Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184329/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00199960/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa szybu windowego wraz z urządzeniem dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym przy ul. Bieniewickiej 2a w Warszawie w systemie „zaprojektuj i buduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŻOLIBORZ M.ST. WARSZAWY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011104337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Kazimiery 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-641
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnzoliborz.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa szybu windowego wraz z urządzeniem dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym przy ul. Bieniewickiej 2a w Warszawie w systemie „zaprojektuj i buduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cf0c814-17a2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004619/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa zewnętrznej windy - ul. Bieniewicka 2a
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184329/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGN/PZP/21/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528455,28
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego,
projektów wykonawczych oraz opracowań technicznych dla inwestycji), uzyskanie pozwolenia
na budowę oraz wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę
niezbędnych robót budowlanych, a także montaż i uruchomienie zewnętrznej windy osobowej w
budynku przy ul. Bieniewickiej 2a na terenie Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. Zgodnie z
Programem Funkcjonalno – Użytkowym – załącznik Nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 755000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 755000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 755000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 755000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zabezpieczenia w rejonie przebicia hydraulicznego na stopniu wodnym, położonym na rzece Małej Wiśle na wysokości ul. Topolowej w m. Skoczów, gm. Skoczów, pow. cieszyński, woj. śląskie
- Wykonanie przeglądu i naprawy złącza obrotowego radaru kolokowanego MSSR-1/RL-2000 firmy Eldis w Ośrodku Radiolokacyjnym Zabierzów
- RZP-55/KS/2025 - Immunoglobuliny.
- ZP/CZD/141/25 ZP/CZD/141/25 pn.: Dostawa mikrotomu rotacyjnego (2 szt.)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- "Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą przeznaczenia internatu (bursa) na Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego"
- Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.
- ,,Budowa awaryjnego ujęcia wody na działce nr 503/1 w miejscowości Anonin, gmina Stanin" realizacja zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie w zakresie Część 1 - Roboty budowlane dotyczące pokrycia dachowego budynku, Część 2 - Remont wybranych pomieszczeń
- Remont drogi gminnej na dz. nr 547, 253 w Witkowie
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.