eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: CZĘŚĆ DROGOWA zadania inwestycyjnego pn. "Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału ...



Ogłoszenie z dnia 2021-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: CZĘŚĆ DROGOWA zadania inwestycyjnego pn. "Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl , https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,342190,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: CZĘŚĆ DROGOWA zadania inwestycyjnego pn. "Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66085a69-d8d1-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003916/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU DLA ZADANIA PN. CZĘŚĆ DROGOWA zadania inwestycyjnego pn "Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału społecznego i aktywności społecznej dla mieszkańcówmodernizacj...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja realizowana z dofinasowaniem Projektu w ramach Osi Priorytetowej 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 - Umowa nr RPMP.11.02.00-12-0736/17-00-XVII/21/FE/21

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098620/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn.: CZĘŚĆ DROGOWA zadania inwestycyjnego pn. "Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału społecznego i aktywności społecznej dla mieszkańców - modernizacja Szkoły Podstawowej w Babicach wraz z salą gimnastyczną i boiskiem sportowym oraz zagospodarowaniem terenów przyległych
1.Zakres prac budowlanych obejmuje:
- Przebudowa ul. Różanej na odcinku od ul. Bzowej do ul. Starowiślnej (rejon skrzyżowania z ul. Tęczową) - oś A-B
- Przebudowa ul. Soleniec na odcinku od ul. Różanej do ul. Parkanowej - oś C-D
- Budowa kanalizacji deszczowej wraz z zabudową wpustów deszczowych
- Zabudowa wpustów deszczowych wraz z wpięciem do istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej
- Regulacja wysokościowa studni rewizyjnych (istniejących + nowoprojektowanych)
- Zabezpieczenie teletechniki
- Przebudowa gazociągu
- Zabezpieczenie słupa elektroenergetycznego
- Utwardzenie terenu
- Budowa miejsc postojowych
- Budowa chodnika
- Pobocza
- Wykonanie wyniesionego połączenia ul. Różanej z ul. Orzechową - na odcinku osi A-B jak również osi E-F
- Zabudowa elementów odwodnienia
- Przebudowa zjazdów indywidualnych i zjazdu publicznego
- Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - docelowa organizacja ruchu
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy opis robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego dostępny jest do pobrania na stronie internetowej Gminy Oświęcim www.bip.malopolska.pl w zakładce "Zamówienia publiczne - profil nabywcy":
https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,a,1949039,czesc-drogowa-zadania-inwestycyjnego-pn-nowa-przestrzen-dla-podnoszenia-kapitalu-spolecznego-i-aktyw.html
2. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy:
1) Udział w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy, na zasadach określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych.
2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie.
3) Pełnienie nadzoru Inwestorskiego w ramach zawartej umowy,
4) Monitorowanie inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
5) Organizacja, nadzór i koordynacja całego procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych i dostaw podczas realizacji przedsięwzięcia.
6) Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, wydanymi decyzjami administracyjnymi, zasadami sztuki i wiedzy inżynierskiej.
7) Kontrola jakościowa robót i materiałów budowlanych. Inspektor zatwierdza kartę materiałową. Karta jest elementem dokumentacji powykonawczej dostarczanej przez Wykonawcę Zamawiającemu.
8) Udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia.
9) W porozumieniu z kierownikami budowy rozstrzyga wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu lub rzeczoznawców.
10) W razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić Zamawiającego na straty - Inspektor Nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy i w porozumieniu z Zamawiającym podejmuje odpowiednie decyzje, które wpisuje do dziennika budowy wyznaczając termin ich wykonania, i zawiadamia o nich na piśmie Zamawiającego, wykonawcę robót budowlanych i autora projektu,
11) Sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub niemających wymaganych certyfikatów.
12) Sprawowanie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów.
13) Sprawdzanie poprawności wykonania i odbieranie robót ulegających zakryciu lub zanikających co zostaje potwierdzone wpisem do dziennika budowy.
14) Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanych w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót.
15) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
16) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad.
17) Organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad technicznych z udziałem kierownika budowy, przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiającego - na terenie placu budowy, sporządzenie protokołu z rady budowy.
18) Bieżące zgłaszanie projektantom zastrzeżeń i ewentualnych zmian.
19) Dokonywanie z projektantami stosownych uzgodnień.
20) Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających zamiennych i innych. Weryfikacja przedłożonych przez Wykonawcę robót rozliczeń robót i materiałów zamiennych.
21) Przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzających, co najmniej prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i zdrowia.
22) Wydawanie zgodnie z warunkami umowy Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy.
23) Żądanie od Wykonawcy robót, kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
24) Powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach wykonanych robót budowlanych oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia tych wad wraz z podaniem wymaganych terminów ich wykonania.
25) W czas swojej nieobecności, w czasie urlopów i zwolnień lekarskich, przekazanie na podstawie stosownego pełnomocnictwa, swoich obowiązków wskazanemu przez siebie zastępcy posiadającemu odpowiednie uprawnienia.
26) Zapewnienie dojazdu na budowę Inspektorów Nadzoru poszczególnych branż i pozostałych swoich przedstawicieli we własnym zakresie.
27) Udział w przeglądach usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi.
28) Kontrola stanu zatrudnienia podwykonawców i rozliczeń Wykonawcy z nimi.
29) Zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej w zakresie jej kompletności zgodności z obowiązującymi przepisami i wymogami Zamawiającego określonymi w umowie. Inspektor zatwierdza dokumentację na pierwszej stronie każdego egzemplarza.
30) Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji.
31) Uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym (ostatecznym zadania).
32) Występowanie w imieniu Inwestora przed organami administracji publicznej w sprawach wynikających z realizacji inwestycji (w granicach udzielonego pełnomocnictwa).
33) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcom prac budowlanych, placu budowy i uczestnictwo w przekazaniu.
34) Sprawdzanie wykonanych przez Wykonawcę kalkulacji ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych nie przewidzianych w umowie, sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla robót dodatkowych.
35) Kontrola prawidłowości wystawienia faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z harmonogramem i umowami zawartymi z wykonawcą robót budowlanych, kwalifikowanie faktur do zapłaty.
36) Przygotowanie informacji dla Wydziału Finansowego Zamawiającego niezbędnych do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT/ i/lub podwyższenia wartości środków trwałych.
37) Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawców robót budowlanych oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy.
38) Rozpatrywanie ewentualnych roszczeń wykonawców robót budowlanych i przedstawiania stanowiska w odniesieniu do nich Zamawiającemu.
39) Rozliczanie umowy o roboty budowlane i usługi w przypadku ich wypowiedzenia.
40) W przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji umowy, wsparcie Zamawiającego poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz stanowiska Wykonawcy robót co do przedmiotu sporu.
41) Sporządzanie protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych.
42) Organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad technicznych z udziałem kierownika budowy, przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiającego - na terenie placu budowy.
43) Sporządzanie w formie pisemnej protokołów z technicznych narad roboczych oraz przekazywania uczestnikom narady protokołów w formie elektronicznej ( e-mailem) w terminie 3-ch dni roboczych od dnia narady.
44) Wykonanie wszelkich innych czynności niewymienionych w niniejszej umowie o pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru budowlanego, które będą konieczne do prawidłowej realizacji zadania
Uwagi dodatkowe -
1) Inwestycja realizowana z dofinasowaniem Projektu w ramach Osi Priorytetowej 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 - Umowa nr RPMP.11.02.00-12-0736/17-00-XVII/21/FE/21
2) Wykonawca(Inspektor Nadzoru) zapewni nadzór osoby uprawnionej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (drogi min. klasy L) lub inne równoważne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
3) Przed podpisaniem umowy Wykonawca (Inspektor Nadzoru) przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające że osoba ... pkt 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24292,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352512599

7.3.3) Ulica: 1 Maja 83

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-706

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.