Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00112442/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
- 2025/BZP 00123669/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-27
- 2025/BZP 00124666/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340057695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Karola Chodkiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-064
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ukw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ukw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-371e6d1e-39fd-4142-a85e-8fed5365ef0d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038170/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UKW/DZP-280-D-10/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SWZ (Formularz przedmiotowo-cenowy) oraz w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści SWZ „przedmiotem zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39514000-8 - Bielizna toaletowa i kuchenna
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
18424000-7 - Rękawice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169361,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189956,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189956,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DABEX-Bydgoszcz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532495047
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189956,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Awaryjne remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Bydgoszczy w 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 189 w m. Sypniewo
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy trybuny południowej stadionu miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy
- Zakup wraz z dostawą systemu serwerowego dla Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy (ROM-4)
- Nadzór, konserwacje i naprawy wind i platform w obiektach UKW w okresie od 01.02.2026 - 31.01.2027
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów sanitarno - higienicznych z papieru na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
- Zakup i dostawa worków foliowych oraz nakładek do mopa
- JEDNORAZOWA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2026r. Znak sprawy 30/2025
- Dostawa środków czystości, gąbek, mopów, ścierek, papierów i ręczników, opakowań jednorazowych i gastronomicznych, worków oraz materiałów dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych, higienicznych i środków czystości dla jednostek Gminy Kielce w 2026 roku z podziałem na cztery części
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





