Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00149893/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00159155/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-16
- 2022/BZP 00253315/01 - Wynik z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci oraz na psie odchody w gm. Kobierzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Kobierzyce
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pkosim@ugk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156223
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00149893/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 200.000,00 zł.
b) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (gdzie minimalny okres dotychczasowego świadczenia usługi w ramach jednej umowy ciągłej wynosił na dzień składania ofert 18 miesięcy), w tym okresie, należycie wykonał
co najmniej:
Jedną usługę porządkową, w zakresie obejmującym co najmniej sprzątanie przystanków komunikacyjnych i wiat przystankowych oraz opróżnianie koszy na śmieci przez okres min. 18 miesięcy w ramach jednej umowy ciągłej wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
• Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje na potrzeby tego zamówienia co najmniej następującym sprzętem:
min. 4 sztuki ręcznych kos spalinowych,
min. 2 sztuki myjek ciśnieniowych z możliwością mycia gorącą wodą o temp. 80 – 100 stopni C,
min. 1 sztukę zamiatarki mechanicznej,
min. 1 sztukę zamiatarki spalinowej,
min. 1 sztukę agregatu prądotwórczego umożliwiającego pracę myjki ciśnieniowej,
min. 2 pojazdy z dopuszczalną ładownością do 3,5 tony, przystosowane do przewożenia odpadów z koszy i wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów.
• Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na potrzeby tego zamówienia:
co najmniej dwoma niezależnymi ekipami obejmującymi łącznie
min. 6 pracowników fizycznych, w tym co najmniej 2 kierowców z uprawnieniami kat. B.
Po zmianie:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 200.000,00 zł.
b) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
• Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje (gdzie minimalny okres wykonanej usługi w ramach umowy ciągłej wynosił na dzień składania ofert 12 miesięcy lub jeżeli umowa jest nadal wykonywana przez Wykonawcę, to należycie wykonuje tę umowę (zawartą na okres minimum 12 miesięcy) przy czym okres, już wykonanych usług dla trwającej umowy nie możemy być krótszy niż 9 miesięcy na dzień składania ofert), co najmniej:
jedną usługę porządkową, w zakresie obejmującym co najmniej sprzątanie przystanków komunikacyjnych i wiat przystankowych oraz jedną usługę, w zakresie obejmującym co najmniej opróżnianie koszy na śmieci (gdzie minimalny okres wykonanych usług w ramach umów ciągłych wynosił
na dzień składania ofert 12 miesięcy lub jeżeli umowy są nadal wykonywane przez Wykonawcę, to należycie wykonuje te umowy (zawarte na okres minimum 12 miesięcy) przy czym okres, już wykonanych usług dla trwających umów nie możemy być krótszy niż 9 miesięcy na dzień składania ofert),
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli usługa porządkowa, w zakresie obejmującym co najmniej sprzątanie przystanków komunikacyjnych i wiat przystankowych oraz usługa, w zakresie obejmującym co najmniej opróżnianie koszy na śmieci były lub są realizowane w ramach dwóch odrębnych umów lub były lub są realizowane w ramach jednej umowy.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
• Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje na potrzeby tego zamówienia co najmniej następującym sprzętem:
min. 4 sztuki ręcznych kos spalinowych,
min. 2 sztuki myjek ciśnieniowych z możliwością mycia gorącą wodą
o temp. 80 – 100 stopni C,
min. 1 sztukę zamiatarki mechanicznej,
min. 1 sztukę zamiatarki spalinowej,
min. 1 sztukę agregatu prądotwórczego umożliwiającego pracę myjki ciśnieniowej,
min. 2 pojazdy z dopuszczalną ładownością do 3,5 tony, przystosowane do przewożenia odpadów z koszy i wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu
i miejscach postojów.
• Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na potrzeby tego zamówienia:
co najmniej łącznie minimalną liczbę pracowników fizycznych odpowiadających minimum pięciu pełnym etatom z tytułu umowy o pracę, w tym co najmniej dwóch pracowników posiadających uprawnienia do prowadzenia pojazdów w kat. B.
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu w obrębie ulic Biskupickiej, Szkolnej, Kwiatowej i Świdnickiej w miejscowości Tyniec Mały.
- Świadczenie na rzecz Gminy Kobierzyce usług związanych z koszeniem poboczy, skarp i przeciwskarp dróg gminnych i powiatowych w latach 2024-2025.
- Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej oraz tłuczniowej i z kostki betonowej na terenie gminy Kobierzyce.
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania
- Usługa sprzątania siedziby FRSE
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- "Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6"
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.