eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeprowadzenie szkolenia online "Metody komunikacji" dla pracowników WST PLSK z siedzibą w Krakowie w roku 2021.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia online „Metody komunikacji” dla pracowników WST PLSK z siedzibą w Krakowie w roku 2021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkolenia online „Metody komunikacji” dla pracowników WST PLSK z siedzibą w Krakowie w roku 2021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-162c4919-f5c7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007234/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.41 Usługa szkoleniowa dla pracowników WST PLSK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Współpracy INTERREG Polska-Słowacja 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140237/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.22.2021.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w roku 2021 minimum 8 godzinnego szkolenia z zakresu „Metody komunikacji” dla pracowników Wspólnego Sekretariatu Technicznego PL-SK w Krakowie. Szkolenie ma odbyć się w formie online (2x4 godziny, z podziałem na dwa dni). Podstawowe założenia dotyczące szkolenia. Termin realizacji szkolenia: Szkolenie planowane jest w okresie: październik – listopad 2021 r. Uczestnicy: Pojedyncza grupa szkoleniowa to maksymalnie 16 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania bezkosztowej zmiany liczby uczestników na 2 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia, zastrzegając, że minimalna liczba uczestników to 8 osób.
Miejsce i czas trwania szkolenia/warsztatu: Szkolenie zostanie przeprowadzone w trybie online przy pomocy platformy do zdalnej komunikacji, którą zapewni Zamawiający. Ramy czasowe trwania szkolenia mają zawierać się w ramach czasowych pracy biura tj. między 8:15 a 16:15. Dokładny plan szkolenia ma uwzględniać podział na 2 bloki po 4 godziny zegarowe. Jeden blok realizowany w jednym dniu (4h) z odstępem maksymalnie dwutygodniowym (do ustalenia z Zamawiającym) z jedną 20 minutową przerwą techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu złożono 2 oferty. Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i 4) ustawy Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy: BRAINSTORM GROUP Sp. z o. o., ul. Perla 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Zgodnie z tym artykułem: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3) jest niezgodna z przepisami ustawy; 4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów”. W dniu 12.08.2021 r. na elektroniczną skrzynkę podawczą Zamawiającego: /CPE_Warszawa/SkrytkaESP ofertę złożył Wykonawca BRAINSTORM GROUP Sp. z o. o., ul. Perla 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Zamawiający podczas otwarcia ofert w dniu 16.08.2021 r. zdeszyfrował ofertę, jednakże podczas weryfikacji podpisu wyświetlił się błąd kwalifikowanego podpisu elektronicznego, pojawiła się informacja: „podpis jest nieprawidłowy, wystąpiły błędy w formatowaniu lub informacji zawartej w tym podpisie, tożsamość podpisującego nie została jeszcze zweryfikowana.” Pomimo kilku prób weryfikacji przy użyciu różnych dostępnych narzędzi nie udało się potwierdzić prawidłowego złożenia podpisu. Oferta dla swej ważności wymaga zachowania formy pisemnej. Złożenie podpisu na formularzu ofertowym zawierającym zasadniczą treść oświadczenia woli wykonawcy co do realizacji zamówienia (oraz na innych załączanych dokumentach) nie jest tylko czynnością techniczną, lecz decyduje również o prawidłowym złożeniu oświadczenia woli. Zgodnie z art. 218 ust. 2 ustawy PZP: „2. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia”.
Opis sposobu przygotowania oferty określa Rozdział XII pkt 1 SWZ: „Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”. Ponadto należy zauważyć, że zgodnie z art. 781. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. -Kodeks Cywilny (Dz.U. 2020, poz. 1740 ze zm.): „§ 1. Do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. § 2. Oświadczenie woli złożone w formie elektronicznej jest równoważne z oświadczeniem woli złożonym w formie pisemnej”. W związku z powyższym Zamawiający zobowiązany był do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i 4) ustawy.
Ponadto Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy: THE QUALITY OF LIFE IRENEUSZ KOZERA Tłuste 43, 05-825 Grodzisk Mazowiecki na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy. Zgodnie z tym artykułem: ”Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego”. W dniu 16.08.2021 r. na elektroniczną skrzynkę podawczą EPUAP2 Zamawiającego: CPE_Warszawa/SkrytkaESP ofertę złożył Wykonawca THE QUALITY OF LIFE IRENEUSZ KOZERA Tłuste 43, 05-825 Grodzisk Mazowiecki. Pobrany plik jednak nie mógł zostać zdeszyfrowany na platformie miniportal, ponieważ nie jest na niej widoczny. Podczas deszyfrowania pojawia się informacja, że: „wybrany plik nie został przesłany przez ePuap”. Zamawiający nie mógł zapoznać się tym samym z treścią oferty. Oferta Wykonawcy została złożona nieprawidłowo. Warunki złożenia oferty określa Rozdział XIII SWZ SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT tj. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. W związku z tym Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4400,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.