Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00124397/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie stałej i kompleksowej obsługi prawnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310508690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakładowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arr@arrkonin.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-885651f1-f35c-4ade-ab8b-ac54ec356f751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
KOORDYNOWANIE OPRACOWAŃ I WDRAŻANIE REGIONALNYCH PROGRAMÓW RESTRUKTURYZACYJNYCH ORAZ TRANSFORMACYJNYCH; POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie stałej i kompleksowej obsługi prawnej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-885651f1-f35c-4ade-ab8b-ac54ec356f75
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124397
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ARR-K/24/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stałej i kompleksowej obsługi prawnej dla spółki prawa handlowego pod firmą Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, w tym w zakresie realizowanych projektów ze środków unijnych oraz pełnienia przez ARR funkcji Instytucji Pośredniczącej w systemie wdrażania Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, obejmującej w szczególności:
1) zapewnienie obsługi prawnej Zamawiającego w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i statutowej, w szczególności w tematyce związanej z funduszami i programami regionalnymi, krajowymi, unijnymi oraz o charakterze międzynarodowym, a także bieżących oraz przyszłych zadań i projektów realizowanych przez ARR,
2) przygotowywanie opinii lub informacji prawnych w zakresie zleconym przez Zamawiającego w języku polskim oraz w razie potrzeby w języku angielskim,
3) przygotowanie szablonów lub projektów umów, regulaminów, dokumentów korporacyjnych, wewnętrznych lub innych związanych z prowadzoną działalnością w zakresie wskazanym przez Zamawiającego,
4) przygotowywanie oraz weryfikowanie umów, regulaminów, dokumentów korporacyjnych, wewnętrznych lub innych w zakresie wskazanym przez Zamawiającego,
5) doradztwo prawne w zakresie prawa pracy i prawa ubezpieczeń społecznych,
6) opiniowanie wniosków o udzielenie informacji publicznej,
7) sprawdzanie lub przygotowywanie projektów zawiadomień organów ścigania o podejrzeniu popełnienia przestępstwa,
8) kompletne wsparcie merytoryczno-techniczne w zakresie prowadzonych postępowań w sprawach o udzielenie zamówień publicznych i zamówień niebędących zamówieniami publicznymi, w szczególności:
a) analiza sporządzonych rocznych planów zamówień Zamawiającego,
b) wsparcie we właściwym ustaleniu wartości szacunkowej zamówienia,
c) analiza przedmiotu zamówienia pod kątem wyboru optymalnego trybu udzielenia zamówienia,
d) przygotowanie ogłoszenia o zamówieniu, jasnego i precyzyjnego opisu przedmiotu zamówienia zgodnego z zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, Specyfikacji Warunków Zamówienia itp.,
e) ustalenie warunków udziału w postępowaniu, prawidłowy dobór kryteriów oceny ofert,
f) modyfikowanie Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz pomoc prawna w udzielaniu odpowiedzi na wpływające do Zamawiającego pytania,
g) przygotowywanie wzorów umów,
h) wsparcie w badaniu i ocenie ofert,
i) wsparcie w zakresie dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej, w tym dokonania wykluczenia wykonawców lub odrzucenia ofert,
j) wsparcie Zamawiającego/prowadzenie w imieniu Zamawiającego korespondencji z oferentami (np. wezwania do wyjaśnień i uzupełnień),
k) kontrola dokumentacji dotyczącej zamówień, w tym dokumentacji przetargowej w zakresie poprawności przeprowadzonego postępowania,
l) techniczna obsługa przetargu, w tym publikacja ogłoszenia o przetargu i innych dokumentów niezbędnych w przetargu, udział w negocjacjach z oferentami, obsługa Bazy Konkurencyjności/Platformy e-Zamówienia (w przypadku zastosowania procedury negocjacyjnej)
m) przygotowanie informacji dla Prezesa UZP o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub złożonych ofertach,
n) kompleksowa obsługa procedury odwoławczej/protestacyjnej (w zakresie środków ochrony prawnej),
o) wsparcie w planowaniu i szacowaniu wartości zamówień,
9) weryfikację lub przygotowywanie dokumentacji w zakresie realizacji projektów finansowych ze środków unijnych,
10) przygotowywanie opinii lub informacji prawnych, w tym m.in. w zakresie:
a) określania statusu wnioskodawców lub beneficjentów oraz powiązań pomiędzy podmiotami w świetle obowiązujących przepisów,
b) spełnienia przez wnioskodawców kryteriów oceny,
c) kwalifikowalności wydatków w ramach umowy o dofinansowanie,
d) rozpoczęcia inwestycji według przepisów dotyczących pomocy inwestycyjnej w ramach programów operacyjnych,
e) zagadnień związanych z wykonywaniem lub interpretacją umów o dofinansowanie z uwzględnieniem prawa krajowego i prawa unijnego,
f) przekształceń i zmian własnościowych beneficjentów w trakcie realizacji projektu,
g) konfliktów interesów w trakcie realizacji projektów,
h) wydłużania terminów realizacji projektów i okresu trwałości,
i) wpływu realizacji wskaźników na osiągnięcie celu projektu i zachowanie trwałości,
j) stosowania przepisów o pomocy publicznej,
k) realizacji projektów o dofinansowanie w formule partnerstwa.
