Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00112357/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230480619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwówecka 18
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 64 53 318
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.sztando@kpswjg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpswjg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.kpswjg.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db0f283d-e304-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009246/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część nr 2 zamówienia jest finansowana w ramach projektu „KPSW – uczelnia bez barier” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach osi III Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 – Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112357/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAT-2151-6/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 291586 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 259386,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze w tym główne elementy to: 5 zestawów komputerów stacjonarnych, 1 szt notebooka, 4 szt urządzeń wielofunkcyjnych, 4 szt drukarek, 1 szt storage, 2 szt skanerów biurkowych, 1 szt TV Smart, 4 szt rzutników, 1 szt routera, 1 szt. przełącznika sieciowego oraz drobne akcesoria typu dyski, myszki, słuchawki oraz oprogramowanie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu Informacji Technicznej (załącznik nr 2 do SWZ część 1). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia do siedziby uczelni do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w dniach roboczych w godzinach 8.00-14.00 po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego minimum 1 dzień przed planowaną dostawą. W przypadkach, w których wymagany jest montaż wymagane jest ustalenie z Zamawiającym terminu montażu minimum 1 dzień przed rozpoczęciem prac.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30232110-8 - Drukarki laserowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
38652100-1 - Projektory
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 103859 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu „KPSW – uczelnia bez barier” . Dostawa obejmuje m. in. 3 szt. zestawów komputerowych, 3 szt. specjalistycznej klawiatury dla osób słabowidzących, 3 szt. powiększonych myszy komputerowych, 3 szt. klawiatury z przezroczystymi naklejkami brajlowskimi, 3 szt słuchawek ergonomicznych, 3 szt. kamer internetowych, 3 szt. monitorów brajlowskich, 1 szt. drukarki brajlowskiej, 1 szt. specjalistycznej myszy obsługiwanej ustami, 2 szt. kiosków internetowych dedykowanych dla osób niepełnosprawnych oraz oprogramowanie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu Informacji Technicznej (załącznik nr 2 do SWZ część 2 ). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia do siedziby uczelni do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w dniach roboczych w godzinach 8.00-14.00 po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego minimum 1 dzień przed planowaną dostawą. W przypadkach, w których wymagany jest montaż wymagane jest ustalenie z Zamawiającym terminu montażu minimum 1 dzień przed rozpoczęciem prac.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30232110-8 - Drukarki laserowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 155527 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126833,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138153,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126833,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO Sp. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611-02-03-374
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 20
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126833,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179239,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179239,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179239,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611-02-03-374
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 20
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179239,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Wrzeszczyn, EW Włodzice, EW Kraszewice, EW Olszna - zakup i wymiana wyłączników mocy SN w polach generatorów
- EW Złotniki - odtworzenie przelewu bocznego z kaskadą po przejściu fali powodziowej
- Przebudowa nawierzchni ulicy Wolności w Jeleniej Górze - Etap II
- Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetleniowych Miasta Jelenia Góra
- Remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych uszkodzonych podczas powodzi w 2024r. wraz z uporządkowaniem terenu
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów IT
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Urzędzie Miasta Sokołów Podlaski
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów IT
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.