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061182/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie materiałów informacyjno-promocyjnych projektu oraz realizacji poszczególnych przedsięwzięć
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII: wzmocnienie spójności społecznej i gospodarczej oraz podniesienie jakości środowiska naturalnego w Tomaszowie Mazowieckim” finansowanego w ramach Programu „Rozwój Lokalny” ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014 -2021.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094918/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.11.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131938,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa zestawu gadżetów promocyjnych w ramach promocji projektu pn.: „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII: wzmocnienie spójności społecznej i gospodarczej oraz podniesienie jakości środowiska naturalnego w Tomaszowie Mazowieckim” finansowanego w ramach Programu „Rozwój Lokalny” ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014 -2021.
2. W zakres zamówienia wchodzi następujący asortyment:
1) Koszulki typu T-shirt bawełniane 400 szt.
2) Zestaw narzędzi rowerowych – 300 kpl
3) Powerbank solarny – 200 szt.
4) EKO KREDKI – 1000 kpl
5) EKO USB - 300 szt.
6) Kijki trekkingowe+smart band – 300 kpl
7) EKO Ołówki – 1000 szt.
8) Parasolki – 500 szt.
9) Ledowe lampki rowerowe LED – 1000 szt.
10) EKO torby – 300 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18930000-7 - Worki i torby
30192130-1 - Ołówki
30237132-3 - Interfejs USB
31158000-8 - Ładowarki
34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów
37411130-2 - Kijki narciarskie
37822100-7 - Kredki
39295200-8 - Parasole
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W imieniu Zamawiającego jakim jest Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki mając na względzie art. 255 pkt 7 w zw. z art. 263 i 260 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przekazuję informację o unieważnieniu postępowaniaZamawiający w dniu 5-04-2022 r. dokonał wyboru oferty Wykonawcy:
PPHU "LIR" ELŻBIETA ZAJET
al. Grunwaldzka, nr 2
82- 300 Elbląg
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia uchylił się od zawarcia umowy.
Stosowne pismo w powyższej kwestii wykonawca wybrany przesłał do zamawiającego w dniu 9.05.2022 r.
Jak stanowi przepis art. 255 pkt 7 pzp – zamawiający unieważnia postępowania, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Zgodnie natomiast z art. 263 pzp - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
We wskazanym przepisie ustawodawca przewidział uprawnienie zamawiającego do wyboru jednej z dwóch alternatywnych możliwości działania, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Przepis zawiera zatem w swojej treści dwie niezależne przesłanki umożliwiające zamawiającemu dokonanie tzw. „zastępczego wyboru oferty najkorzystniejszej”.
Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177765,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Utrzymanie i zapewnienie ciągłości działania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Oświatą Gminy-Miasto Tomaszów Mazowiecki z zachowaniem usług asysty technicznej
- Usługi transportowo - sprzętowe w 2026 roku dotyczące zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy - Miasto Tomaszów Mazowiecki
- Dostawa zamiatarki
- Usługi kominiarskie w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim.
- Dostawa i zakup różnego sprzętu na potrzeby Ochrony Ludność i Obrony Cywilnej (OLiOC) w ramach zadania: "Zakup sprzętu na obronę cywilną i ochronę ludności". ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA 11 CZĘŚCI
- Dostawa paliw płynnych w ciągu roku 2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla GZGK Żyraków
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie" - postępowanie 3
- Dostawa urządzenia do ładowania piasku, worków, geowłókniny i folii hydroizolacyjnej
- Dostawa środków czystości i artykułów higienicznych do SP ZOZ w Krasnymstawie
- Sukcesywna dostawa chemii gospodarczej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Sukcesywna dostawa środków czystości
więcej: Koszulki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