11) weryfikację wniosków o dofinansowanie/projektów, w tym pod względem:
a) wytycznych dla wnioskodawców,
b) wzorów wniosków o dofinansowanie,
c) instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie,
d) instrukcji wykonawczych,
12) weryfikację lub przygotowanie dokumentacji (i ich aktualizacji) związanej w pełnieniem przez ARR funkcji Instytucji Pośredniczącej, m.in. umowy powierzenia zadań Instytucji Pośredniczącej przez Instytucję Zarządzającą, instrukcji wykonawczej, dokumentacji dot. wyboru ekspertów na potrzeby oceny projektów, analizy ryzyka nadużyć finansowych, zarządzeń/regulaminów wewnętrznych,
13) udział/nadzór prawny nad procedurą odwoławczą od oceny wniosków o dofinansowanie złożonych przez Wnioskodawców, w szczególności od oceny strategicznej (w ramach zadań Instytucji Pośredniczącej),
14) wsparcie Zamawiającego w prowadzonych kontrolach w ARR przez uprawnione do tego instytucje kontrolne i audytowe,
15) przygotowywanie lub weryfikację pod względem formalnoprawnym umów o dofinansowanie, aneksów do umów oraz dokumentów związanych z cesją wierzytelności umów o dofinansowanie,
16) nadzór prawny nad procedurą odwoławczą w zakresie negatywnej oceny formalnej i merytorycznej wniosków o dofinansowanie/pożyczkę,
17) wydawanie interpretacji prawnych związanych ze stosowaniem przez ARR przepisów prawa mających zastosowanie do wdrażanych osi priorytetowych,
18) doradztwo prawne w zakresie realizacji przez ARR zadań związanych z wdrażaniem i obsługą Instrumentów Finansowych,
19) wyjaśnianie wątpliwości podczas procesu przyjmowania zabezpieczeń,
20) opiniowanie występowania przesłanek do rozwiązania umów o dofinansowanie/umów pożyczek,
21) reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu restrukturyzacyjnym i upadłościowym,
22) występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym oraz egzekucyjnym,
23) uczestniczenie w prowadzonych rokowaniach/negocjacjach,
24) opiniowanie oraz zatwierdzanie pod względem formalnoprawnym, na żądanie Zamawiającego, dokumentacji w sprawach związanych z bieżącą działalnością oraz innych dokumentów,
25) opracowywanie i opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, zarządzeń oraz decyzji organów Spółki,
26) zapewnienie udziału prawnika/ów w spotkaniach oraz posiedzeniach organów Zamawiającego (np. Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie, spotkania Zarządu), w razie wykazania takiego zapotrzebowania przez Zamawiającego (min. 2 dni, a max. 3 dni w roku kalendarzowym),
27) zapewnienie, według zapotrzebowania zgłaszanego przez Zamawiającego, osobistych dyżurów prawnika/ów w siedzibie Zamawiającego, w wymiarze wskazanym przez Zamawiającego (min. 2 dni, a max. 4 dni w roku kalendarzowym, w godz. 9:00-15:00).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153504 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153504 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153504 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masiota i Wspólnicy spółka komandytowo-akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781423703
7.3.3) Ulica: Cicha
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-710
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MASIOTA I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
MASIOTA I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153504 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: "Stymulatory tkankowe", "Modelowanie ust"
- Dostawa sprzętu i akcesoriów do leczenia spastyczności z zastosowaniem pompy baclofenowej
- Dostawa nowego samochodu osobowego dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin i wyrobów wędliniarskich, mięsa drobiowego świeżego.
- Dostawa ambulansu transportowego z wyposażeniem
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Zakup usług doradztwa prawnego w zakresie realizacji zadań ustawowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w obszarze finansowania działalności badawczo - rozwojowej i innowacyjnej oraz innych zadań
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na dwie części:.
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.