Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00186746/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych w zakresie części 12 (produkty spożywcze bar) części 16 (napoje bezalkoholowe).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bjodlowska@halastulecia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://halastulecia.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi w zakresie organziacji kongresów, konferencji, targów.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych w zakresie części 12 (produkty spożywcze bar) części 16 (napoje bezalkoholowe).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae68fd30-d4e8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 ust. 2 ustawy PZP stanowi: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5,
a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W postępowaniach, prowadzonych uprzednio w trybie podstawowym (dwukrotnie) tj.: znak postępowania: ZP/TP/7/DSiPW/2021 oraz
w postępowaniu znak postępowania: ZP/TP/HL/AS/2022 - nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione. W związku z wypełnieniem ustawowych przesłanek dla trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie ww. artykułu udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami ustawy PZP.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/1/HL/AS-6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 677083,43 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45241,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów spożywczych w zakresie części 12 (produkty spożywcze bar. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumencie:SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOT. ZAMÓWIENIA, stanowiącym Załącznik Nr 1 do zaproszenia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w PROJEKTOWANYCH POSTANOWIENIACH zw. umową, stanowiące Załącznik Nr 3 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 23760,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów spożywczych w zakresie części 16 (napoje bezalkoholowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumencie: SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOT. ZAMÓWIENIA, stanowiącym Załącznik Nr 1 do zaproszenia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w PROJEKTOWANYCH POSTANOWIENIACH zw. umową, stanowiące Załącznik Nr 3 do Zaproszenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 21481,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35967,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35967,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35967,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORECA PLUS s.c. Łach Mariusz, Zielazny Mariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961532363
7.3.3) Ulica: Giełdowa 12
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-438
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35967,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28853,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28853,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28853,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORECA PLUS s.c. Łach mariusz, Zielazny Mariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961532363
7.3.3) Ulica: Giełdowa 12
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-438
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28853,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 23 im. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego we Wrocławiu
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)
- Remont drogi S8 odc. węzeł Oleśnica Zachód - węzeł Oleśnica Północ od km 51+685 do km 52+550
- Dostawa Analizatora toksykologicznego wraz z pakietem testów dla Kliniki Medycyny Ratunkowej
- REMONT NAWIERZCHNI DOJŚĆ I DOJAZDÓW DO KLATEK PRZY UL. WIDNEJ 1, 3, 5 WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIAŁEK NR 5/51, 5/22 AR_1 OBRĘB GAJ
- Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH MIĘSA I WĘDLIN
- Dostawy artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie w okresie od 01 lipca do 31 grudnia 2025r.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.