Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00125959/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy termomodernizacji budynku V Liceum Ogólnokształcącego w Zielonej Górze ul. Zachodnia 63 w ramach zadania: „Termomodernizacja budynku V Liceum Ogólnokształcącego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 22
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-424
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.zielona-gora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zielona-gora.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-950e125e-bcd0-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy termomodernizacji budynku V Liceum Ogólnokształcącego w Zielonej Górze ul. Zachodnia 63 w ramach zadania: „Termomodernizacja budynku V Liceum Ogólnokształcącego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-950e125e-bcd0-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092340/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Nadzór inwestorski - Termomodernizacja obiektów oświatowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 11 REACT – EU wspiera Lubuskie, Działanie 11.1 .Efektywność energetyczna -REACT – EU. Zamawiający przewiduje możliwość finansowania przedmiotu zamówienia ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego .2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125959
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO-ZP.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 190000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy termomodernizacji budynku V Liceum Ogólnokształcącego w Zielonej Górze ul. Zachodnia 63 w ramach zadania: „Termomodernizacja budynku V Liceum Ogólnokształcącego”.
2. Przedmiot zamówienia.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie prowadzenia robót i ich odbioru oraz w okresie gwarancyjnym. Nadzorem będą objęte są roboty budowlane: branży konstrukcyjno - budowlanej i elektrycznej przy termomodernizacji budynku V Liceum Ogólnokształcącego w Zielonej Górze przy ul. Zachodniej 63.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.4 do SWZ oraz
w dokumentach, o których mowa w pkt 3.4. SWZ.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr I.7 do SWZ.
5. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów (materiałów, sprzętów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ. Wykonawca, który do wyceny oferty przyjmie rozwiązania (produkty) równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych rozwiązań, w tym sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą szczegółowy opis / wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego rozwiązania określi cechy pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego rozwiązania i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Uwaga: Niezłożenie takiego opisu/ wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ wraz z załącznikami do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, przez które rozumie się takie rozwiązania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych na poziomie nie gorszym niż określono to odpowiednio w ww. dokumentach, umożliwiającego uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą wskazanych w SWZ wraz z załącznikami rozwiązań technicznych. W przypadku odwołania się w SWZ wraz z załącznikami do konkretnych norm lub innych przepisów, które spełniać mają materiały, sprzęt, urządzenia i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm lub przepisów, o ile w dokumentach zamówienia nie wskazano inaczej.
7. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
8. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.).
9. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
10. Ze względu na charakter usługi, Zamawiający odstępuje od wskazania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 43.
12. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 9 ust. 1 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZAWEX Usługi Inwestorskie Wojciech Szafranek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970031937
7.3.3) Ulica: Zamenhofa 19/7
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-186
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 296 na odc. od skrzyżowania z DG nr 001874F do węzła A18 w km 38+658 - 38+743
- Usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia i funkcjonowania CUS
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1140F do połączenia z drogą wojewódzką nr 289 w Nowogrodzie Bobrzańskim
- Serwis pojazdów służbowych należących do Izby Administracji Skarbowej na terenie miasta Gorzów Wlkp. w okresie 24 miesięcy
- Modernizacja systemów w Inspektoratach ZUS podległych Oddziałowi w Zielonej Górze (4 części).
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Wielkiej Brytanii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego (...)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- Etap II - część 2
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla inwestycji w miejscowości Korabiewice na terenie działki 204, gm. Puszcza Mariańska
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ""Modernizacja oczyszczalni ścieków w Terespolu"
- Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych adaptacji pomieszczeń dla potrzeb pracowni angiografii hybrydowej - projekt nr PLUA.02.01-IP.01-0023/23
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.