Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00113771/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigu osobowego na dźwig hydrauliczny przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piekarach Śląskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teodora Trautmana 4
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-946
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 322879263
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps-piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://biuletyn.abip.pl/dps_trautmana/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.biuletyn.abip.pl/dps_trautmana/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dźwigu osobowego na dźwig hydrauliczny przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piekarach Śląskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c1f2201-e472-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006393/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana dźwigu osobowego na dźwig hydrauliczny przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piekarach Śląskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS/ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 302405 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego dźwigu na dźwig przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piekarach Śląskich.
2. Zakres prac wymaganych od Wykonawcy obejmuje:
• demontaż istniejącego dźwigu wraz z utylizacją zdemontowanych elementów
• naprawę tynków w szybie i maszynowni z demontażem i utylizacją elementów rozbiórkowych
• wykonanie posadzki przeciwpoślizgowej w maszynowni
• osadzenie kratki wentylacyjnej w szybie i maszynowni
• montaż drzwi wejściowych i progu olejowego w maszynowni
• drzwi techniczne do maszynowni malowane proszkowe 9000 x 2000 wyposażone w zamek ucieczkowy
• pogłębienie podszybia do głębokości 1300 mm z izolacją i malowaniem farbą olejoodporną
• malowanie szybu i maszynowni
• wykonanie instalacji oświetlenia dźwigu i maszynowni (oświetlenie maszynowni min. 200lx)
• wykonanie zasilania maszynowni dla dźwigu 5x16mm2 Cu – 3 fazowe
• zabezpieczenie o mocy 18 kW; 63 A
• zasilanie 1 – fazowe 3x2,5 mm2; 16 A
• wykonanie otworów technicznych do szybu 2 x ø 150 (przewód hydrauliczny i elektryczny)
• zainstalowanie belki montażowej (dwuteownik 180) w nadszybiu
• montaż nowego dźwigu w istniejącym szybie
• obróbki wnęk drzwi przystankowych z naprawą tynków i przemalowaniem
• rozruch dźwigu i wykonanie pomiarów
• wykonanie prób dynamicznych i statycznych
• certyfikacja przez jednostkę notyfikowaną UDT
• odbiór inwestorski.
3. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, która obejmuje:
1) projekt budowlany wraz z rysunkami
2) przedmiar robót
3) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296676,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296676,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296676,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA PAWEŁ RAFALIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591477682
7.3.3) Ulica: KALINOWA 86
7.3.4) Miejscowość: OSTRÓW MAZOWIECKA
7.3.5) Kod pocztowy: 07-304
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296676 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-29INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania: "Postindustrialne centrum dziedzictwa w Piekarach Śląskich - Etap 1 i Etap 2"
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Piekarach Śląskich w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 11 w Piekarach Śląskich na rok 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 4 im. Jana Brzechwy w Piekarach Śląskich domówienie na rok 2025.
- Zagospodarowanie i transport odpadów popiołu z gospodarstw domowych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Piekary Śląskie w 2026 r.
- Przebudowa i doposażenie placów zabaw w Żłobku Miejskim w Piekarach Śląskich - Przebudowa i doposażenie placu zabaw zlokalizowanego przy Filii Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich ul. Bytomska 81
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





