Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00113787/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
- 2022/BZP 00130019/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
14/ZP/2022 Wykonanie usług introligatorskich – oprawy materiałów bibliotecznych dla Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego oraz bibliotek zakładowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
14/ZP/2022 Wykonanie usług introligatorskich – oprawy materiałów bibliotecznych dla Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego oraz bibliotek zakładowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6f95c34-b598-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113787/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1.1. Część nr 1 - Wykonanie usług introligatorskich – oprawy materiałów bibliotecznych dla Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego.Usługa introligatorska druków zwartych o różnych formatach, czasopism formatu A5, czasopism formatu A4, gazet formatu A3 i A2 w łącznej ilości 3300 woluminów. Szczegółowe wymagania w zakresie oprawy książek i czasopism określone są w załączniku nr 1 do SWZ. Dane w zakresie ilości opraw objętych niniejszym zamówieniem zawiera formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79971000-1 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 98008,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1.2. Część Nr 2 – Wykonanie usług introligatorskich – oprawy materiałów bibliotecznych dla bibliotek zakładowych Uniwersytetu ŁódzkiegoUsługa introligatorska obejmująca oprawę książek, czasopism, przycięcie teczek na czasopisma oraz wykonanie pudeł dla 11 bibliotek zakładowych. Szczegółowe wymagania w zakresie oprawy książek i czasopism określone są w załączniku nr 1 do SWZ. Dane w zakresie ilości opraw objętych niniejszym zamówieniem zawiera formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79971000-1 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 31341,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót budowlanych ramach zadania pn. Remont KPP w Sieradzu podlegający na wymianie pionów kanalizacji sanitarnej w budynku KPP w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2
- organizacja uroczystej kolacji dla uczest.konferencji "The 26th International Conference on Computer Methods in Mechanics" (26 Międzynarodowej Konferencji Metody Komputerowe w Mechanice CMM-2025)
- Dostawa stanowiska dydaktycznego do realizacji symulacji elektronicznych systemów tworzących układy napędu hybrydowego i elektrycznego w samochodach osobowych.
- Świadczenie usług cateringowych podczas cyklu spotkań edukacyjnych w ramach projektu pn. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0" w Województwie Łódzkim.
- Dostawa sprzętów medycznych do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Wymiana okien i parapetów oraz malowanie pomieszczeń w budynku PT KRUS w Zduńskiej Woli
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu oraz dostarczenie Zamawiającemu wykonanych materiałów.
- Konserwacja, naprawa, renowacja i archiwizacja ksiąg Urzędu Stanu Cywilnego oraz kopert dowodowych znajdujących się na stanie archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego Kościana.
- Wykonanie usług introligatorskich i poligraficznych (4 zadania)
- Wykonanie usług konserwacji i renowacji ksiąg stanu cywilnego z lat 1921-1945 dla Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich w Nowym Targu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.