Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075250/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
- 2021/BZP 00082070/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-098/2021 Dostawa, montaż i uruchomienie zestawów komputerowych dla Katedry Inteligencji Obliczeniowej Politechniki Wrocławskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.kulazynska@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; https://przetargi.pwr.edu.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-098/2021 Dostawa, montaż i uruchomienie zestawów komputerowych dla Katedry Inteligencji Obliczeniowej Politechniki Wrocławskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a21cf8c-c834-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002529/76/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 SPRZĘT KOMPUTEROWY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
przedmiot zamówienia został dofinansowany z projektu: POIR.04.02.00-00C002/19 z dnia 25 marca 2020 r„CLARIN-Wspólne zasoby językowe i infrastruktura technologiczna.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075250/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-098/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Eksploatacji Systemów Technicznych Politechniki Wrocławskiej – zadania: Dostawa, montaż i uruchomienie zestawów komputerowych dla Katedry Inteligencji Obliczeniowej Politechniki Wrocławskiej
Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia został dofinansowany z projektu: POIR.04.02.00-00C002/19 z dnia 25 marca 2020 r„CLARIN-Wspólne zasoby językowe i infrastruktura technologiczna.”
2. Na przedmiot zamówienia składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji, o którym mowa we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 2 do SWZ. Zamówienie podstawowe (gwarantowane) obejmuje dostawę 3 sztuk zestawów komputerowych nr 1, a zamówienie objęte prawem opcji zakłada dostawę zestawów komputerowych nr 2, na zasadach przewidzianych w § 3 umowy.
3. Wszystkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy w tym dostawa, ubezpieczenie, ryzyko i uruchomienie ponosi Wykonawca.
4. Zamawiający będzie realizował przedmiot umowy w ramach zamówienia gwarantowanego (podstawowego), jednocześnie przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamówienie objęte prawem opcji zakłada dostawę zestawów komputerowych nr 2, określonych w OPZ.
5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Decyzję co do możliwości skorzystania z „prawa opcji” Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
6. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i złożenia zamówienia wykraczającego poza zamówienie podstawowe (gwarantowane) w terminie do 2 dni od podpisania umowy.
7. W przypadku skorzystania z prawa opcji warunki realizacji zamówienia, objętego prawem opcji, są takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego (gwarantowanego), w szczególności dotyczy to zobowiązań Wykonawcy w zakresie terminu dostawy i udzielonej gwarancji.
8. Kod CPV: 30214000-2 Stacje robocze
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – OPZ.
10. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141142,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165898,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141142,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141723924
7.3.4) Miejscowość: RADOM
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa sytemu bezpieczeństwa typu Sandbox wraz z wdrożeniem, integracją z infrastrukturą Zam. oraz usługą asysty technicznej i wsparcia w/s Szpitala we Wrocławiu w miejscach wskaz. przez Zam. II
- Usługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads
- Utrzymanie eksploatacyjne dwóch tuneli samochodowych w ciągu ul. Oławskiej we Wrocławiu.
- Zakup materiałów medycznych - maski krtaniowe oraz zestawy do konikotomii
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby zarządzania i wdrażania Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027
- Dostawa elementów do rozbudowy systemów CCTV i SSWiN dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowo-sieciowego
- Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 6 części
- Doposażenie Szkoły Podstawowej w Konarzycach
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektu pn. "Centrum Integracji Cudzoziemców na Pomorzu Zachodnim" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- KZP/22/2025 Dostawa stacji roboczych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno.
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





