Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00076844/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
- 2022/BZP 00076844/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07 (po zmianach)
- 2022/BZP 00076884/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji klimatyzacji VRF w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. –etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji klimatyzacji VRF w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. –etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0174fcc-9a07-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032762/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Sikorskiego 4 w Gorzowie Wlkp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076844/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.2022.JB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 984599,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
1) wykonanie robót budowlanych objętych załączoną dokumentacją projektową wielobranżową w zakresie realizacji kompletnego systemu VRF_1, VRF_2, VRF_3, VRF_5 – stanowiących II etap zadania inwestycyjnego (zakup, dostawa i montaż) z wyłączeniem wykonanych robót (system VRF-4), określonych załączoną dokumentacją powykonawczą;
Zamawiający wymaga, aby urządzenia klimatyzacyjne wchodzące w skład etapu II były kompatybilne (tożsame) z urządzeniami etapu I – zgodnie z dokumentacją powykonawczą.
2) demontaż istniejących urządzeń klimatyzacyjnych w pomieszczeniach objętych etapem II, określonych w załączniku nr 1 – Zamawiający wskaże miejsce przechowania zdemontowanych urządzeń (bez ich ponownego montażu). Wykonawca zobowiązany jest do naprawy, szpachlowania i malowania miejsc (ścian), na których zamontowane były urządzenia.
3) zapewnienie konserwacji (przeglądów) urządzeń w okresie gwarancyjnym
(36 miesięcy) – zgodnie z wymaganiami Producenta /Gwaranta – II etapu.
4) wykonanie i montaż krat pomostowych pod jednostki zewnętrzne montowane na dachu budynku, zgodnie z rysunkiem S.07 branży sanitarnej.
5) wykonanie robót budowlanych określonych dokumentacja projektową „Modernizacja rozdzielnicy elektrycznej RGnn i TEO” z 30 lipca 2021r. – z wyłączeniem wykonanych robót określonych załączoną dokumentacją powykonawczą, wraz z wystąpieniem i uzyskaniem przez Wykonawcę w ENEA zwiększenia mocy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774408,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPAL HOUSE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721287947
7.3.3) Ulica: ul. Stawna 26
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774408,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup używanego pojazdu osobowego na potrzeby Działu Wywozu Odpadów.
- Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 tony z zabudową kontenerową i windą załadunkową.
- "Modernizacja budynku wraz z terenem przyległym PM27".
- Dostawa samochodu w ramach najmu długoterminowego na potrzeby WSzW w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
- Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta.
- "Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, tabletów, kamer, projektora przenośnego, podłogi interaktywnej multimedialnej, switchy zarządzalnych"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych
- Remont poradni dermatologicznej i remont schodów wejściowych wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych w przychodni ZLO przy ul. Saskiej 61 oraz opracownie aktualizacji dokumentacji projektowej.
- "Przebudowa Placu Wolności w Nowogardzie wraz z instytucjami kultury i infrastrukturą turystyczną" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.