Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00223220/01 - Wynik z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
8/TP/I/23 WDROŻENIE OPROGRAMOWANIA PODNOSZĄCEGO POZIOM CYBERBEZPIECZEŃSTWA W SZPITALU MIEJSKIM W ZABRZU
SP. Z O.O
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241127857
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalzabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
8/TP/I/23 WDROŻENIE OPROGRAMOWANIA PODNOSZĄCEGO POZIOM CYBERBEZPIECZEŃSTWA W SZPITALU MIEJSKIM W ZABRZU
SP. Z O.O
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-118aadc7-cf8e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w części I pkt 2 SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje znajdują się w części I pkt 22 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje znajdują się w części I pkt 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8/TP/I/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
4.1.1. dostawa wraz z wdrożeniem w infrastrukturze teleinformatycznej Spółki systemów Firewall pozwalających analizować przesyłane pakiety pod względem ich treści oraz systemu kopii zapasowych wszystkich systemów służących udzielaniu świadczeń opieki zdrowotnej u Zamawiającego zgodnie z zarządzeniem nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20.05.2022r i zarządzeniem Nr 8/2023/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 16 stycznia 2023 r. Szczegółowy opis zawartym został w Części III SWZ;
4.1.2. przeprowadzenie szkoleń dla 2 pracowników Spółki, osoby te wskazane zostały przez Zamawiającego w § 2 pkt.2.2 wzoru umowy;
4.1.3. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej obejmującej całość wdrożonej infrastruktury i oprogramowania;
4.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
4.3. Zamówienie jest finansowane ze środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców w ramach umowy nr 126/212018/BEZP/AKT oraz zgodnie
z zarządzeniem nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20.05.2022r i zarządzeniem Nr 8/2023/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 16 stycznia 2023 r
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48821000-9 - Serwery sieciowe
48480000-6 - Pakiety oprogramowania dla sprzedaży, marketingu i wywiadu gospodarczego
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
Kryteriami oceny ofert są: Cena 100% Razem 100%
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów
W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium „cena”
(z uwzględnieniem wagi) =
najniższa oferowana cena brutto
------------------------------------ x 100 pkt x 100%
cena badanej oferty brutto
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów
uzyskanych w ww. kryteriów.
Maksymalna ilość punktów – 100, gdzie 1 pkt = 1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących:8.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
8.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
8.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
8.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej.
8.2. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
8.3. Zamówienie może zostać udzielone wykonawcy, który:
8.3.1. nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (punkt 7 SWZ);
8.3.2. złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
8.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
8.5. W przypadku, o którym mowa w ust. 8.5, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.6. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
8.7. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8.8. Jeżeli w wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. Wykonawca dołącza do oferty:
9.1.1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w części I w punktach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
9.2. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej z elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
9.3. Oświadczenie składają odrębnie:
9.3.1. wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
9.3.2. podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
9.3.3. podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (jeżeli zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Wykonawca dołącza do oferty:
9.1.1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w części I w punktach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
9.2. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej z elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
9.3. Oświadczenie składają odrębnie:
9.3.1. wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
9.3.2. podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
9.3.3. podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (jeżeli zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
5.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy:5.1.1. Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ stwierdzającego, że wszystkie wymienione w Szczegółowym formularzu ofertowo cenowym produkty spełniają normy, są zgodne z OPZ, przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce.
5.1.2. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumenty potwierdzające, że zaoferowany produkt spełnia postawione przez Zamawiającego warunki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
5.1.3. W przypadku niezłożenia środków dowodowych lub złożenia środków zawierających braki, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W przypadku niezłożenia środków dowodowych lub złożenia środków zawierających braki, Zamawiający wezwieWykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
8.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.8.5. W przypadku, o którym mowa w ust. 8.5, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.6. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
8.7. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8.8. Jeżeli w wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy opis dotyczący rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków został opisany w części IV SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-07 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-06
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa cewników do koherentnej tomografii optycznej
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO REALIZOWNA AMBULANSAMI TYPU P Z RATOWNIKIEM MEDYCZNYM
- ZBO 2023 - IX Edycja "Zabrze dla dzieci - Budowa parku linowego dla dzieci w wieku od 3 lat do 12 lat w parku im. Powstańców Śląskich przy ul. Czołgistów" W formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Sukcesywne dostawy paliw do pojazdów i urządzeń na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w latach 2023-2024".
- Usługa zdalnego monitoringu infrastruktury AMMS, migracje baz danych, zakup licencji baz danych wraz z administracją bazami Oracle
- "Edukacyjny plac zabaw w Mikulczycach przy ul. Solskiego"
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach Programu Cyfrowa Gmina
- Przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "JESTEM FACHOWCEM - MOGĘ WIĘCEJ!" w zakresie doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego
- Dostawa sprzętu oświetleniowego i multimedialnego w ramach realizacji projektu Teatr Muzyczny XXI wieku - nowocześnie klasyczny
- Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania programami studiów
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz projektorów multimedialnych dla jednostek organizacyjnych Wydziału EEEIA Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach Projektu "Cyfrowa Gmina"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.